TELEFONFÖRSÄLJARE

webcambus

Medlem
Kön
Man
I fredags ringde det en telefonförsäljare till mig vid 15-snåret.... och jag var lite "salongsberusad" och kåt (som vanligt)....(jag slutar 12 på fredagar). Det var en tjej som undrade om jag inte skulle byta bredbandsuppkoppling..... nej tack sa jag - jag har bredbandsbolaget en 100 lina..... men jag kan tänka mig att runka medans du pratar om produkten....
- Vad sa DU, sa hon nästan lite viskande.....
- Jo, sa jag - Jag kan runka medans Du pratar... Nu hade jag redan börjat runka och lät nog lite anfådd, för hon frågade om jag verkligen "gör det" nu....
- självklart svarade jag och gav henne en komplimang om hennes sexiga röst....
Vi satt o småpratade i ca 5 minuter.... jag stönade och sa tillsist att nu kommer jag och jag skulle vilja ha din hand om min varma styva kuk just nu... varpå jag la av en ganska stor sats (upphetsningen var enorm)..... hon frågade lite viskande om det var skönt.... - mmmmmmmmmmm svarade jag Hon hade verkligen en sexig röst... vilket föranledde mig att senare på kvällen återigen ta en runk, där jag tänkte på samtalet vi hade haft på eftermiddagen.....

[red]Bara man vågar..... så kan det fixa sig.... Detta är faktiskt helt sannt![/red]
 

Throb

Medlem
Kön
Man
(upphetsningen var enorm)..... hon frågade lite viskande om det var skönt.... - mmmmmmmmmmm svarade jag Hon hade

ge mig gärna hennes tfn nr! (för det tog du väl!!?)
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Jag undrar också om du tog hennes nummer :)

Dock skulle jag aldrig ha the guts till att säga så :)


[red]Så upphetsad som jag var... så tog jag inte hennes nr.....
Men jag får hoppas på samma tur igen.... men fan trot... 1 chans på 1000 kanske.... eller vad säger Ni tjejer... Är det något Ni hade kunnat gjort oxå... Alltså det som tjejen gjorde.... att bara lyssna och prata vidare...?[/red]
 
K

Kontot borttaget på egen begäran.

Gäst
Jahaa, det är ju så man ska göra!!

Blev nyss uppringd av en tjej som ville sälja Slitz till mig. Tänkte retas med henne, sa att jag inte hade tid men gärna tog hennes hemnummer så vi kunde prata mer senare. Ni som kan er Seinfelt vet att hon förväntas säga nej, vilket skulle ge mig möjligheten att smasha med "Vill du inte att främlingar ringer hem till dig och stör? Varför ringer du mig då?".

Det slog fel - hon erbjöd mig sitt mobilnr vilket jag inte alls var beredd på. Blev nervös och sa att nu är det bäst vi lägger på... Kunde ju slutat hur bra som helst om jag inte hade varit så feg!
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Well, hälften vunnet i alla fall. Tjejer har ju fler sinnen än vi. Sällan man lyckas överraska. Sen e're kanske bra att vara frsiktig? Hon kanske verkligen trodde du ville snacka Sliz med henne när du skulle ringa upp henne sen. Å vad hade du sagt då?

Rätt kul i alla fall :D
 
Toppen