TACK & Hej!

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Nu är det dags att avsluta medlemskapet

Visa blir säkert glada över att slippa en glad sodomist...

MEN alla ni kommer att vara saknade!


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! & hej då!
sköt om ER!

gör inget som ni inte vill att ni själv vill bli utsatta för!
 
C

campbell

Gäst
ha det bra Doc H, det kom som en liten chock, du har ju varrit en gammal hjälte här

ha det bra !
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Moderatorn flyttar till Off topic för att det är bara vissas onani som påverkas av Docs flytt.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
så tråkigt
en eldsjäl som lämnar skeppet.
hoppas du ångrar dig.
lycka till med vad som nu ska ta mycket av din tid;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nu är det dags att avsluta medlemskapet

Visa blir säkert glada över att slippa en glad sodomist...

MEN alla ni kommer att vara saknade!


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! & hej då!
sköt om ER!

gör inget som ni inte vill att ni själv vill bli utsatta för!


Såå ledsamt att du väljer att lämna ona:unsure: Men som challe säger: Du är alltid välkommen tillbaka:love:

Säger detsamma till Bluesman: Förstår inte vad som hänt, när du kallar dig själv en egoistisk idiot:sleep::sleep::sleep: Alla som läst dina inlägg på ona vet att du är precis motsatsen till att vara egoistisk!

Det är verkligen sorgligt när två av forumets godbitar väljer att lämna ona samtidigt. Men ni har bett om att bli borttagna och jag kan bara högst motvilligt göra det ni ber om. Skulle ni ändra er, kommer jag med glädje att öppna era konton igen.

Till dess önskar jag er båda allt gott och hoppas att det inte är någon på ona som behandlat er illa, så att det är därför ni väljer att lämna oss:sleep:


Kramar till DocH och Bluesman från Snäckan
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ni era konton kopplade till banken? jag menar vad händer om ni inte avslutar era konton här? det är väl bara skita logga on här och glömma lösenordet.. Jag hajjar inte!
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ni era konton kopplade till banken? jag menar vad händer om ni inte avslutar era konton här? det är väl bara skita logga on här och glömma lösenordet.. Jag hajjar inte!

Tror det är som en stark drog , har man kontot kan man ej låta bli;):p
tror du inte det kan vara så?BEROENDE:)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Aha.. vad ännu skummare är.


Det är inte så skumt egentligen. Men väldigt synd...

Vi har ju ingen admin som har tid att ägna sig åt forumet i dagsläget. Därför går det inte att skapa ett nytt konto, efter att vi hade en medlem som spammade sönder forumet.

/Snäckan
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Vilket får mig direkt att tänka hur ska kontot kunna raderas om inte kan ta bort det? om det inte finns nån administratör här.
Jag vet inte vem eller vilka som ligger bakom forumet men att se till att ett forum fungerar borde ju vara en prio om man vill ha fler medlemmar, eller folk som stannar kvar.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vilket får mig direkt att tänka hur ska kontot kunna raderas om inte kan ta bort det? om det inte finns nån administratör här.
Jag vet inte vem eller vilka som ligger bakom forumet men att se till att ett forum fungerar borde ju vara en prio om man vill ha fler medlemmar, eller folk som stannar kvar.


Det går att få sitt konto avaktiverat, för den som önskar det. Det innebär att man inte kan logga in med sina användaruppgifter. Kontot kan dock inte raderas helt och hållet. Det behövs ingen admin för att avaktivera ett konto. Det räcker att admin har gett mig den behörigheten...

Jag tror att Mats, som ligger bakom forumet, helt enkelt är just mot oss medlemmar som vill ha forumet kvar.

Annars skulle han ha stängt ner sidan, eftersom den bara kostar pengar för honom i dagsläget.

Han själv eller Tobbe, som är admin, har helt enkelt inte tid med forumet.

Men om det finns någon med rätt kunskaper och intresse för forumet, så kanske det går att ordna:sleep:

/Snäckan
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså "tid" och "pengar" är oftast den flyktvägen man tar till. Har varit med om det många gånger. Jag har hand om 2 forum på internet sen 2002 och har själv 2 st siter som tar min tid och mina "pengar" i nuläget. Innan det så har jag haft elektroniska anslagstavlor sen 97... Men att hosta ett schysst hotell kostar idag inte många kronor om jag ska vara ärlig, så att säga "pengar" är problemet är fel. Men sen kommer ju den biten som jag erfarat många gånger och det är när man själv har tröttnat på rodda ett forum så finns det ingen som egentligen vill ta över. Oftast är det så faktiskt alla vill ha del av kakan, men när man väl står med blickarna på sig vänder man oftast ryggen..ingen vill ha ett sådant ansvar som att vara administratör på ett forum. Jag har aldrig fattat det här forumet eller hur det är styrt, det känns som folk inte vill prata om det. Vilket är synd..kollar man på statistiken så är inläggen väldigt låg jämfört med hur många aktiva medlemmar det faktiskt finns här. Jag har själv lagt upp en tråd och det är över hundra som tittat men 1 har svarat. det är något som inte stämmer här om jag ska vara ärlig. Det krävs engagemang från en "roddare" dvs administratör. Det krävs "umgänge" med medlemmarna så stället känns tryggt. jag känner att stället är väldigt stelt och trist..men endå vill jag kolla in det, varför då? jo för att det är spännande att prata sex..men det känns krystat att svara när stämmningen är så konstig.

Att man vill ha sitt konto raderat bör ju ge en signal att nåt inte stämmer tycker jag. jag ska inte sitta här och tråka ut er, men nåt bör ju göras. Moderator föressten? hur blir man det? ska man gå med i en pakt eller hur funkar det? :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Alltså "tid" och "pengar" är oftast den flyktvägen man tar till. Har varit med om det många gånger. Jag har hand om 2 forum på internet sen 2002 och har själv 2 st siter som tar min tid och mina "pengar" i nuläget. Innan det så har jag haft elektroniska anslagstavlor sen 97... Men att hosta ett schysst hotell kostar idag inte många kronor om jag ska vara ärlig, så att säga "pengar" är problemet är fel. Men sen kommer ju den biten som jag erfarat många gånger och det är när man själv har tröttnat på rodda ett forum så finns det ingen som egentligen vill ta över. Oftast är det så faktiskt alla vill ha del av kakan, men när man väl står med blickarna på sig vänder man oftast ryggen..ingen vill ha ett sådant ansvar som att vara administratör på ett forum. Jag har aldrig fattat det här forumet eller hur det är styrt, det känns som folk inte vill prata om det.[/size=2] Vilket är synd..kollar man på statistiken så är inläggen väldigt låg jämfört med hur många aktiva medlemmar det faktiskt finns här. Jag har själv lagt upp en tråd och det är över hundra som tittat men 1 har svarat. det är något som inte stämmer här om jag ska vara ärlig. Det krävs engagemang från en "roddare" dvs administratör. Det krävs "umgänge" med medlemmarna så stället känns tryggt.[/size=2] jag känner att stället är väldigt stelt och trist..men endå vill jag kolla in det, varför då? jo för att det är spännande att prata sex..men det känns krystat att svara när stämmningen är så konstig.

Att man vill ha sitt konto raderat bör ju ge en signal att nåt inte stämmer tycker jag. jag ska inte sitta här och tråka ut er, men nåt bör ju göras. Moderator föressten? hur blir man det?[/size=2] ska man gå med i en pakt eller hur funkar det? :)



- De ansvariga för forumet finns på www.lastbryggan.se och är inte ett dugg hemliga:) Lastbryggan (Mats) och Torben Dallas (Tobbe) heter de som medlemmar på forumet...

- Jag tror inte alls att det krävs "umgänge" från ansvariga för att stället skall kännas tryggt. Däremot krävs det medlemmar som skriver inlägg om forumet inte skall dö...

Det är nästan tragikomiskt när medlemmar som är inloggade skriver personliga mess till mig och klagar på att det är så dött på forumet i stället för att själva bidra med inlägg...:cool: Precis som du skriver, så är det ju många som läser inläggen.

Nu skall vi ju också komma ihåg att man kan läsa alla inlägg utan att vara inloggad eller ens medlem...

- Moderator kan man bli efter att ha blivit tillfrågad av ansvariga...

/Snäckan
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
jag blev medlem 2005 tror jag, och jag har aldrig sett en admin online. Det borde betyda att dom är ganska frånvarande. Vi har 25000 medlemmar men är som bäst 16-17 st samtidigt online. Det är oxå ganska märkligt, antingen är det inte så många eller så är det många skräpkonton.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Problemet är att vi inte har någon admin som har tid för forumet.

Det var en galning som försökte spamma sönder forumet tidigare, därför stängdes möjligheten att registrera nytt medlemskap.

Om möjligheten öppnades igen, finns risken att galningen spammar sönder forumet igen. Då skulle vi inte ha något forum alls till slut.


Åh blir så trött på sånt där mjök!!, ursäkta mig Snäckis, men våran sk "adminpanel" väljer alltså att stänga möjligheten att kunna registrera ny medlemmar för att 1 spammat forumet? Nu för tiden finns många bra/intelligenta spamskydd som gör det otroligt svårt att kunna spamma. Sen varför inte utse någon med adminstatus med behörighet till forumet? En som är aktiv? hur jävla svårt är det!, nej istället låter vi stället förfalla....för att man inte har tid att vara här. Fan var arg jag blir rent ut sagt. Nu är jag så arg att jag får runka av mig ilskan..haha
 
Toppen