Tappat oskulden :D

_Grabben_

Ny medlem
Kön
Man
Tappade oskulden med min flicka idag <3 Säg grattis eller nåt :p.. men hon e mindre än mig och hade redan tappat sin :(.. Men skönt va d ;)

------
(.)(.)
------
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
förlora-bli av med-tappa, jag vill minnas att de är synonyma. Tappa låter nog konstigt, men man kan inte påstå att det är fel...

och Grattis! :) Hoppas det var skönt!

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge
 

pojke88

Medlem
Kön
Man
Vad är det om är speciellt med att "förlora oskulden"? Det är väl inget stärre än att klippa sig för första gången...eller raka sig, eller kyssas. Det är inte ens något man lär sig. De tär något som är en instinkt, något som alla vill (jag vet att det finns undantag). De tär bara löjligt att prata om att bli av med något. Man blir inte av med någonting...lite sperma kanske. Vad gäller tjejers mödomshinna har jag hört att den inte ens existerar. Det är inget speciellt alls. Jag reagerade inte ens "nu blev jag av med oskulden" när jag hade sex första gången.
Jag stör mig på själva uttrycket.
 
Kön
Man
Nej, det är fel att säga "bli av med" som det vore något man skall ha undanstökat. Men det är faktiskt en mycket speciell händelse i livet, så jag hoppas bara att det blev så bra som möjligt. :)
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Kollade din profil och såg detta:
Ålder: 15
Och jag citerar "men hon e mindre än mig"
-
Alltså är hon 14 eller yngre, dvs olaglig att ha sex med.

Eller så är du bara ute efter uppmärksamhet, vilket jag tror mer på.
 

pojke88

Medlem
Kön
Man
Nej..där tar du fel PHYZ...det är inte olagligt att ha sex med någon som är under 15 såvida man inte är över 18. Lagen är till för att skydda barn mot övergrepp. om två i princip jämnåriga har sex är det inte olagligt. även om en är över 15...ochd et är tex inte olagligt när tex två 13åringar har sex.
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
öhh? Varför tror du det heter "byxmyndig vid 15års ålder?"

Onani, onani, det är min livsfilosofi
 

crumar

Medlem
Kön
Man
därför att då är det okej att knulla med 27-åringar om man vill, inte bara upp till 18 år. Och därför att man får köra moppe då.

---
runk!
 

_Grabben_

Ny medlem
Kön
Man
PHYZ känns det som om att många bryr sig om lagen när det gäller sex eller? ja hon var 14 fyller 15 om 1 månad

------
(.)(.)
------
 
Toppen