Teamsmöte

Runken Gbg

Medlem
Kön
Man
Hade en härligt upplevelse för ett par veckor sedan. Blev hembjuden till en kille i Ytterby som ville bli avsugen, dessutom med kondom, det gäller för mig. Han arbetade hemifrån och viktigt att jag kom dit strax innan 10. Det visade sig att han skulle vara med på ett Teamsmöte 10:00. Skrivbordet var upphöjt och jag fick sitta på en pall under detta, han hade bara en t-röja på sig där han stod, det var allt! Mötet startade och jag runkade honom skönt innan jag rullade på kondomen och började suga lugnt och fint. Han kom med lite inlägg då och då men var inte mötesordförande förstod jag. När han var för nära drog han sig tillbaka någon decimeter, sen på igen, vi höll på i stort sett mötet ut, 30 minuter. Har aldrig sett en så välfylld kondom tidigare, han kom precis när de släckte ner. Det var en riktigt häftig upplevelse. Upplever gärna något liknande igen.
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Så jäkla härligt!
Jag har ju runkat skönt under många Teamsmöten och sprutat ... men aldrig blivit avsugen.... än....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Så jäkla härligt!
Jag har ju runkat skönt under många Teamsmöten och sprutat ... men aldrig blivit avsugen.... än....
Jag satt också flera ggr under pandemitiden på Teams med kollegor och onanerade samtidigt. Passade mig noga att inte få orgasm. Det hade varit svårt att dölja.
 
Toppen