Till alla kåta idioter

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Lägg av att adda mig om ni inte har mer att fråga om än cam och bilder. Jag strippar INTE i cam, jag visar INTE nakenbilder på mig själv. Och jag har sällan lust att sitta och skriva bara för at göra er kåta. Så lägg av okej?

Suger för pengar

crumar

Medlem
Kön
Man
Vem är det då som är 'idiot', den som lägger ut sin MSN-adress på ett forum eller de som tar kontakt med en person som råkar ha MSN-adressen utlagd? ;)

---
runk!

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Jag har min msn utlagd därför att bland de 10 kåta äcklena som addar mig varje dag så finns det faktiskt en och annan väldigt trevlig människa. Har skaffat många fina vänner här igenom. Det är den typen av människor vi vill ha här.

Suger för pengar

crumar

Medlem
Kön
Man
aha, jag förstår. Men då får du väl överväga om det är värt det då.. för jag tror knappast 'kåta idioter' som du beskriver det, kommer sluta. ..

---
runk!

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by crumar

aha, jag förstår. Men då får du väl överväga om det är värt det då.. för jag tror knappast 'kåta idioter' som du beskriver det, kommer sluta. ..

---
runk!

Ja det är faktiskt värt det. Men jag tänkte om jag skriver en tråd här som förklarar att jag inte är någon E-hora så kanske normalt folk addar mig istället för jag vet att det finns sådana. Crumar du verkar vara en sån t.ex.

En annan grej som jag vill förklara innan ni addar mig är att Storbrittanien har över 60 miljoner invånare. Det finns faktiskt folk som bor här. Och alla som kan svenska är inte svenskar.

Suger för pengar

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Tragiskt att folk tror att det här är ett kontaktforum. Gå ut och träffa folk isället.

Bra att du säger ifrån SonPari. *tummen upp*

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Dead-Inside

SonPari du suger get.

Tänkte skriva något konstruktivt här men... jag tror det räcker.

Synd att du inte gjorde det då, för det hade fått dig att se mindre omogen ut.

Jag förstår faktiskt itne vad jag har gjort fel i att skapa den här tråden, det är bara en uppmaning till vem jag är och vad för folk jag söker som kontakter och vem jag inte är intresserad av. Helt enkelt.

Suger för pengar

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Det jag stör mig på mest är att folk tror att det hela forumet är en datingservice. Vi har speciella forum för det om man vill sitta och steka upp folk.

Too many captains keep on steering us wrong

Dead-Inside

Medlem
Kön
Man
Om ni nu vill bli förfrågande om man får lägga till er så kanske det vore en idé att INTE ha en adress friliggande utan istället få dem att maila er?

Skärp er för i helvete.

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Dead-Inside

Om ni nu vill bli förfrågande om man får lägga till er så kanske det vore en idé att INTE ha en adress friliggande utan istället få dem att maila er?

Skärp er för i helvete.

Jaha på vilken mail då hade du tänkt dig?

Suger för pengar

galen

Medlem
Kön
Man
sonpari aa ok :) coolt :) men du säger ju för d inte vars i england du bor :p lr om du e en av de som lärt sig svenska lr om du e svensk från början :p

S

SonPari -LÅST-

Gäst
För det första så e ja född i birmingham o har lärt mig svenska genom att mina far föräldrar är svenskar.

Dead-Inside du fattar nog fortfarande inte va ja säger. Ja vill att folk ska lägga till mig, bara inte kåta idioter som bara e intresserad av o se mig naken. Därför skrev ja denna tråden.

Suger för pengar

galen

Medlem
Kön
Man
sonpari oki:) coolt :) trivs du där då ? :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden

avve

Medlem
Kön
Man
Hej SonPari
Jag tycker att vi får respektera dina åsikter.
Samtidigt tycker jag att när vi addar någon borde den första frågan vara om det är ok! är det inte det tar man bara bort personen och alla är nöjda.
När jag addar en tjej är det för att jag vill onanera och chatta, med eller utan Cam, titta eller att bli tittad på, båda två gör mig kåt.

Kör hårt

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ett bra förslag är att tala om sina åsikter direkt när man börjar snacka med personen. Som t.ex. jag vill ha camsex eller byta nakenbilder. Då kan man deleta direkt om man inte är med på det

Suger för pengar

ungdom

Medlem
Kön
Man
SonPari varför har du "suger för pengar" som citat om du inte vill bli kallad hora... men är inte det som horer brukar göra?

jag menar inget illa man folk kanske missupfattar det..

är man bög för att man hjälper en kompis?

Toppen