Tack till moderatorerna!

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag blev alldeles chockad häromdagen. En medlem här uttryckte sig rasistiskt i en tråd, bla. genom att använda N-ordet. Jag har varit medlem här ett bra tag och sett detta som ett väldigt fint och vänligt forum där alla har rätt att få vara den de just är. Jag anmälde kommentaren och vill tacka moderatorerna för att de snabbt tog bort den. Jag hoppas verkligen att detta får fortsätta vara ett forum där härliga, styva stånd och rikliga sprut står i centrum. Inte hat, rasism och homofobi!(y)

Tack moderatorerna! :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag blev alldeles chockad häromdagen. En medlem här uttryckte sig rasistiskt i en tråd, bla. genom att använda N-ordet. Jag har varit medlem här ett bra tag och sett detta som ett väldigt fint och vänligt forum där alla har rätt att få vara den de just är. Jag anmälde kommentaren och vill tacka moderatorerna för att de snabbt tog bort den. Jag hoppas verkligen att detta får fortsätta vara ett forum där härliga, styva stånd och rikliga sprut står i centrum. Inte hat, rasism och homofobi!(y)

Tack moderatorerna! :)


Kärlek till moderatorna <3

Hoppas på ett fortsatt bra foum
Och trevliga människor
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
@jm och @Doc H kan ju verkligen uttala sig med sina 10 och 16 år som medLEMMAR på forumet.


Känns nästan som man borde slutat
Men är typ en säkerhetsventil för mig
Att få skriva av mig
Ta ut min frustration på obota korkade personer irl på alla här som inte sköter sig här

Och få vara en sjuk depraverad person här, inte så återsamt tillbaka hållen som awk...
De hade spärrat in mig för toretts om jag sa vad jag tänker
Har redan dragit på mig en skriftlig varning på jobb för ha uttryckt mig "okänsligt"....
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag instämmer med allihop här. En fin stämning, som att vara i samma rum med kamrater, nu tog jag en paus men behöll min profil, tillbaka nu och läser ikapp allt… som vanligt, alla härligt låta och fina människor!
Kan man bli annat än lycklig… och kåt! :) haha…
Stor eloge till moderator och ni som ser till att tonen här inne är okej!

Stor nakenkram på er alla! :)
 
Toppen