Tillbacka... :-)

KristerE

Medlem
Kön
Man
felstavningar och särskrivningar är oerhört vanligt idag. Man börjar undra om folk lärt sig stava.
Alla gör fel ibland (även jag) men när flera ord i i de flesta meningar blir felstavade då är det något som inte stämmer

Är man kär i en brun hårig kvinna eller en brunhårig kvinna?
Den första anser jag är brun till färgen och har hårig kropp.
Den andra anser jag att har brunfärgat hår.
För mig är det en enorm skillnad.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hihi! Ja, det kan bli lite tokigt ibland. Men jag tycker oxå att man ska ha i åtanke att det finns ganska många som har dyslexi. Då är det inte så konstigt att det blir fel. Huvudsaken att man förstår vad personen menar tycker jag! :)
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Hihi! Ja, det kan bli lite tokigt ibland. Men jag tycker oxå att man ska ha i åtanke att det finns ganska många som har dyslexi. Då är det inte så konstigt att det blir fel. Huvudsaken att man förstår vad personen menar tycker jag! :)

Jo, jag är medveten om att det finns folk med läs- och skrivsvårigheter men huvuddelen av Sveriges unga befolkning har väl inte dessa problem?
 

kille71

Medlem
Kön
Man
hahaha... ni är roliga. Så mycket snack bara för att en invandare har skrivit ett ord fel :D
Härligt....
Föresten, någon som kan räcknar felen i det här inläget, så att jag kan hålla koll. ;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
hahaha... ni är roliga. Så mycket snack bara för att en invandare har skrivit ett ord fel :D
Härligt....
Föresten, någon som kan räcknar felen i det här inläget, så att jag kan hålla koll. ;)


Tycker du ska strunta i stavningsgnället! Huvudsaken vi fattar vad du menar! Man kan väl fråga om det uppstår funderingar... Skriv på Kille 71! :)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
hahaha... ni är roliga. Så mycket snack bara för att en invandare har skrivit ett ord fel :D
Härligt....
Föresten, någon som kan räcknar felen i det här inläget, så att jag kan hålla koll. ;)


Tycker du ska strunta i stavningsgnället! Huvudsaken vi fattar vad du menar! Man kan väl fråga om det uppstår funderingar... Skriv på Kille 71! :)

Det gör jag Pussycat ...
ändå tycker jag det är lite roligt vad det blir för liv om det :D
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
C´mon everybody! :D Hur skulle det vara om vi ägnade oss åt något seriöst istället, som att onanera!? ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
C´mon everybody! :D Hur skulle det vara om vi ägnade oss åt något seriöst istället, som att onanera!? ;)

Everyhopa heter det! :cool: Cum on everyhopa, let's fuck!

Kille71: tack för supercool formulering "Nobody is perfekt", den borde man ha som signatur, den e klockren! hahahaaa :):D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
C´mon everybody! :D Hur skulle det vara om vi ägnade oss åt något seriöst istället, som att onanera!? ;)

Everyhopa heter det! :cool: Cum on everyhopa, let's fuck!

Kille71: tack för supercool formulering "Nobody is perfekt", den borde man ha som signatur, den e klockren! hahahaaa :):D

haha, kul att läsa om era språkfascistiska utlopp
men bara att hålla med SuperLasse, klockren
 
Toppen