Telefonsex?

jan_

Ny medlem
Kön
Man
Jag bara undrar hur många det är som har haft telefonsex, och vad ni tycker om det?
Själv så tycker jag det är mysigt att få njuta lite på telefon *ler*
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Jag har gillat det de gånger jag och min flickvän har gjort det. Krävs att man vågar leva ut litegran dock..och helst lite högljudd
 
G

Guest

Gäst
Det är otroligt härligt! Nästan i klass med riktig sex, ibland bättre, för man kan ju fantisera ohämmat på ett annat sätt.
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Det är dock jobbigt att få tag på anonyma tjejer som vill ha telesex, men har haft det med lite killar då man runkat och snackat om tjejer och snygga kändisar och sånt :p Helt klart att rekommendera.

Peace out!
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Har inte provat det på riktgit men jag har haft något liknande med en kompis, han beskrev mycket målande hur det varit på hans solsemester...
En hel del händelser och personbeskrivningar av topless-solande tjejer mm.

Jäkligt skönt var det faktiskt!
 

hot30

Medlem
Kön
Man
telefonsex rules!!!! men då krävs det att tjejen på andra sidan stönar och låter lite annars blir det pinsamt , så att man vet att hon njuter liksom :D

ha det bäst utan protest
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tycker det känns väldigt konstlat på nån vänster, har testat det förut, tyckte inte att det var så värst enkelt.
 

hot30

Medlem
Kön
Man
beror på hur pass bra man känner varann ochså , är ju lite enklare om man har haft kk kontakt eller liknande innan :)

ha det bäst utan protest
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Originally posted by andyg

Jag har testat telefonsex några gånger med tjejer jag inte känner. Otroligt upphetsande - jag blev jättekåt. En tjej låtsades att hon var min sexiga 41-åriga granne som jag är kanonkåt på (runkar bakom persiennen när hon klipper gräset i bikini) och det blev ett superskönt telefonknull. Äntligen fick jag sätta på min granne och spruta i hennes vagina.
Låter schysst :) Får man fråga vart du brukar ragga upp brudar att ha telesex med?

Peace out!
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Telefonsex...mmm :)
Jag blev förförd av en äldre tjej över telefonen, och sen dess blev jag helt besatt
utav telefonsex och att höra hur en tjej smeker sig själv. Jag är inte mycket för
att rollspela och låtsas att vi knullar varandra..och beskriva och sånt..för jag
tycker det tar bort för mycket av upplevelsen. Bättre att bara göra det...och lyssna
på varandra...och driva varandra närmare orgasm genom att höra den andres kåthet.
Ett tag var det mycket att komma samtidigt, men nu känns det mer avslappnat att bara
lyssna och uppmuntra den andra. Bra telesex är som meditation, det är djupt och inte
alls ytligt som många tror. Det berör en och lämnar efter sig en skön känsla av
avslappning och värme.

Det är en bra metod om man gillar att trissas och hålla på länge. Man vilar ju
lite under tiden man håller handen borta och bara lyssnar. Väldigt upphetsande
är också om man styr varandras händer, säger hur snabbt man ska göra det..och
när man ska ta paus. Och, säger till när den andra ska hålla på tills den
kommer! Känslan att bli styrd...mmmm...inte veta när man ska få komma, bli
tvingad att pausa när man vill spruta...höra den andras kåta röst retas med
en och fråga om man vill komma...och sedan få höra "det får du inte.." retfullt...

Jag har haft telesex med nästan alla tjejkompisar jag haft genom åren!
Och ja...jag älskar att snacka om sex...det är det ämnet som man alltid
tycker är intressant och återvänder till ju. :cool:

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
jag har haft telefonsex 2 gånger med en brud ja fann på knullkontakt när ja skulle till sthlm!
hon e 29 år och jävlit skum tjej alltså! hon verkar va en farlig person men o ha telefonsex kl 05 00 när man låg o sov en lörda natt de va inga problem.

gick ente lång stund innan man spruta..
men skönt, de va de som bara den


Länge leve telefonsex
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by zaza

Jag har haft telefonsex några gånger. Måste säga att jag tycker det är skithäftigt.....

:D

Adda mig på MSN om du känner för att snacka. Inte så ofta nuförtiden jag känner för sex kanske, men att snacka om det är alltid kul :cool:

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag älskar telesex!! Förra sommaren träffade jag en tjej på en chat-sida och vi hade underbara stunder tillsammans nästan varje kväll i flera månader. Sen träffade hon en ny kille som inte riktigt uppskattade det vi gjorde... Synd, för jag saknar verkligen tele6. Vi kunde hålla på i flera timmar och få orgasm efter orgasm bara för att fortsätta efter en liten stund igen. Så om nån tjej är sugen så...
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Klart att T6 är häftigt, inte som ersättning för vanlig sex, utan som komplement, det blir liksom mera sex av det. Till skillnad från flera här, har jag aldrig haft T6 med någon som jag har känt, det har alltid varit anonyma flickor/kvinnor. Och åldern har varierat kraftigt från tonårsflickor till äldre damer. Av de jag har haft T6 med, har jag senare träffat två stycken. Efter det blev det inget mer T6 med den ena. Med den andra blev det några gånger till, men så tappade jag bort hennes nummer. Synd, för hon hade grymma fantasier, jag skulle spela hennes kåta pappa som dog sin dotter.

Någon frågade här var man hittar dess anonyma kvinnor. Jag har hittat dom på heta linjen, inte lätt men det har gått. Några från betalnummer typ ”phone cafe”, men man måsta akta sig, kan bli dyrt. Senast tiden har jag även hittat några från AB’s chat.

Nu för tiden när MSN finns så kan man ju se varandra med web-kamera samtidigt som man snackar i telefon. Det är extra häftigt, men har bara lyckats med två stycken ännu. Förresten, någon som vet hur man kan spela in det som man ser via motpartens web-kamera så man kan se det igen och sitta och ta en ny runk?
 
Toppen