Tänka sig till en orgasm

Corky

Medlem
Kön
Man
Jag har hört att det ska gå att tänka sig till en orgasm eller utlösning.
Och då menar jag i vaket tillstånd.

Genom tankens kraft ska man kunna "komma" utan yttre stimulans.
Är det möjligt?
Och är det isåfall bara ett fåtal som kan fixa det?

Har försökt men dock utan resultat.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har hört att det ska gå att tänka sig till en orgasm eller utlösning.
Och då menar jag i vaket tillstånd.

Genom tankens kraft ska man kunna "komma" utan yttre stimulans.
Är det möjligt?
Och är det isåfall bara ett fåtal som kan fixa det?

Har försökt men dock utan resultat.

.......................................
Hände mig ofta i yngre år.
Var mycket hemma hos en kompis och hans tjej på den tiden då vi åt gott och kollade på porrfilm tillsammans.

Brukade gå på muggen efter en stund då ölen gjorde sig påmind, konstigt nog brukade jag efter det besöket ha ett par av hennes trosor på mig under byxorna :oops: och när vi fortsatte tittandet på porrfilmen gjorde de stramande trosorna filmen och den pirrande förbjudna kännslan av att bära hennes trosor så att efter lite knipande kom jag i en skön orgasm utan att ha rört kuken, de orgasmerna var otroligt sköna, utdragna och eftersom jag inte ville bli avslöjad krävde det 100% koncentration på att låta det gå utan att det skulle märkas...Vet inte hur framgångsrik jag var i det men med orgasmerna hade jag framgång i alla fall!:)

Har idag lite skamkännslor över att jag lånade hennes trosor men får väll skylla på att man var ung kåt och lite berusad....även om det sissta varken gjorde till eller ifrån i mitt handlande men känns bra att skylla på! *L*

Men svaret på din fråga är att i alla fall fixade jag det men om det är vanligt vet jag inte! Ett litet råd är att när du har ditt stånd spänner du kuken eller kniper vet inte hur jag ska förklara det men i alla fall i en takt som du runkar ungefär på det viset funkade det för mig.

/TG
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag har också hört att det ska vara möjligt att göra det enbart med tankens kraft, men jag tycker det låter konstigt. Däremot kan man bli så kåt att man inte kan hålla tillbaka längre. Det händer ju de flesta i ungdomen, med våta drömmar och så.

Själv har jag lyckats få till en orgasm genom att spänna musklerna runt kuken och prostatan. Har bara lyckats en gång, men har varit nära många gånger. Bara att träna och fortsätta försöka.
 

evil knievel

Medlem
Kön
Man
Jag hittade en mp3-fil en gång, som var ungefär en 45 min lång, och var en inspelning av en kvinnas röst. Man skulle följa hennes instruktioner, och det hela var berättat ganska hypnotiskt, och emellanåt med några "hypnotiska" effekter på rösten.

Det gällde att andas långsamt och leva sig in i känslan av att bli smekt på kuken och kroppen. Till slut skulle man föreställa sig att man var allt närmare att komma och till slut skulle man få orgasm. Och visst var man nära! Jag skulle nästan säga att det var en orgasm, men utan utlösning!

Och allt det här bara med hjälp av en kvinnas hypnotiska röst och instruktioner, och egen tankekraft! Det var rätt häftigt! :)
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Det där med rösten var ju en spännande tanke, då gäller det bara att hitta den då.
En kvinnas erotiska och hypnotiska röst...eller en manlig.
Man kan "lura" kuken att tro man blir avsugen eller knullar en fitta, sen att komma till en orgasm, ja det är betydligt svårare...
Jag brukar blunda och föreställa mig det (en härlig känsla) och så långt funkar det, men vill man spruta eller få en orgasm är nog det gamla hederliga sättet bäst :D
 
K

KjellKåt

Gäst
Ruskar liv i en gammal tråd.
Är väl lite mer än tanke kraft men det spelar in för att få en orgasm utan sprut.
Jag började med något som heter själv hypnos vilket får mig slappna av tills det känns som jag svävar.
Tyckte detta var så spännande att jag lärde mig knipa till mig en orgasm utan att jag spruta.
Detta har jag glädje av i dagsläget, skön kunna få en orgasm utan att sexlusten försvinner.
Har någon film där jag ligger och tränar, ske se om jag hittar den.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Vet inte om det är att tänka sig till, men jag kan knippa mig till orgasm om jag är riktigt kåt. Blunda, fantisera och bara använda knipmusklerna. Det tar ett tag, men jag kan komma så om jag är riktigt upphetsad.
Praktiskt, om man har tråkigt på en resa eller ett möte. Sexchattade med en kvinna som gjorde det på en tågresa, mycket upphetsande när hon skrev att hon var tvungen att ta sig till toaletten efteråt för att torka upp det våta mellan benen.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Praktiskt, om man har tråkigt på en resa eller ett möte. Sexchattade med en kvinna som gjorde det på en tågresa, mycket upphetsande när hon skrev att hon var tvungen att ta sig till toaletten efteråt för att torka upp det våta mellan benen.
Låter ju klart mer spännande än att bara gå till toan och smeka sig som en annan brukar göra på tåget. XD
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Träning och fokusering. Tog ett tag innan jag kunde får utlösning/orgasm av anal stimulans. Samma där. Mental sak. Måste fokusera bort från könet.
Manya
 
Toppen