Testat hårborttagning med Blitz Blank?

osram

Ny medlem
Kön
Man
Jag rakar mig regelbundet och har fått det att bli en vana som jag trivs med. Dock skulle jag vilja ha en metod som ger ett närmare resultat, mindre irritation och som går snabbare. Hittade idag hårborttagningsgelen Blitz Blank och blev mycket intresserad. http://www.lastbryggan.se/index2.asp?id ... od_id=1165

Finns det någon som har erfarenhet av denna creme?
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
vad är det för skillnad på det som finns i svenska handeln?
Weet kan man köpa på Hemköp, Ica eller Åhlens och mycket billigare ?
 

osram

Ny medlem
Kön
Man
ingen aning, det jag läst om veet är att det inte är särskilt bra (av de som använt det) och att man absolut inte får använda det på intima delar. Blitz Blank ska istället vara utvecklat just för att användas där.

Men som sagt, jag vet inte och det är därför jag frågar.

Vad jag har läst mig till så ska tydligen preparatet vara mycket drygt så priset är kanske inte så högt med tanke på att det då bör räcka ett bra tag.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
jaha det låter ju som det kan vara värt att testa då?
Weet finns också särskild utformad för intim hårborttagning, bara så du vet :)
 

osram

Ny medlem
Kön
Man
jaha det låter ju som det kan vara värt att testa då?
Weet finns också särskild utformad för intim hårborttagning, bara så du vet :)

Ok, det visste jag inte, vad heter den och var hittar jag den (har tittat i hyllorna men hittar bara vanliga).
Har du någon erfarenhet av hur den fungerar?
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
jadå, den heter weet Intim och säljs på HM, säkert på andra välsorterade affärer också, typ Kicks, Åhlens ?
Funkar lika bra som den vanliga, plua stt den har en efterbehandlings creme också.
Jag använder ju den vanliga ändå, har funkat bra för mig.
;)
 

BigO

Medlem
Kön
Man
jag rakar också regelbundet.. men man vill ju pröva nått annat oxå! har prövat weet men d växer ut fosrt igen... igår prövade jag att VAXA mig själv! ajajajaj. hoppas runt i hela huset och skrek! men d blev ganska bra! haha
sen vart d e super runk
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Ett varningens finger för veet gel på intimdelar. Fick frätskador på pungen, ytliga sådana men ändå ganska otäckt.
Det värsta av allt, det blev ändå inte bättre än rakning [|)]
 

buffelhorn

Medlem
Kön
Man
Jag har använt veet. Och det fungerar mycet bra som det är, men jag tar och rakar mej efteråt. så då får man bort allt hår. Detkänns skönt.:oops::D[:eek:)]
 
Toppen