The Autoblow

Proffset18

Medlem
Kön
Man
Tjena!
Den blåa med mun sen finns det även en rosa med vagina form.
finns hos martinshop.se
jag har testat den blåa då dom bara hade den i lager men jag är för grov för att kulorn ska kunna röra sig fullt ut.
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
ledsen, men INGENTING skulle kunna få mig intresserad med den musiken i bakgrunden. Dessutom är det ju (för min del) allt runtomkring munnen som gör en avsugning speciell.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
WOW!
klart att man måste testa en sådan.
Men då tar jag den där MTX-modellen pga priset.
Synd att autoblow var så dyr -där kunde man ju iaf välja storlek.

Jag vet att detta är en typ fyra år gammal tråd - men om någon av er har en sådan här och fortfarande besöker forumet - har ni lust att berätta om storleken på er kuk och känslan (önskningar om mindre eller större storlek)?
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Beställde precis Robotic mouth och en ny Fleshlight! Vstroker för fleslight? Är det något att ha? Nyfiken men vill gärna höra först om någon provat...
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Robotic mouth var en besvikelse….i början när kuken är lite slak känns det nästan ingenting. Sedan när den vuxit till full storlek blir det så trångt i tuben att maskinen orkar inte pumpa utan stannar! Kan hända att hade lite dåliga batterier…ger maskinen en annan chans i morgon med fräscha krafkällor och om det inte hjälper blir det soptunnan! :( Fleshlighten var precis så bra som väntat! Skön som en riktig mus….;)
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
@MatiasA får man vara nyfiken och fråga om dina mått i erigerat tillstånd?

Jag är fortfarande sugen på en sådan där Robotic Mouth och skulle verkligen uppskatta om det var extra tight och trång.
Men inte så pass att den stannar.

På bilden ser det iaf ut som du har aningen större redskap än mig, men jag skulle ändå bli glad för detaljerade mått och vidare recension av din Robotic.
 

badwasp6

Medlem
Kön
Man
har provat fleshlights nya lilla och det var inte någon besvikelse den är visserligen inte så djup men ger en fantastisk känsla i ollonet eftersom den är likaa dan i bägge ändar kan man ju säkert docka i den Mer kommer
 
Toppen