Tåg

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
I går gjorde jag något jag inte trodde mig om. Jag åkte från GBG till Stockholm och läste en bok. Jag blev upphetsad och gick in på toaletten och onanerade. Nån annan på tåget?? :)
 

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
Jag gick till en vagn där det inte var så mycket folk. Jag brukar gilla det lite spännande. Men nu var det bara att jag ville komma liksom. Killar verkar göra det precis överallt... Nån tjej?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
I går gjorde jag något jag inte trodde mig om. Jag åkte från GBG till Stockholm och läste en bok. Jag blev upphetsad och gick in på toaletten och onanerade. Nån annan på tåget?? :)


Nyårsafton 2006 åkte jag tåg från Stockholm till - ja vi kan säga Norrland:oops:


Då blev jag lite sugen av tågets vibrationer. Men jag vågade inte onanera:unsure:

Jag tror att jag är lite modigare i dagens läge[^]
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Jag blir alltid kåt på tåg, och flyg. Brukar gå in efter en snygg tjej och hoppas på att lite doft av kön skall vara kvar.
 

Bången

Medlem
Kön
Man
Jag onanerade på pendeln för ett stort antal år sedan. Satt ensam i just min del av vagnen. Runkade för fullt som vi brukar säga här och sprutade i den lilla papperskorgen som hängde på väggen.
Gött var det kan jag lova. Tja[}:)]
 

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
Hej Snäckan, ja det kanske är vibrationerna eller det rytmiska i att åka tåg. Jag har varit upphetsad förut på tåg men aldrig gått hela vägen förut om man säger så. :) jag tänkte på det ikväll, att jag egentligen var mer vild när jag var yngre. Jag hade en kille när jag var runt 20 och vi brukade smita in i rivningshus (vanligt på 80-talet i Göteborg) och ha sex. Det var spännande. Vi blev klara båda två på några minuter. (dessa minnen är vanligt förekommande i mina fantasier...)
Puss alla
A
 
G

Guest

Gäst
Ja på väg från Dreamhack 2004... vi turades om att sagga ned x2000 toan i vår vagn. Jag gled in på toan precis innan tåget ankom Stockholm. Tömde mej rejält. Sedan rusade vi av tåget och på pendeln söderut... Gamla synder ucsh usch :oops:
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
I går gjorde jag något jag inte trodde mig om. Jag åkte från GBG till Stockholm och läste en bok. Jag blev upphetsad och gick in på toaletten och onanerade. Nån annan på tåget?? :)

Tåg är ett av de offentliga transportmedel där jag har onanerat mest och som också är skönast att göra det på. Det är lagom sköna vaggningar i gången, ofta kan man få en singelplats och de flesta tågen har ganska fräscha toaletter. Kan man sen som jag knipa sig till en orgasm utan att pilla eller pulla så kan en tågresa bli ganska njutbar och inte alls tråkig.

PoK Åsa
 

mgk

Medlem
Kön
Man
I somras åkte jag länståget mellan Örebro och Gävle. En egentligen ganska tråkig resa men innan avresan hade jag strosat runt i Örebro. Det var en varm och härlig dag och det fanns en hel del att titta på och att fantisera om...

Jag satte mig längst bak (det var bara två vagnar) och med ganska bra uppsyn längs gången om någon skulle komma gående. Där runkade jag flera gånger under resan men aldrig så jag kom. Det var nästan så att jag blev upptäckt men jag tror jag hann dra byxan över ståndet innan ...

En härlig resa blev det tillslut. :cool:
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
För ett par år sedan tågpendlade jag dagligen uppsala-stockholm. På väg hem efter jobbet när man satt och halvsov så var det ju lätt att börja tänka på sex... Minst ett par gånger i veckan slutade det med en härlig orgasm på toan.

Oftast kring Märsta tror jag... ;)
 

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
Hej, nu har jag gjort det på tåget igen. På toan som förra gången. Jag hade tänkt på det där och fantiserat att jag var med en kille nästa gång. Men ensam stod jag och skönt var det! Puss, /A
 
Toppen