Tajt kort kjol?

heimat

Medlem
Kön
Man
Vill köpa en tajt kort kjol typ som slutar strax under rumpan eller knappt det till min tjej hemma och egga tillvaron hemma lite. Nån som vet vart man kan finna detta??
 
Kön
Man
Det beror väl på hur gammal din tjej är och vilken stil du vill ha på kjolen.

Hm, men jag tror nog inte att t ex H&M har så korta kjolar som slutar strax under rumpan.

Det bästa du kan göra är nog att kolla i specialbutiker för sexiga kläder. Tyvärr finns väl sådana butiker mest i storstäder. Jag vet t ex att det finns sjuksköterskeuniform att köpa med kort kjol.



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Denna är från Kondomeriet, var det något sådant du hade tänkt dig?? Går ju dessutom att beställa över nätet om man inte bort i närheten...

<center>http://www.kondomeriet.se/Client_Images/pic_large/22502M</center>

Eller vad sägs om en klänning:

<center>http://www.kondomeriet.se/Client_Images/pic_large/22508L</center>

Letar man finns det MÄNGDER med sidor som säljer liknande. Jag vet inte jag är så tänd på just latex, ett annat material hade funkat för mig. Men va sjutton, jag är öppen för förslag...;)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Jo nått liknande det du visar Rödluvan är jag ute efter fast precis som du säger kanske inte i latex :) Utan nått vanligt tyg eller liknande.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
runkaärskönt> Glömde svara dej.... stilen på kjolen är simpel... kort o tajt :) DOm som brukar följa med sådanna kit som du säger sjuksköterska etc är ju sällan tajta.
 
Kön
Man
Rödluvan:

En sån där tajt latexklänning kanske skulle passa dig ;)

De är nog sexigt att ha på sig latex. Man behöver ju inte oroa sig över spermafläckar....

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Hmmm, jag har haft något liknande, i mer vanligt tyg alltså, men vart jag köpte den, kommer inte ihåg. Gjorde mig av med den eftersom min ex inte tyckte om mina korta kjolar... Eh, ja, lång historia...

På Hennes kan man säkert hitta något, jag köpte en kjol där för någon vecka sedan och den är KORT, dock inte tight. Typen som är tight över höfter och rumpa och sen har lite vidd. Ganska poppis just nu, som jeanskjol har jag ofta sett.

Har däremot en kort,tight klänning som åker på när jag dansar salsa, den är dessutom röd. Jag syns, minst sagt...

Runkaärskönt:

Själklart skulle jag passa i en sådan klänning, den skulle framhäva min smala midja och smita åt fint runt min rumpa!;)
 
Kön
Man
Hm, jag inbillade mig väl bara att SÅ korta kjolar inte finns på H&M. Jag ska göra mig själv en tjänst och sluta svara (gissa) på den typen av tjej/kvinnofrågor, överlåter det till er tjejer/kvinnor som kan sådant.

Nåvål, jag kunde i alla fall tipsa heimat om en sida, alltid något att komma med.

Rödluvan:

Salsa...latinorytmer! Du är en kvinna i min smak!! Kan se det framför mig, du eldiga kvinna i tajt röd klänning i takt till musiken. Mmmm, kan tänka mig att du syns Rödluvan!

Jag tycker att sådan tajt klänning, som jag visar på bild i mitt förra inlägg, är sexig. Men det är ännu sexigare om den inte är genomskinlig. För min del räcker det att den smiter åt och lämnar lite åt fantasin.



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Med affärer som Hennes är det ju så att sortimentet ändrar sig hela tiden, man kan aldrig veta vad de har för kläder inne.

Och vem sa att jag rör ig i takt???:)

Men jag gillar också klänningstypen du hade på bild, dock ej genomskinlig. Hänger ett par liknande i garderoben, med lite olika längd på.
 
Kön
Man
Rödluvan:

Hm, när jag såg dig i min fantasi så for du runt på dansgolvet i en perfekt salsa i TAKT till musiken. Och det såg härligt ut!

Men jag gillar också klänningstypen du hade på bild, dock ej genomskinlig. Hänger ett par liknande i garderoben, med lite olika längd på.

Och det kanske kommer att hänga en sådan klänning i materialet latex i framtiden hos Rödluvan!?

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Nääää, det kommer nog i alla fall att dröja innan jag tar steget över till latex. En del av mina klänningar och kjolar är korta, men det finns lite gränser för hur avklädd jag vill känna mig när jag går ut. Och ja, jag vill kunna använda mina kläder även utanför hemmet... Även om jag mycket väl skulle kunna tänka mig klä upp mig i mer eller mindre fantasirika kreationer hemma, för att glädja/överraska någon speciell!
 
Kön
Man
Jag menade att ha det hemma för att gå lite över gränser och prova något nytt.

Jag håller inte på med latex överhuvudtaget och har aldrig provat det. Däremot tycker jag att vissa kläder i latex är snygga. Det är nästan lite konstnärligt.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Toppen