teknik avsugning

S

stiiina

Gäst
Hur gillar ni killar att bli avsugna, va e era bäst tips till oss tjejer för att ni ska ha d så skönt som möjligt.
Ja vet att d e olika från person till person, men en del tips kan ju bli användbara.:)

Midas

Ny medlem
Kön
Man
Hej, kul att du frågar!!
Jag gillar när min tjej "böjer" mitt stånd lätt och slickar frenetiskt på motsatta sidan om "strängen. Det ska ske längs med kuken, munnen öppen som vid en kyss och tungspetsen spänd.

Lät det krångligt?
men skönt som fan är det. Förklarade för henne om känslan här om kvällen. Det käns som en enda lång utdragen orgasm..:oops:[^][^][^][^]:oops:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Ingen annan som har nå mer å tillägga?

mhmm
så du gillar att...;)

jag gillar att bli avsugen med mycket saliv... lite kladdig avsugning
(INGA tänder!)
läppar som formas som ett O runt min hårdhet
en fast hand som håller hårt runt skaftet.

sen ska det var blandat, ibland djupt, i bland bara runt toppen.
Ögonkontakt..

G

Guest

Gäst
Alltså klart det är skönt med lite deep men ärligt, det viktigaste e att tjejen har känslan. Mycket smackande, saliv och varm tunga över ollonet. Sen är ju det extremt skönt när tjejen suger åt och samtidigt drar ett runkdrag

nej men sloppy liksom :D

G

Guest

Gäst
Jag tycker det är skönt om tjejen suger varierat.
Först lättare sug med "lekfullhet", sedan allt mer bestämt och HÅRT. Inga tänder såklart. Gärna ett skönt grepp/smekande på pungen....som ibland gärna får fortsätta ner mot anus...en rejäl klick med glidmedel på fingret, å sedan kan du försiktigt pressa in ett finger i stjärten på killen......mmm..skööönt! För fingret in/ut och pressa ibland lite "snett/uppåt" mot kille mage (då stimulerar du killens prostata extra mycket) LOVAR att du kommer ge killen ett extra skönt sprut!
Tänk på att sätta upp håret, så att killen kan se hur dina läppa sluter sig kring hans kuk. Gärna ögonkontakt, gärna hårt sminkade läppar ;)
Runka kuken ibland också...extra skönt runktips är at du greppar kuken på mitten med båda händerna, som om du skulle vrida ur en disktrasa.."krama/vrid" sedan om kuken, samtidigt som du låter händerna glida isär (en upp mot ollonet, en nedåt)..oj vad sköönt det är!
Låt det smacka ljudligt om sugandet, å ha det inte för mörkt i rummet...ta sedan helst satsen i munnen om du känner för det. (du behöver ju inte svälja om du inte vill)
Lycka till!

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag tycker det är skönt om tjejen suger varierat.
Först lättare sug med "lekfullhet", sedan allt mer bestämt och HÅRT. Inga tänder såklart. Gärna ett skönt grepp/smekande på pungen....som ibland gärna får fortsätta ner mot anus...en rejäl klick med glidmedel på fingret, å sedan kan du försiktigt pressa in ett finger i stjärten på killen......mmm..skööönt! För fingret in/ut och pressa ibland lite "snett/uppåt" mot kille mage (då stimulerar du killens prostata extra mycket) LOVAR att du kommer ge killen ett extra skönt sprut!
Tänk på att sätta upp håret, så att killen kan se hur dina läppa sluter sig kring hans kuk. Gärna ögonkontakt, gärna hårt sminkade läppar ;)
Runka kuken ibland också...extra skönt runktips är at du greppar kuken på mitten med båda händerna, som om du skulle vrida ur en disktrasa.."krama/vrid" sedan om kuken, samtidigt som du låter händerna glida isär (en upp mot ollonet, en nedåt)..oj vad sköönt det är!
Låt det smacka ljudligt om sugandet, å ha det inte för mörkt i rummet...ta sedan helst satsen i munnen om du känner för det. (du behöver ju inte svälja om du inte vill)
Lycka till!

Jag måste erkänna att jag älskar att suga kuk och trodde att jag hade hört alla "goda råd" som fanns att få:oops: Men det här med "disktrasan" har jag aldrig hört ifrån någon. Menar du att den ena handen skall dras upp mot ollonet samtidigt som den andra handen dras ner mot kukroten???

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
...sorry! Det sista försvann...Frågan lyder -skall man verkligen vrida kuken som en disktrasa samtidigt???

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Dessutom finns det en annan tråd om samma fråga under tråden "Manlig onani", med flera bra "tekniktips;)

G

Guest

Gäst
Jobba med läpparna, om du runkar mig för hårt samtidigt känner jag inte att du suger mig. Lek med tungspetsen mot strängen, smek pungen. Smek anus med en fingertopp, men för inte in fingret för fort, och inte förrän jag är riktigt kåt. Försök ta kuken så djupt du kan mot slutet, och ta gärna satsen i munnen, och ge mig en kladdig kyss!

G

Guest

Gäst
Hallå Snäckan!
Vad kul om jag kunde tillföra något!!
Det är med "disktrasan" är väl mer en onaniteknik än sugteknik...men jag kunde inte låta bli att nämna den...
Ja, det är rätt, ena handen skall gå nedåt mot kukroten i en vridanden/kramande rörelse, den andra uppåt. Du måste ha ordentligt med saliv eller babyolja på kuken så att det glider sköönt!
När övre handen når ollonet, kan du försöka "vrida" med din kramande hant rint ollonet...ju kåtare och närmre orgasm killen är, desto hårdare kan du krama :)

Lycka till....

Inser jag kanske skulle ge dig en privatlektion...hihi... ;)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Hallå Snäckan!
Vad kul om jag kunde tillföra något!!
Det är med "disktrasan" är väl mer en onaniteknik än sugteknik...men jag kunde inte låta bli att nämna den...
Ja, det är rätt, ena handen skall gå nedåt mot kukroten i en vridanden/kramande rörelse, den andra uppåt. Du måste ha ordentligt med saliv eller babyolja på kuken så att det glider sköönt!
När övre handen når ollonet, kan du försöka "vrida" med din kramande hant rint ollonet...ju kåtare och närmre orgasm killen är, desto hårdare kan du krama :)

Lycka till....

Inser jag kanske skulle ge dig en privatlektion...hihi... ;)

Jag tackar allra ödmjukast och lovar att återkomma med en utvärdering så fort jag har testat ditt recept irl;)

peeepingTOM

Ny medlem
Kön
Man
Hej, jag ska försöka beskriva en avsugningsteknik som en före detta gjorde. Hon la tungan på strängen och höll den kvar där medan hon sög.Överdjävulsk skönt, jag har försökt att förklara för min fru hur hon gjorde utan att hon lyckats på samma sätt men övning ger färdighet.

Ett annat bra tips som både jag och min fru uppskattar är om jag ligger på rygg och hon skrevar ovanpå. Tar tag i kuken för att sedan runka medan hon trycker den uppåt sitt sköte. På detta sätt blir jag avrunkad samtidigt som hon kan komma flera gånger av just känslan av att nästan ha en egen kuk att runka

palle

Medlem
Kön
Man
Hej!

Jag älskar verkligen att bli avsugen, det finns nog inget bättre än att se sin egen kuk glida in mellan läpparna på en söt tjej.

För att en avsugning ska vara riktigt bra krävs det att du som tjej verkligen visar att du gillar att suga kuk. Jag tror att de flesta killar gillar att tjejen tar för sig. Du som tjej har ju kontroll över killens njutning.
En annan sak som är viktig är att killen kan se dig när du suger. Sätt upp håret och se till att ljuset är tänt. Var gärna i en position så att ni kan ha ögonkontakt.
Jag tycker att det är otroligt upphetsande om tjejen tittar mig i ögonen samtidigt som hon med en kåt och lite slampig blick slickar på min kuk.

Sedan till själva tekniken så gillar jag om du ökar upphetsningen stegvis. Börja med att slicka lite runt om och rör dig sakta närmare. Ta tag i kuken med handen och runka lite lätt samtidigt som du slickar lite retsamt på ollonet. Du kan även slicka brett upp längs hela ståndet. Efter det här gör killen vad som helst för att du ska ta hans kuk i munnen.

När du börjar med själva sugandet så gillar jag ganska långsamma tag där du suger så hårt du kan på tillbakavägen. Du kan gärna släppa ollonet med ett smackande. Det är självklart bra att variera sugtekniken, men långa hårda sug är det som får mig att komma fortast.

När killen sedan kommer tycker inte jag det viktigaste är om du sväljer eller spottar ut satsen. Det viktigaste är att du inte slutar suga. Från att killen sprutat är det väldigt skönt om du suger intensivt under 20-30 sekunder för att sedan gradvis minska tempot. Detta sätt tycker jag är det skönaste att komma på.

Många killar, inklusive mig, gillar ju att spruta tjejen i ansiktet. Detta är ju inte lika skönt som att komma i munnen, men synen av en söt tjejs nersprutade ansikte är fruktansvärt upphetsande. Jag tycker annars att det är väldigt sexigt om du låter killen komma i munnen och sedan låter sperman rinna från ner över hakan och droppa ner mot brösten. När killen har kommit får du gärna slicka rent kuken och leka lite med sperman. Detta tror jag de flesta killar älskar.

Lycka till med sugandet!

mvh pälle

KjellG

Medlem
Ålder
70
Kön
Man
När en tjej ska suga av mig vill jag att hon ska stå på knä framför mig. Ollonet helt framrullat, förståss. Jag gillar när tjejen enbart suger/slickar ollonet samtidigt som med ena handen runkar skaftet och med andra handen masserar pungen, bakom pungen och stjärten/höftpartiet.

Kuken/pungen får gärna vara oljat för bättre glid. Oljan gör också att tiden fram till sprut förlängs och ger större och skönare sprut.

totte

Medlem
Kön
Man
Jag älskar ju att suga kuk och gör det gärna slaskigt och porrigt med massor av saliv, typ... Och som kille kan jag förstå hur det jag gör känns.

När jag suger brukar jag börja med att slicka och suga ollonet och översta delen av skaftet helt lätt. Låter tungan cirkla mjukt runt ollonet och spelar lite på frenulum. Smakar på och lär känna kuken helt enkelt.

Sedan tar jag några halvdjupa, ganska lösa sug med "bred" tunga som glider längs efter skaftet/frenulum. Låter kuken glida längre och längre in, fortfarande ganska mjukt, och retar lite. Hela tiden använder jag händerna runt skaftet och pungen. Smeker, runkar, masserar.

När kuken känns bekant och har blivit ordentligt våt och halkig av saliv sväljer jag den helt och ser vilken reaktion jag får. En kille jag sög ställde sig faktiskt på tå och kved, och jag tror inte att det var för att det gjorde ont... Han blev som paralyserad och kunde inte vänta på att jag gjorde det igen! ;)

När jag har kuken långt ner brukar jag ofta spela med tungan vid roten. Nu börjar jag använda lite hårdare teknik och suger aktivt istället för att bara snaska lätt. Lite mer dammsugarteknik, hårdare sug och cirklar kring ollonet, hårdare runktag, hårdare tryck mot frenulum.

Sedan kanske jag suger supermjukt en liten stund så att vi båda kan hämta andan och inte låta det härliga ta slut för fort... Och sedan lite hårdare igen!

Deepthroating kanske är lite överkurs, men i korthet så varierar jag min teknik. Inget är tristare än mekanisk, själlös sex.

Och du som blir sugen, berätta gärna vad som känns extra skönt och hur du vill ha det! Hur ska man annars kunna lära sig vad du gillar?

svart kuk

Ny medlem
Kön
Man
Min senaste variant är att hålla hennes huvud med båda händerna, så att jag har full kontroll, och trycka in kuken i hennes hals. Hålla kvar den i några sekunder och dra sedan ut den så att hon får lite luft. Och så upprepa... Jag håller mig precis på hennes gräns för kräkreflex. Gjorde det igår kväll med en ny tjej jag träffat. Vi älskade det båda två.

Annars tycker jag om när hon suger och runkar samtidigt, där munnen liksom är en förlängning av händerna. Om det görs i rätt takt är det underbart. När det sedan ska gå för mig vill jag att hon suger ganska hårt precis fram tills jag börjar spruta i hennes mun. Under själva sprutet ska hon lätta på sugtrycket för att istället runka kuken stenhårt. På det sättet får jag en lång, skön orgasm som känns i hela kroppen.

Toppen