Tillfredsställd i sömnen

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Jag undrar om fler än jag blivit tillfredsställda av partnern medans han/hon sovit.
Vid ett flertal tillfällen har en hand lagts på mitt heligaste och börjat fingra fastän han sovit. Första gången det hände trodde jag att han varit halvvaken och kom ihåg nåt, men han hade inte en aning.
Det har gått för mig vid ett par tillfällen, men han har också flyttat på sig vid flera tillfällen, innan det hunnit gå så långt.
Det är grymt upphetsande att bli fingrad i hans sömn, men jag fattar inte riktigt hur han fixar detta när han sover :oops: :oops: :oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har aldrig blivit tillfredställd medan han har sovit. Däremot har jag själv vaknat och varit stormkåt efter att han smekt mig medan jag sovit;):p
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag vaknade en morgon & kände att det hade varit ngt under natten, frågade min vän då & jo, han hade varit så sugen att han inte kunnat låta bli. Själv minns jag ingenting & har alltid trott att jag skulle vakna av dylika närmanden.
Men numera sover jag ibland väldigt tungt..
Själv har jag lekt med min vän några ggr då han sovit, oftast hinner han vakna, men vid ett fåtal tillfällen har han inte gjort det, bara flinat nöjt..
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Själv har jag vaknat av att jag hållit på o fingrat på sambon, det är ganska skönt, bara att fortsäta då:)
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag har ibland vaknat av att jag knullat sked med min sambo, jag har varit i en oerhört upphetsande blandning av sömn och dåsig vakenhet.:p
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Jag vaknade av att min f d flickvän satt och red mig i full galopp en gång :D
Det var bara så häftigt att vakna till ,men det var första och enda gången tyvärr.
Hon sa bara att hon blev så kåt att hon var bara tvungen att få lite kuk i sig, även om vederbörande sov.
Det är ju inget man glömmer precis ;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nej, jag är aaaaaavundsjuk!!! Vill oxå få bli pillad när jag sover - ja, när jag är vaken oxå! Har aldrig hänt mig kan jag säga. När jag har provat pilla på ngn man när han sover brukar han stöna o vända sig bort... :-(
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Det har nog aldrig hänt att jag inte vaknat om min partner börjat smeka och sexa med mig medan jag sover. När jag vaknat har det ofta varit i upphetsat tillstånd och sexet som följt har varit hett och och snabbt.
Vi (E min samkönade särbo) har ibland vaknat av att vi båda legat och trevat på varandras kroppa - ett helt OK uppvaknande:)
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Nej, jag är aaaaaavundsjuk!!! Vill oxå få bli pillad när jag sover - ja, när jag är vaken oxå! Har aldrig hänt mig kan jag säga. När jag har provat pilla på ngn man när han sover brukar han stöna o vända sig bort... :-(

Du och jag har uppenbarligen samma delemma vi,inte kul alls att vilja komma till lite och bli avvisad. Är också väldigt avis på de som är kåta nattetid och får till det.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Häromnatten vaknade jag av att min sköna sambo stoppade in kuken i mig. Det var bland det skönaste jag nånsin varit med om! Vi skedade (som alltid) och han sa efteråt att han hade legat och fingrat mig lite innan men att det inte hade behövts eftersom jag tydligen haft våta drömmar den natten och var fit for fight redan innan han fick dit sin hand :D Precis samma sekund som jag vaknade tryckte han in sin hårda kuk i mig och som om inte det vore nog så sträckte jag precis på mig sådär skönt som man gör på mornarna, då det pirrar i hela kroppen och sådär så att svanken åker ut extra mycket...och har man tur som jag den morgonen att få kuk i precis samma ögonblick så trycks ju den in extra hårt av min sträckning. Samtidigt som min sambo håll om mig och tryckte sig sådär sexigt mot mig. Oh my god! Det var en helt underbar upplevelse!!! Jag skojar inte när jag säger att blöta fläcken efter enbart mig var större än en normalstor badboll! Det riktigt rann om mig! Sambon var nöjd och jag med! ;)
 

stilig

Medlem
Kön
Man
Detta fenomen händer mig titt som tätt, en gågn varje eller varannan månad kanske. Jag brukar börja smeka min tjej i sömnen, ibland vaknar jag, ibland inte. Tjejen däremot vaknar alltid och om hon är kåt så brukar jag vakna och hett sex brukar bli resultatet. Är hon inte sugen brukar hon försöka styra bort mina händer och då vaknar jag inte.

Hon brukar fråga dagen efter om jag minns vad jag gjorde igår, vilket jag sällan gör om jag inte har vaknat och vi haft sex. Oftast är det stjärtsmekningar och kyssar på halsen som jag brukar ägna mig åt i sömnen men ibland lite mer konstiga saker. Härromdagen fick jag reda på att jag hade legat och sugit på hennes fingrar under natten.
 
Toppen