till er som gillar stora sprut

jonte_1234

Ny medlem
Kön
Man
I egenskap av en kille som gillar att spruta mycket har jag gjort en del observationer i ämnet hittills genom mitt liv, som jag tänkte dela med mig av. Hoppas ni har lite egna observationer eller kommentarer ang detta:

Grundregeln är att det finns två sätt att få stora sprut
1) låt det gå lång tid mellan spruten
2) runka/ha sex länge innan sprutet (ju närmare "gränsen" man balanserar sig under akten, desto större sprut i slutändan)

För mängden sperma är oftast alt 1 det som ger bäst resultat, emedan variant 2 visserligen ger mer sperma, men framförallt ett mycket kraftigare sprut.

Att hålla sig i en vecka och sedan riva av en "snabbis" tenderar att ge mkt sperma, men inte lika kraftfullt sprut som ett vardags-runk, men som hållit på åtminstone 1 timme.

Vidare så skiljer sig konsistensen på sperman mkt beroende på dessa varianter: att hålla sig lång tid ger tjock, vit sperma, emedan långt runkande utan att ha sparat sig ger en tunn, mer genomskinlig sperma.

Att kombinera variant 1 och 2 ger riktigt häftiga sprut; prova (som kille) att "spara" dig i 1-2 veckor, och sedan runka i 4-5 timmar innan du sprutar (kan vara lite svårt dom första gångerna då du säkert inte kan hålla tillbaka efter någon timme, men det är bara att öva). I mitt fall kan det då röra sig om 10-20 strålar, varav de första 7-10 flyger iväg rakt över huvudet på en med ett sjuhelvetes tryck

Vad man lätt kan tro är att det allra häftigaste sprutet borde kunna uppnås med att runka några timmar varje dag, utan att låta det spruta, och sedan låta det komma efter ett marathon-runk efter någon vecka. Detta verkar dock inte funka (för mig iaf); visserligen blir sprutet stort ung som en vanlig 1-2 kombination, men inte riktigt lika intensivt, och inte heller lika skönt av någon anledning. Detta är ett stort mysterium för mig, men what doesn't kill you makes you stronger. Så när jag nu vill spruta rejält så sparar jag mig så länge jag klarar psykiskt, och sedan ett marathon-runk. Effekten är fantastisk :)

En liten detalj som jag hörde för länge sedan var att maten som man äter innan kan påverka mängden sperma. Det som rekommenderades var äggvita, så jag åt väl sisådär 15 råa äggvitor under en dag (och, ja, det är fan inte normalt/sunt för fem öre... Men är man en vetenskapsman så :)
Effekten blev dock inte så imponerande, det som påverkades mest var faktiskt konsistensen på satsen som blev lite tunnare än förväntat...

Min sista observation är att det är mkt svårare att få stora sprut i samband med sex, jämfört med om man runkar själv; kanske beror det på att de allra flesta tjejer jag träffat inte har haft lust eller tålamod för att göra allt som krävs för att få uppleva ett mega-sprut... Det går, men det enklare på egen hand :)

/runk-mästare J

to live is to die
 
S

Snoozer

Gäst
Den där studien har jag ingen anledning att ifrågasätta men själv vet jag inget om hur det är att "hålla sig" i veckor och jag kommer aldrig få reda på det heller. För min del blir det 5-6 utlösningar/vecka.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag upplever ändå att runka varje dag men inte spruta ger en bra mängd. Är också lättare att "hålla sig" i en vecka eller två då jag anser att vägen dit är halv resan och även om det är lite frustrerande att sluta mitt i runkandet så håller mig sig småkåt hela tiden vilken är rätt nice.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Den där studien har jag ingen anledning att ifrågasätta men själv vet jag inget om hur det är att "hålla sig" i veckor och jag kommer aldrig få reda på det heller. För min del blir det 5-6 utlösningar/vecka.

precis varför hålla sig så länge. ett sprut om dagen måste man ha. Har man inte en fitta till hans så får man väl använda fröken höger
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag upplever ändå att runka varje dag men inte spruta ger en bra mängd. Är också lättare att "hålla sig" i en vecka eller två då jag anser att vägen dit är halv resan och även om det är lite frustrerande att sluta mitt i runkandet så håller mig sig småkåt hela tiden vilken är rätt nice.
Det är en hårfin gräns där, att runka men avbryta innan det går "för långt". Ett antal gånger har jag försökt spara upp till rejäl sats men slutat med ballhåll, molande värk i paketet där jag varit tvungen att spruta av mig flera gånger för att få det att släppa.
Lär av mina misstag vänner :)
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Måste komma 1-2 ggr om dagen på morgonen blir det en liten spermavulkan som rinner ner efter skaftet
 
Toppen