Tänt eller släckt?

  • Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag är så romantisk, så jag vill nog helst ha det släckt. :cool: Skojar, jag vill också se, det är ju halva nöjet? :p
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tänt och då gärna ett eller flera stearinljus. Finns inget som är så härligt som att se ljuset fladdra över nakna kroppar.

har jag möjlighet så är det att onanera eller ha sex vid en öppen brasa. Det finns inget som kåtar upp mig så dels är det värmen och sen sensualiteten som en brasa tänder hos en.

Lisa
 
N

nngemo (slutar på egen begäran)

Gäst
Mina bästa onanistunder har jag på sommaren när jag sitter på en klippa vid sommahuset i solnedgången med benen särade mot solen. Men det gör jag bara när jag är säker på att jag är helt ensam.
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Har själv sällan någonting jag behöver se då jag leker...har en mycket bred fantasi och kan leva länge på nåt häftigt man varit med om...så ofta är det bilder inne i huvudet jag går efter och då behövs inte så mycket ljus...
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
För mig spelar det faktiskt ingen roll. Båda har sin tjusning. När det e mörkt förstärks andra sinnen och det kan faktiskt bli lättare att verkligen känna efter...Men samtidigt kan det också kännas spännande och upphetsande att se vad man gör..Gillar inte lysrörsbelysning dock, utan det ska vara ett mjukt sken.
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
När jag runkar spelar det ingen roll om det är tänt eller släckt, men när jag knullar så vill jag gärna ha tänt så jag kan se hennes kropp.
Tycker det är läckert när man kan se sin kuk pumpa in och ut medans man tar henne bakifrån också :p
 

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Tänt! Sällar mig till dem som vill kunna se antingen kvinnan jag har sex med eller min balle när jag onanerar [}:)]
 

SaLiCa

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Klart ljuset ska vara tänt? Finns ju inget tråkigare då man inte ser sig själv (vid onani), eller sin partner (vid sex)! :cool:
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Klart ljuset ska vara tänt? Finns ju inget tråkigare då man inte ser sig själv (vid onani), eller sin partner (vid sex)! :cool:

Jag håller med, nog måste ljuset vara på! Det är klart att det ibland kan vara fint med bara levande ljus men fortfarande så måste det ju vara såpass ljust att man ser skönheten man är med...
 
Toppen