Telefonsex.

Cispin

Medlem
Kön
Man
När jag såg tråden i Onanera, kom jag att tänka på just riktigt telefonsex. Jag har aldrig förstått mig på det. Hur går man tillväga? Många som brukar detta?
Min föredetta ville ofta ha telefonsex, men jag vågade liksom inte. Alldeles för "pinsamt". Hon blev t.o.m. sur på mig, pga. att jag inte ville (hon var troligen rätt kåt vid de tillfällena ^^)

Nåväl, hur brukar ni gå tillväga? Berättar vad ni vill göra med personen och så eller?

Näe, jag vet inte om detta är något för mig.. Men det vore skoj att höra vad ni har att säga om saken.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har inget som helst emot telefonsex! Tycker det är riktigt härligt:p Har haft ganska mycket telesex tidigare, men tyvärr så gillar inte killen det så mycket så vi har aldrig haft det...antar att han tycker att det känns ganska dumt och vet väl inte direkt vad/hur han ska säga:D
Hur man går till väga?! Man berättar exakt sina tankar och vad man vill göra! Inget konstigt alls. Berättar sina kåta fantasier och smeker sej själv samtidigt, och lyssnar på den andres fantasier/onani:D Jättehärligt:p
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Även jag har provat telefonsex, med olika tjejer.
Det är väldigt nervöst och pirrigt. Men det gör ju bara onanin mycket skönare.
Det är bara att berätta hur skönt det är, vad man vill göra med personen man pratar med, berätta om fantasier. Och sen blir det väl lite sköna stön också:)
Telefonsex är verkligen att rekomendera. Fast man ska nog vara lite framåt och pratsam för att det ska bli lyckat.
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
När jag såg tråden i Onanera, kom jag att tänka på just riktigt telefonsex. Jag har aldrig förstått mig på det. Hur går man tillväga? Många som brukar detta?
Min föredetta ville ofta ha telefonsex, men jag vågade liksom inte. Alldeles för "pinsamt". Hon blev t.o.m. sur på mig, pga. att jag inte ville (hon var troligen rätt kåt vid de tillfällena ^^)

Nåväl, hur brukar ni gå tillväga? Berättar vad ni vill göra med personen och så eller?

Näe, jag vet inte om detta är något för mig.. Men det vore skoj att höra vad ni har att säga om saken.

Älskar tfn sex... fast nuvarande sambo vill inte göra det (vet ej om han gör det med andra tjejer [}:)]). Jag har på msn träffat en härlig kille som jag aldrig träffat på riktigt men som jag har tfn sex med ganska ofta. Han har en riktigt manlig mörk röst och jag tycker att ert [blue]svenska språk[/blue] är [red]super[/red]sexig :). Jag är inte så pratsam och öppen som person vanligtvis men jag vet vad jag vill när det gäller sex och vad jag kan göra och det berättar jag gärna till honom... det är skönt att höra när han runkar och stönar...
 
G

Guest

Gäst
Det kan vara helt djälva underbart med rätt person.. Den i andra ändan bör ju ha en del fantasi med, och sen har man inga begränsningar för vad man kan göra. Man hör hur motpartens röst blir hesare och kåtare, och andningen tyngre.. Jag har fått många härliga utösningar samtidigt som hon gryr ut sin orgasm i andra luren.
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Hmmf.. Får la testa någon gång. Men, jag skulle faktiskt tycka att det vore rätt så löjligt. :oops:
Ni känner inte "löjliga" när ni har telefonsex? .. Har det aldrig hänt att ni fått "slut på ord"?

Näe, jag vet inte. Jag är en person som aldrig försöker se tjejer i cam, visar aldrig upp mig på nätet, har aldrig C6, aldrig telefonsex .. osv. Är detta någon sorts trend, som jag inte kan bruka?

Hur var det Första gången för er?
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Det blev bara så, hon bodde i en annan stad, vi träffades sällan. Så en gång på telefon så var jag så kåt och började fråga vad hon hade på sig. Hon berättade och så sade jag åt henne att känna på sig själv genom trosorna och sedan.

Hon gjorde det och så berättade jag vad som skulle hända om jag kom till henne. Hur jag skulle ta av henne hennes kläder och sedan vända henne på mage. Så tittar jag bara på henne och säger åt henne att höja stjärten och sära på låren.

Sedan fortsätter jag med att berätta hur jag smeker henne, slickar henne och kåtar upp henne, i minutiös detalj. Vid det här laget bad hon om att få hämta smörjmedel och massageapparat och så fortsatte det med en konkret beskrivning: andra gånger har jag läst noveller eler beskrivit en potrrfilm jag tittar på samtidigt. Det kommer av sig själv...
 

bildbyte2

Ny medlem
Kön
Man
Telefonsex är bara såå upphetsande och skönt. Att berätta vad man gör, vad man tänker på och höra den andra onanera. Urläckert. Om någon tjej är sugen så hör av dig :)
 

hetingkillen

Medlem
Kön
Man
Kan starkt rekommendera de. Har man långt till sin älskande så tar lusten över ibland. En kombination av berättande vad man gör själv och vill göra e sexigt. Vi gick tom så långt ibland att vi tog ner telefonen mellan benen så de hördes ur man smekte....
 
Toppen