Tänker sluta runka!!

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Hej JO det tänker jag göra. Pga att jag tänker utsätta mig för nått extra. Tänker försöka vara orunkkad i 2 veckor å sen tänker jag ha en stor runkkväll med mig själv. Tänker skriva liten kort dagbok. Så ni som vill följa med så är det bara att läsa. Skriv gärna kommentarer. Ha det bra Onanister!!
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Dag 0
Idag runkade jag vilt och våldsamt när jag väl hade vaknat. Var ut igår och låg hemma i soffan å blev bakis kåt. Så ja använde mig av mina leksaker och hade det mycket Skönt. Tänker som sagt skriva exakt vad som händer så ni andra inte behöver testa på det här själv. Dom säger ju att jesus dog för vår skull, man får tro vad man vill om detdär. Men detta är fakta. JAG TESTAR CELIBAT FÖR ER SKULL. Vill inte starta nån ny religion eller så men alla kommentarer tas emot med tacksamhet.
 
G

Guest

Gäst
haha... jämför du dej med jesus... :)

lycka till... skulle aldrig klara det...
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Nej jag jämför mig verkligen inte med jesus, det liksom bara min humor. Tack för kommentaren! Ha det bra Guld Guru!
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Dag 1
Idag är den första officiella dagen som jag varit orunkad. Verkar rätt så enkelt att inte ha runkat idag. Men visst godkänner jag att tanken slagit mig några gånger. Speciellt när ja träffade ett ex till mig idag. Men som tur var hade vi andra saker att fundera om. Så nu för tillfället känns det inte så svårt att leva i celibat en tid. Hoppas att fortsättningen är lika enkel.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Jag tror att jag kan ana någon slags ådra som antingen är masokistisk eller som ropar efter uppmärksamhet...
Om det inte är på det sättet så undrar jag bara - Vaffö gör han på detta viset? Vaffö runkar han inte som alla andra tjurkalvarna under korkeken? :)
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Kämpa på. Det här kommer du klara. jag har provat, klarat nästan två veckor. det jobbiga är ju om man utsätter sig för att bli upphetsad, som att vara på onanera.se och så. efter ett par dagar kommer du knappt att tänka på det.
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
För att ja vill spara mig och fö en massiv utlösning. Har testat förut och ni som aldrig testat skulle bara veta hur mycket skönare det är efter några dagars paus. Grymt skönt!!
 

stor31

Medlem
Kön
Man
min erfarenhet är att man får en rejäl utlösning efter 3-4-5 dagar, men när jag väntade i 10 dagar så blev den inte bättre än efter 4-5 dagar. trist [:0]
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
För att ja vill spara mig och fö en massiv utlösning. Har testat förut och ni som aldrig testat skulle bara veta hur mycket skönare det är efter några dagars paus. Grymt skönt!!

Det kanske är skönare efter några dagars uppehåll, men varför plåga sig i två veckor utan ett endaste runk. Vi får se om du kan hålla dig, har svårt för at tro på det, men,,,,

Får väl följa med i din utveckling utan runk i två veckor (hoppas du inte runkar i smyg).

:):p:)
 

buffelhorn

Medlem
Kön
Man
Äh det är väll inget svårt att ha ett uppehåll på bara två veckor. :) Tänk om det varade i två månader:D:eek:
 

aknur

Ny medlem
Kön
Man
min erfarenhet är att man får en rejäl utlösning efter 3-4-5 dagar, men när jag väntade i 10 dagar så blev den inte bättre än efter 4-5 dagar. trist [:0]

har också testat uppehåll på olika tid. Men håller med stor31 att längre tid än 5 dagar har inte gett någon ännu kraftigare känsla...[:0]
 

malmomlam

Ny medlem
Har testat en gång att hålla mig en hel månad.
Trodde att jag skulle få en enorm sats men den blev som vanligt i stort sett.

Däremot har jag gjort uppehåll i två veckor när jag hade ett KK förhållande.
När de två veckorna var tillända fick jag mitt livs största sats som gott och
väl fyllde munnen på tjejen plus att jag sprutade ner hennes bröst totalt.
Kändes som jag sprutade ur mig en hel deciliter.
Tjejen svalde de första spruten så man hade svårt att uppskatta mängden
men skönt va det i alla fall.
 

Foxxxman

Medlem
Kön
Man
Dag3
Dag 3 gick utan problem, Har nämligen haft problem med datorn så nu måste ja låna kompisens. Vill ju inte avslöja nickname odyl så lite hemlisar här medan ja sitter å skriver. Somsagt dag 3 gick bra. Beklagar att jag inte har varit inne och skrivit. Dag 4 är på kommande redan ikväll eftersom jag varit lite slö med att skriva.
 
Toppen