Thaitjejer

T-bone

Ny medlem
Kön
Man
Med risk att få på skallen av tjejrna här på forumet...
Men! Nu har jag fått smaka på thaikvinna och undrar hur i h....te jag ska kunna vara med en svensk tjej igen någonsin?

Har en liten fråga till; tjejer kan ju fejka orgasmer utan svårighet. Hur är det med fontänorgasmer?
Hon började nämligen med "yes, yes" på porrfilmsmaner, men när jag lekte med henne med bara fingrarna (vilket jag faktiskt är rätt bra på), så började hon skaka rejält och sprutade som jag aldrig har varit med om förr.

När hon sansat efter ett tag så sa hon "two times" och sträckte två fingrar i luften. Och såg faktiskt JÄVLIGT nöjd ut :)

Så, tjejerna här; går det att fejka en fontän. (hon kissade INTE, tro mig, jag känner skillnaden på smaken :oops: )
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag känner mig som en torsk om jag träffar en Thailändsk / Filipinsk kvinna.. även om hon inte är en glädjeflicka

jag har dajtat några Thailändska kvinnor i Sverige, en var adoptiv & en var hitflyttad som ung... jag kände mig som en pedofil på grund av längd & storleksskillnaden..

Jag har även träffat en japansk författarinna som fick mig att känna mig som en ful gubbe, trots att hon var nåt äldre än mig.

jag är inte rasist eller så, men jag tänder mest på svenska kvinnor....
 

LkpgKillen82

Medlem
Kön
Man
jag känner mig som en torsk om jag träffar en Thailändsk / Filipinsk kvinna.. även om hon inte är en glädjeflicka

jag har dajtat några Thailändska kvinnor i Sverige, en var adoptiv & en var hitflyttad som ung... jag kände mig som en pedofil på grund av längd & storleksskillnaden..

Jag har även träffat en japansk författarinna som fick mig att känna mig som en ful gubbe, trots att hon var nåt äldre än mig.

jag är inte rasist eller så, men jag tänder mest på svenska kvinnor....

Känns på nåt sätt trist att bilden av Thailand som en 'jättebordell' och thailändskor som 'glädjeflickor' är så spridd och även jag får erkänna att man kan ha den helt felaktiga bilden i bakhuvudet ibland.

Med det sagt så får jag säga att jag själv 'går brett' så tillvida att etnicitet/nationalitet spelar mindre roll än i princip något annat hos en tjej jag ska bli intresserad av.

Jag kan nog dock säga att jag något oftare dras till tjejer med utländskt påbra, antingen 'mixat' eller helt, men det är så pass lite skillnad att det lika gärna kan handla om att det är mer 'exotiskt' då man ju ser 'svenska' tjejer i större omfattning än utländska.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Thailändskor har ju fått en horstämpel på sig, det gäller väl även tjejer från Filippinerna?

Thailand är ju känt för att det finns många prostituerade där. Många har det fattigt och ser prostitution som den enda utvägen. Många reser ju även dit för att "knulla horor", inte bara svenskar.

Sen finns det väl en allmän syn i samhället på Thailändskor som är tillsammans med svenskar i Sverige, att det inte handlar om äkta kärlek, utan hon har flyttat till Sverige för att få ett bättre liv.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
En till sak som jag glömde skriva i mitt förra inlägg:

Thailändskor ser ofta unga ut, en 18-årig Thailändska kan se ut som en 12-åring.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag tänder på europeiska kvinnor, blonda, rödhåriga eller ljusa brunetter...

har dajtat andra kvinnor eftersom jag går mer efter hjärna & kemi än utseende
men jag är gift med en svensk kvinna & har inga tankar på andra...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag tänder på europeiska kvinnor, blonda, rödhåriga eller ljusa brunetter...

har dajtat andra kvinnor eftersom jag går mer efter hjärna & kemi än utseende
men jag är gift med en svensk kvinna & har inga tankar på andra...

åhhh vad synd doc:( då jag trodde att du någon gång kanske tänkte på lilla mig....

Synd är de tankarna jag har om dig
det finns två mörkhyade kvinnor som finns i mina snuskiga tankar, du är den främsta
ni är undantagen som bekräftar reglerna:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag tänder på europeiska kvinnor, blonda, rödhåriga eller ljusa brunetter...

har dajtat andra kvinnor eftersom jag går mer efter hjärna & kemi än utseende
men jag är gift med en svensk kvinna & har inga tankar på andra...

Jag skulle inte ha sagt något om thai-/ mörkhyade kvinnor...
Sambotjejen är läcker & intressant..
jag har en väninna som gör mig grymt sugen, hon är indiska
sprang på en grymt läcker thailändska på yogan härom veckan...

jag tar tillbaka det ;) jag tänder på: Sexiga kvinnor med utstrålning :p
 

LkpgKillen82

Medlem
Kön
Man
jag tänder på europeiska kvinnor, blonda, rödhåriga eller ljusa brunetter...

har dajtat andra kvinnor eftersom jag går mer efter hjärna & kemi än utseende
men jag är gift med en svensk kvinna & har inga tankar på andra...

Jag skulle inte ha sagt något om thai-/ mörkhyade kvinnor...
Sambotjejen är läcker & intressant..
jag har en väninna som gör mig grymt sugen, hon är indiska
sprang på en grymt läcker thailändska på yogan härom veckan...

jag tar tillbaka det ;) jag tänder på: Sexiga kvinnor med utstrålning :p

En sund inställning Doc, sexiga kvinnor med utstrålning är det bästa som finns :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag tänder på europeiska kvinnor, blonda, rödhåriga eller ljusa brunetter...

har dajtat andra kvinnor eftersom jag går mer efter hjärna & kemi än utseende
men jag är gift med en svensk kvinna & har inga tankar på andra...

Jag skulle inte ha sagt något om thai-/ mörkhyade kvinnor...
Sambotjejen är läcker & intressant..
jag har en väninna som gör mig grymt sugen, hon är indiska
sprang på en grymt läcker thailändska på yogan härom veckan...

jag tar tillbaka det ;) jag tänder på: Sexiga kvinnor med utstrålning :p

En sund inställning Doc, sexiga kvinnor med utstrålning är det bästa som finns :p

läckra kvinnor med underbar utstrålning förgyller vardagen :p
om de kommer från Asien eller Europa, spelar ingen sexuell betydelse
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Med risk att få på skallen av tjejrna här på forumet...
Men! Nu har jag fått smaka på thaikvinna och undrar hur i h....te jag ska kunna vara med en svensk tjej igen någonsin?

Har en liten fråga till; tjejer kan ju fejka orgasmer utan svårighet. Hur är det med fontänorgasmer?
Hon började nämligen med "yes, yes" på porrfilmsmaner, men när jag lekte med henne med bara fingrarna (vilket jag faktiskt är rätt bra på), så började hon skaka rejält och sprutade som jag aldrig har varit med om förr.

När hon sansat efter ett tag så sa hon "two times" och sträckte två fingrar i luften. Och såg faktiskt JÄVLIGT nöjd ut :)

Så, tjejerna här; går det att fejka en fontän. (hon kissade INTE, tro mig, jag känner skillnaden på smaken :oops: )

Varför skulle någon vilja ge dig på skallen för att du träffat rätt tjej för dig? Grattis vill jag säga...

Vad gäller fontänorgasm vet jag inte om det går att fejka. Men du är säkert en jävel i sängen och då finns det ingen anledning att fejka;)
 

Sthms_tjejen84

Ny medlem
Kön
Man
Jag som är adopterad (docl från sydkorea) tycker det känns som om en del killar verkar tända lite extra på att man har asiatiskt utseende....

Hahaha. kom på en mycket jobbig situation som hände när jag var liten... min familj var i malaysia (pappa jobbade där) och han gick ut med min syrra (då ca 15 år) och när han kom in sa han att han alsirg tänkte göra om det igen.... Folk trodde att han hade köpt henne (vilket då självklart inte var fallet eftersom vi båda är adopterade från Sydkorea. Däremot har hon mer kinesiskt påbrå så...)

OCh det där med fontänorgasmer.....

Jag kan ju bara prata för mig själv.... Men jag får typ aldirg orgasmer.... Blir dock jäkligt våt när jag är kåt...

Men de gånger jag får orgasmer får jag fontan..... Min kille vart lite förvånad när det hände första gången för honom för han var inte beredd, men det sprutar ju som sagt en del... :D
 
Toppen