Tantra massage, någon som testat?

martindalarna

Aktiv medlem
Jag har gett en hel del tantramassage. Ett ex köpte en dvd vi följde. Det ingick massage av fittan också. Den finns upphackad på nätet numera, tantra Lesbos massage heter den.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Har funderat på det många gånger men det har inte blivit av än. Är nyfiken på tantra generellt, inkl massage. Men massage av kön sägs räknas som sexuell tjänst så skulle hoppa över den. Även om jag är nyfiken på vad en massage där innebär också.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Tillexemple att upp nå orgasm utan att få utlösning. Att kunna få orgasm endast genom tanke och att kunna stänga att inte känna så man inte kommer innan man själv vill. Det är saker jag funnit nyttig. Har bara plockat vissa saker. Kom i kontakt med tantra då jag läste mycket om och av Alistier Crowley.
 

Runner

Ny medlem
Tillexemple att upp nå orgasm utan att få utlösning. Att kunna få orgasm endast genom tanke och att kunna stänga att inte känna så man inte kommer innan man själv vill. Det är saker jag funnit nyttig. Har bara plockat vissa saker. Kom i kontakt med tantra då jag läste mycket om och av Alistier Crowley.
Låter nice….
 
Toppen