Tele6

  • Thread starter rebiz - vill inte vara med
  • Startdatum
R

rebiz - vill inte vara med

Gäst
Jag var 13-14 år och var redan då lite kinky och galen.
Hade en kille som hette Andreas som jag brukade sexsnacka med och ha tele6 med lite då och då.
En kväll låg jag i mitt rum, vi hade tele6 och tydligen var jag lite för högljudd för plötsligt kommer morsan in och frågar vad sjutton jag håller på med.
Jag hann turligt nog lägga undan grejen jag onanerade med och lägga undan telefonen hon förstod ju redan vad jag pysslade med.
Det var det värsta som hänt i hela mitt liv!!!
:(:eek::unsure:
 

Boss

Medlem
Kön
Man
Jag var 13-14 år och var redan då lite kinky och galen.
Hade en kille som hette Andreas som jag brukade sexsnacka med och ha tele6 med lite då och då.
En kväll låg jag i mitt rum, vi hade tele6 och tydligen var jag lite för högljudd för plötsligt kommer morsan in och frågar vad sjutton jag håller på med.
Jag hann turligt nog lägga undan grejen jag onanerade med och lägga undan telefonen hon förstod ju redan vad jag pysslade med.
Det var det värsta som hänt i hela mitt liv!!!
:(:eek::unsure:

Men efteråt...*ler...minne att le åt...tele 6 är nog så häftigt...
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var 13-14 år och var redan då lite kinky och galen.
Hade en kille som hette Andreas som jag brukade sexsnacka med och ha tele6 med lite då och då.
En kväll låg jag i mitt rum, vi hade tele6 och tydligen var jag lite för högljudd för plötsligt kommer morsan in och frågar vad sjutton jag håller på med.
Jag hann turligt nog lägga undan grejen jag onanerade med och lägga undan telefonen hon förstod ju redan vad jag pysslade med.
Det var det värsta som hänt i hela mitt liv!!!
:(:eek::unsure:

Att bli upptäckt av föräldrarna kan nog vara vääldigt pinsamt[:0] något som jag gärna klarar mig ifrån!
 

kusin

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Kvinna
jag är glad att just det inte har hänt mig men jag har blivit upptäckt några gånger
 
T

Tucas

Gäst
Undra vad föräldrarna tänker just då ? Blir dom äckligade, blir dom glada för ens pojke har växt upp, blir sura för ens pojke håller på med sånt ? Kanske en föräldrer här på onanera kanske har varit med om denna situation med ens son/dotter som vill förklara ? ;)
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
Tror att många pappor skrattar för sig själva när de kommer ihåg hur det var. Skulle inte förvåna mig om de går in på sovrummet "för sig själva" en stund [}:)]
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Mammor kan oxå minnas......jag har två tonårspojkar och vi har ett öppet snack om sex...jag vet att den äldste camar med sin flickvän , och ser inget fel i det, eftersom hon är lika intresserad som han...men visst är jag försiktig med att öpnna dörrar utan att knacka ordentligt!!
 
Toppen