det stavas perfect på engelska![]()
så där....Det stavas tillbaka.
Jodå! Alla body is perfekt![]()
Hihi! Ja, det kan bli lite tokigt ibland. Men jag tycker oxå att man ska ha i åtanke att det finns ganska många som har dyslexi. Då är det inte så konstigt att det blir fel. Huvudsaken att man förstår vad personen menar tycker jag!![]()
hahaha... ni är roliga. Så mycket snack bara för att en invandare har skrivit ett ord fel
Härligt....
Föresten, någon som kan räcknar felen i det här inläget, så att jag kan hålla koll.![]()
hahaha... ni är roliga. Så mycket snack bara för att en invandare har skrivit ett ord fel
Härligt....
Föresten, någon som kan räcknar felen i det här inläget, så att jag kan hålla koll.![]()
Tycker du ska strunta i stavningsgnället! Huvudsaken vi fattar vad du menar! Man kan väl fråga om det uppstår funderingar... Skriv på Kille 71!![]()
Jodå! Alla body is perfekt![]()
C´mon everybody!Hur skulle det vara om vi ägnade oss åt något seriöst istället, som att onanera!?
![]()
C´mon everybody!Hur skulle det vara om vi ägnade oss åt något seriöst istället, som att onanera!?
![]()
![]()
Everyhopa heter det!Cum on everyhopa, let's fuck!
Kille71: tack för supercool formulering "Nobody is perfekt", den borde man ha som signatur, den e klockren! hahahaaa![]()