ta det i munnen...

martin2500

Medlem
Kön
Man
skulle vilja veta vad ni tjejer tycker om att ta satsen i munnen?? e det otäckt eller rent av gott eller?? sväljer eller spottar ni?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tar det gärna i munnen eller ngån annan stans:p


Inte för att det är så gott... mer för att det är upphetsande att känna sprutet komma!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Håller med Snäckan, det är sexig o intimt när hon tar sprutet i munnen.. o lite skönt djuriskt [}:)]

Jag tar gärna hennes fitta och sprut i munnen :p inte heller för att det smakar ngt speciellt, men för att det är porrigt och skönt snusk..
 

Bimike

Medlem
Kön
Man
Jag runkade precis framför munnen på en tjej hon sög mig inte utan var bara nära. Det var otroligt upphetsande att spruta in i hennes mun. Jag såg aldrig några spermafläckar så jag antar att hon svalde alltsammans.
 

zqx

Ny medlem
Kön
Man
Min flickvän har nyligen sagt att hon vill prova att ta det i munnen... Antar att de flesta killar rekommenderar att jag går med på det? :)
 

handendaer

Ny medlem
Kön
Man
När jag satt och runkade för nåra veckor sen sprutade jag nåt så sjukt att jag träffade mig själv i munnen. Smakade ju inge vidare, har full förståelse för tjejer som inte vill ta satsen i munnen. Går säkert att lära sig gilla smaken iofs.
 
M

MissSecret

Gäst
Jag sväljer gärna, det är upphetsande och sen är det faktiskt rätt så praktiskt i vissa situationer. :cool::D

Smaken varierar VÄLDIGT mycket, enligt min erfarenhet från sött till lite halvbeskt sådär.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag sväljer gärna, det är upphetsande och sen är det faktiskt rätt så praktiskt i vissa situationer. :cool::D

Smaken varierar VÄLDIGT mycket, enligt min erfarenhet från sött till lite halvbeskt sådär.
Håller med!!
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är olika vad man känner för, men visst sväljer man. Gillar oxå att bli sprutad på mage/bröst. Smaken varierar, dels fr man till man o dels fr gång till gång. Oftast smakar det inte så mkt. Det smakar väl inte direkt tuttifrutti men ok. Smaken beror visst på kost, hur länge sedan det var som man sprutade senast etc.
 
Toppen