Teknikmagasinets dildos?!

bubbelgum

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan!

Jo... jag undrar om någon har köpt en dildo från teknikmagasinet någon gång och kan berätta hur deras vara är?:sleep:...för jag funderar på att köpa en dildo till mig sj och till julklapp till min kompis:oops:...jag bor hemma så jag kan inte beställa via internet:eek:

Tack på förhand //bubbel
 

Meile

Medlem
Kön
Man
du kanjue beställa via internet men inte ta dig som köpare utan använa en kompis eller nån di litar på som "utköpare" funkar väldigt fint för de som har det lite knasit att få hem greejjor i brevlådan :p:p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 
Kön
Man
B2B: mycket pinsamt och illa placerat förslag, har inget med ämnet att göra.

Om du vill ha kontakt finns speciellt kontaktforum!

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Kön
Man
medL:

7 år är inte så stor åldersskillnad.

Ändrat: OK, jag tänkte inte på att hon är 13 år. Ja då är det inte lämpligt att en 7 år äldre kille kontaktar, det håller jag med om.

Varför inte lägga in en annons i kontaktforum riktad till "bubbelgum"?

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

MrX

Ny medlem
Kön
Man
Hallå!
Om du beställer hos oss på www.erotikum.se så får du en avi i lådan som det enart står "UniAct" på och inget som skulle på något vis kunna avslöja vad du beställt! Här hittar du lite mer spännande produkter än vad Teknikmagasinet erbjuder också! Varför inte en vibrerande badanka!:)

Kika gärna in!

www.erotikum.se
 
Toppen