Theres vet vad en kille vill ha

oskyldig

Ny medlem
Kön
Man
Det är lördag och jag sitter vid datorn och spelar poker och surfar. Det klingar till i mobilen och den visar ett inkommande mess från Theres.
”Hej, vad gör du? Börjar på att tröttna lite här. Hittar inte mina kompisar. Lust att komma och möta mig?”
Jag fixar snabbt iväg ett svar om att jag är på väg och möter upp utanför Blue moon bar.

Jag slänger mig på cykeln och cyklar iväg till BMB. Väl där så ser jag dig inte. Jag hoppar av cykeln och ställer mig mot ett träd och har koll på utgången. Jag träffade dig ju en snabb stund tidigare idag så jag vet ju vad du har på dig.
Jag behöver inte vänta mer än en minut innan jag får syn på dig. Du skiner upp när du ser mig och trippar fram och kramar om mig.
- Tack, säger du, jag tror mina kompisar redan stuckit.
Du har gjort upp att du ska sova hos din kompis som bor precis vid mig så vi börjar gå ditåt. Du är väldigt pratglad och berättar lite om vad som hänt på förfesten och inne på BMB. Jag lyssnar lite okoncentrerat för jag har fullt upp med att studera dig där du går bredvid mig. Du har en topp och jeans på dig och det klär dig verkligen. Jag kan skymta en klyfta som bildas av dina hoptryckta bröst och de ser väldigt inbjudande ut. Dina jeans sitter åt härligt över din rumpa och den ser inte dum ut den heller.

Vi tar oss fram till ingången till kompisens port. Det är låst och det är mörkt i hans lägenhet. Du tar fram din mobil och ringer honom. Efter ett stort antal signaler så svarar han. Du går iväg en bit när du pratar med honom så jag hör inte vad ni säger.
Du kommer tillbaka och berättar att de är kvar på BMB men ska snart gå hem. Det är lite kyligt ute så jag frågar om du har lust att föja med hem till mig och vänta där. Du blir glad över mitt förslag och tar mig under armen och börjar gå.

Väl hemma hos mig så tar du av dig dina sexiga stövlar och går in i vardagsrummet och sätter dig i soffan. Jag slår mig ner med ungefär en meter mellan oss. Du ler mot mig och säger : Det ser ut ungefär som jag tänkt mig.
Jag ler mot dig och frågar om du vill ha något att dricka. : Ja tack, svarar du, något med alkohol. Du blinkar till mig och jag går leende in i köket och hämtar två glas vin.
Vi skålar och jag frågar dig hur länge kompisen din skulle dröja. Du ruskar bara på huvudet och rycker på axlarna.
- Kan du sätta på något på tv’n så länge?
- Vad vill du se?
Du ställer dig upp och går fram till mina filmer som ligger bredvid tv’n.
- Sätt dig i soffan och blunda, säger du åt mig.
Jag slå mig ner och det börjar pirra i mig. Törs du välja den filmen tro. När ljudet från tv’n når mig så öppnar jag ögonen och ler, du våga.
På tv’n nu så ser man två tjejer som kommer in i en lägenhet. Du slår dig ner lite närmare mig än förut och tittar på mig.
- Jag vill bara se lite, säger du, hoppas det är ok.
Vad ska jag säga, har ju längtat efter detta. Jag nickar bara snabbt åt dig och fortsätter titta på filmen. Tjejerna har nu börjat tagit av sig och kysser och smeker varandra. Jag känner att min kropp reagerar och att min kuk växer under mina jeans. Jag tittar på dig men du verkar oberörd. Tur jag har jeansen nu annars skulle mina kalsonger stå rakt upp.

Tjejerna i filmen har nu fått av sig allt och ligger i en 69.a. Deras rakade fittor fångas upp av kameran. Jag sneglar mott ditt skrev och tanken på att det kanske finns en härlig rakad fitta därunder gör mig ännu kåtare. Nu kommer det in en kille till tjejerna. De verkar inte märka honom förrän han kör in sin kuk bakifrån i den tjejen som är överst. Med långsamma drag knullar han henne och drar sen ut kuken som är blöt av safter och stoppar in den i munnen på den andra tjejen. När kuken är ren återgår han till fittan igen.
Du tittar på mig och säger:
- Så där skulle du vilja göra va?
Jag törs inte titta på dig utan nickar bara och mumlar fram ett ”mmm”.
- Vem skulle du vilja att jag var då? Den övre eller undre?
- Den undre faktiskt.
- Varför det?
- Skulle vara så upphetsande att ha fittsafter från en annan tjej på kuken och sen trycka in den i din mun. Längre och längre in.
Du svarar inte utan tittar bara vidare på det som sker i filmen. Du tömmer ditt glas och reser dig upp. Jag tömmer även mitt glas och räcker det till dig. Du tar med dig båda glasen ut i köket och lämnar de där. Sen hör jag att du går in i badrummet. Jag tittar vidare på filmen. Killen står nu bakom tjejerna som står på alla fyra och svankar med ryggarna samtidigt som de kysser varandra. Han knullar den enes fitta och pullar den andre sen byter han. Jag kramar min kuk genom jeansen. Det börjar bli dags för killen att spruta så tjejerna ställer sig på knä framför honom och suger och slickar på hans kuk. Precis när han tömmer sin sperma över deras ansikten och sen i munnen på den ena tjejen så kommer du tillbaka. Du greppar fjärrkontrollen och trycker på paus så bilden fryser när den tjejen som fick sperman i munnen böjer sig över den andra tjejen och låter sperman droppa ner i den andres mun.
- Tänder du på det där? Frågar du.
- Ja…fast det har aldrig varit aktuellt.
Du flyttar bort bordet som skiljer oss åt och tar ett kliv mot mig. Du går ner på knä och lägger dina händer på mina lår. Du låter de sakta smeka upp till mitt skrev. Du lägger en hand på min kuk och trycker till. Jag känner hur det går ilningar längs min kropp. Vill att du ska fortsätta men du reser dig upp och går bort till min dator. Efter ett litet tag börjar det komma musik från den och du kommer leendes emot mig.
- Ta av dig jeansen och t-shirten, säger du.
Jag ställer mig upp och drar av mig plaggen. Mina kalsonger står rakt ut och kuken är hård som sten. Du säger åt mig att sätta mig ner igen och inte röra kuken. Rör jag kuken så slutar du med det du gör.

Efter du sagt detta ställer du dig mitt på golvet med ryggen mot mig. Böjer dig fram och drar med handen längs baksidan av låret och sedan över rumpan. Men en hand på rumpan vänder du dig om och tittar på mig. För ett finger till din mun och slickar på det innan du suger in det i munnen. Vänder dig sedan om och börjar röra dig erotiskt till musiken. Jag bara njuter. Du kommer fram och ställer dig grensle över mina ben och knäpper upp översta knappen i jeansen. Jag skymtar ett par lila trosor. Du vänder dig om och trycker din rumpa mot mitt ansikte. Knäpper upp resten av knapparna och drar försiktigt ner jeansen. Mer och mer av din härliga rumpa blir synlig. Du har sexiga string på dig så det enda de döljer är den lilla skåran. Jag böjer mig fram och ger dig en snabb kyss på ena skinkan innan du tar ett steg fram och försvinner utom räckhåll. Du vänder dig om, drar med händerna över dina lår och över ljumskarna. Dina pekfingrar följer kanten av trosorna och vidare upp över magen. Du tar tag i nedre kanten av din topp och vänder dig om, drar den över huvudet samtidigt som du åter böjer dig fram. Jag vill så gärna bara resa mig, rusa fram till dig, dra trosorna åt sidan och köra in min kuk i botten av din fitta och knulla dig vilt tills jag fick spruta all min sperma i dig. Men jag sitter snällt kvar med min kuk bultandes under kalsongerna.
Du vänder dig på nytt och jag får se din bh som matchar trosorna perfekt. Du vet att lila gör mig galen. Inte snällt att tortera mig såhär.

Du smeker dina bröst genom bh’n, leker med bröstvårtorna. Böjer dig fram och visar glipan som blir. Jag skulle inte ha något emot att lägga kuken mellan de där. Du dansar på, svänger med höfterna och gör utmanande rörelser. Sen kommer du fram till mig igen. Sätter dig över mina ben med knäna i soffan. Greppar om mitt huvud och trycker det mot dina bröst. Gnuggar det mot din bh och jag känner dina bröst och bröstvårtor genom tyget. Drar det bakåt och fångar upp min mun med din. Vi kysser och nafsar som galna. Samtidigt som du låter din tunga leta sig in i min mun flyttar du dig längre upp på mig. Dina trosor är nu mot mina kalsonger och du rör dig så att min hårda kuk trycks mot din fitta. Nu börjar vi stöna ikapp. Du lutar dig mot mitt öra och viskar :
- Du har varit lydig. Du ska få din belöning.
En kyss och sedan ställer du dig upp igen. Du tar tag i mina händer och drar upp mig. Du känner med dina händer över min kropp. Kramar min rumpa hårt och stönar i mitt öra. ”Jag ska få dig att spruta utan att använda händerna”.
Efter du sagt det går du ner på knä och börjar kyssa mina lår. Leker med tungan längs ljumskarna. Nafsar lite lätt i pungen genom kalsongerna. Leker med tungan längs kuken. Tar tag i resåren med tänderna och drar de utåt nedåt. Min kuk trycker mot din haka och du får göra en ryckig rörelse för att kuken ska titta fram. Du drar ner kalsongerna hela vägen och jag kliver ur dem. Du börjar pussa mig på pungen och leker med tungan. Fångar in ena kulan i din mun och suger försiktigt. Jag njuter och stönar högre och högre. Jag tittar ner mot dig och ser att du smeker utanpå dina trosor samtidigt.
- Åhhh Theres…stönar jag, ta min stora hårda kuk i din mun.
Du reser dig upp, ger mig en snabb kyss och buttar sen ner mig i soffan. Du tittar på min kuk samtidigt som du smeker utanpå dina trosor.
- Mmmm, jag är blöt rakt igenom, viskar du. Min fitta är sjöblöt. Längtar efter en stor hård kuk.
- Ge mig de, säger jag, ge mig dina fittsåsiga trosor.
- Vill du det. De är helt nerkladdade av mina safter, säger du och vinklar lampan mot ditt underliv. Jag kan nu se att trosorna har en mörkare nyans där ditt fitthål är.
Du går ner på knä och lägger ditt huvud på mitt lår.
- Be mig så kanske du får de.
- Snälla Theres. Jag gör vad du vill om du ger mig dina trosor.
- Ok. Kan du komma hem till mig nästa fredag? Jag har träff med en tjej då och vi skulle behöva en kille som filma oss.
- Heeee…ja…vad är haken?
- Filma sa jag, inget annat.
Jag svarar med en ström av ”ja”. Även om jag inte får delta så är det ju en dröm som går i uppfyllelse.
Du reser lite på dig, kysser mig och säger ”Jag anade väl det”.
Sen hukar du dig ner och drar av dig trosorna. Du lägger de på soffan bredvid mig och ber mig låta bli de. Jag tittar på trosorna och ser fläcken där din fitta nyss varit. Jag vill så gärna ta upp de men håller mig. Försöker istället fånga upp lukten av din fitta från de men det funkar inte.

Du lägger nu dina händer bakom din rygg och börjar kyssa insidan av mina lår. Slickar längs ljumsken och vidare över magen. Sen vänder du neråt och kysser den andra ljumsken. Min kuk står nu rätt upp och bara väntar på att få komma in i din härliga mun. Vill så gärna visa vägen för dig men vill inte gå miste om det här. Din tunga vandrar över min pung och du nafsar och suger emellanåt.
- Theres! Jag dör snart om du inte gör något.
- Vad vill du jag ska göra?
- Ta in hela min kuk i din mun.
- Det vet jag inte om jag klarar..men jag ska försöka.
När du sagt det flyttar du din mun till min kuk. Du slickar längs skaftet och låter tungan spela över ollonet. Retsamt trycker du dina läppar mot min kuk. För de längs hela kuken och sträcker ut tungan ibland.
- Nu Micke är det snart dags. Gör bara som jag säger och njut.
Jag tittar ner mot dig och ler tillbaka. Klappar dig på huvudet och säger ”Inga problem, längtar”.
Du sätter nu läpparna mot mitt ollon och trycker dig mot det. Lite i taget pressas in i dig och snart är hela ollonet inne. Jag känner hur din tunga vispar runt. Sedan försvinner din mun och du tittar upp mot mig.
- Är du nära? Frågar du.
- Så jävla nära. Det rycker i hela kuken. Snälla låt mig få komma.
Du tar tag i dina trosor och för de ner till din fitta. Gnuggar de mot dina hala fittläppar, tittar på mig och säger ”Vad gillar du det här då” samtidigt som du för trosorna till ditt ansikte och andas in doften.
Jag håller på att bli tokig och det ser du. Så du lägger trosorna i min hand och säger:
- Nog luktar de fitta alltid. Få se när du leker med de nu då.
Jag för snabbt upp trosorna under min näsa och drar in lukten av din fitta. I samma ögonblick som den starka lukten når in i mig känner jag din mun på nytt runt ollonet. Men den stannar inte där utan centimeter för centimeter av min kuk försvinner in i din mun. Jag tror inte det är sant. Det är så himla underbart. Det är kanske bara 3-4 cm kvar av min kuk som inte är i din mun när du stannar upp och tittar på mig. När du ser att jag har stannat upp med min syssla så säger du:
- Tschochorna.
Jag förstår vinken och sätter trosorna på nytt under näsan. Samtidigt som jag tar ett djupt andetag och fyller hela min näsa med din fittdoft så trycker du till med din mun mot min kuk och jag känner hur din näsa träffar min mage. Jag hinner precis titta ner mot dig och se dina läppar runt roten på min kuk innan min värsta orgasm någonsin sköljer över mig. Hela min kropp börjar rycka och darra och dina händer håller hårt mot mina lår så att jag ska stanna i samma position och för att inte kuken ska komma ur position. Jag skriker rakt ut :
- Åhh Theres!! Jag kommer. Jag kommer med min kuk helt inne i din mun. Åhhhhh!!!
Du tittar upp mot mig och jag känner hur den första spermastrålen skjuter ut från min kuk och frigörs i din hals. 4-5 sprut till följer och för varje sprut så blinkar du till med ögonen och trycker ditt ansikte hårt mot min mage. Orgasmen ebbar ut och kuken som nyss varit i sin fulla prakt börjar mjukna till lite. Du tittar upp mot mig och jag ser att dina ögon undrar om det räcker nu. Jag nickar och drar med handen genom ditt hår.
- Tack, det var helt otroligt skönt. Har aldrig kommit så skönt förut. Önskar jag får ge dig samma njutning.
- Det får du gärna göra, svarar du efter du låtit kuken försvinna ur din mun. Lite sperma letar sig ut och smetas ut på ollonet. Du är snabbt framme och slickar upp det. Du tittar på mig samtidigt som du kramar kuken.
- Jag vill ha mer sperma, viskar du, älskar smaken av det.
Jag smeker din kind och säger åt dig att du kan få mycket, mycket mer. Vi har mycket mer att göra. Jag har ju inte fått röra dig än.
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Ja den var bra och upphetsande men jag störde mig på att det stod du hela tiden när det handlade om tjejen. Vad kan det bero på tro. :D
 
Toppen