tänder på kille-kille grejen

andy833

Medlem
Kön
Man
... tror nog att det är samma...eller åtminstone liknande för tjejjer som för killar:
Vi killar gillar och tycker det är grymt med två tjejer som går lös på varandra... inte så konstigt om man som tjej skulle gilla två killar som...
 

Anatu

Medlem
Kön
Kvinna
Tycker det är jättesexigt med två män som har sex med varann.
Har en favoritfantasi om att jag har sexmed två män och dom har sex med varandra.:oops:

Kan dock inte förklara vad det är som tänder mig.
 
G

Guest

Gäst
Tänder inte alls på två killar som har sex, tvärtom det gör att jag tappar lusten!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Tycker det är jättesexigt med två män som har sex med varann.
Har en favoritfantasi om att jag har sexmed två män och dom har sex med varandra.:oops:

Kan dock inte förklara vad det är som tänder mig.

Jag håller med fullständigt, det är en favoritfantasi för mej oxå!!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag håller verkligen med om att det är upphetsande med karlar som runkar.

Därför är det så mysigt:p att gå in under tråden Allmänt och se om det är någon som "Onanerar nu"

Det får igång mig direkt
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Här var ju min favorit tråd...:p Jag tänder oerhört på killar som runkar och suger av varandra, men själva penetrerinen kan jag väl vara utan att se...
 

k.kkku

Ny medlem
Kön
Man
min tjej älskar oxå detta,df vi delar älskare ibland ..... vi har även träffat par som har det likadant. Då har tjejerna suttit och smekt sig själva och varann mdans vi killar har haft sex .....:oops:[:0]
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Gillar - gillar inte Gillar - gillar inte

Ja, smaken är som baken...... vissa gillar det - andra gillar det inte

jag sällar mig nog till dom som.......

denna filmsnutt var lite upphetsande att titta på..... men jag skulle nog inte ställa upp på det....

Hur många av Er tjejer skulle vilja komm in till dessa båda killar???

killar har det skönt
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Det här är min favorit: Gay cowboys

Inte för att jag tänder på cowboys, haha, snarare tvärtom, men den mörkaste killen är så jävla skön med sitt kroppsspråk tycker jag. Allt! Hans självsäkra blick, hur han "för" de andra, hur han lutar sig och liksom glider ner över killen som han "sätter mot stolpen" efter de har duschat, hur han lägger armarna runt honom när han suger och "äter upp" hela hans kuk utan att använda händerna. Ja hur han rör sig helt enkelt. Det är sexigt!
 
Toppen