Timotej

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Jag brukar normalt inte gilla småtjejer, men de här tjejerna får mig att riktigt gubbsjuk.

De är otroligt sexiga var för sig och som grupp blir det ännu bättre.

Däremot är låten fördjävligt dålig tycker jag.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjejen med kort hår är otroligt fin men i övrig tycker jag nog inte det är så mycket att hänga i granen;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Öhm, tycker inte de verkar så unga, iaf inte på melodifestivalen... Och vadå mycket att hänga i granen? De är fyra normala snygga svenska tjejer, vad fantiserar ni om eg? Porrdivor som opererat varenda del av kroppen? Allt det som gör en person till den man är?

Eller fantiserar ni om pinnsmala modeller som eg inte mår bra av att vara så smal som de är, som har en massa ätstörningar osv?

Jag vet då att jag fantiserar då om killar/män som jag tycker ser bra ut, och ofta är det killar/män i min närhet, killkompisar eller så. Sen har jag upptäckt att jag helt klart har en annan smak än en tjejkompis till exempel, hon tycker inte alla de killkompisar jag har är nått att "hänga i granen" när det kommer till utseendet. Men på något vänster kan de ändå smyga sig in i mina fantasier. :)

Ville bara säga mitt iaf.... :)
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Ja, det är väl fyra tjejer som ser bra ut. Jag är med dig där Issa, det kittlar skönare att fantisera om vänner, grannar eller personer man har en relation till på något sätt.

Alternativet, om man fantiserar om någon man bara sett på bild, är för mig att koka ihop en fantasi tagen helt ur luften. Men då är personen på bilden inte med i fantasin som sin person, bara som en bild.

Hängde ni med där?
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Dom är jättefina, tycker dom mer än väl duger -- dom är ju skitfina! Men jag fantiserar personligen nästan bara om tjejer i min närhet. Det måste vara ngn jag har kontakt med på något sätt. Gillar att fantisera om att ta tjejer jag känner bakifrån, gillar att tänka på deras vackra, runda rumpor som dunsar när man är bakom dom och ser ner, ser kuken glida in och ut när man knullar.

Det kan vara granntjejen, eller den glada sötisen i kassan på Statoil, eller vissa tjejer jag snackar med här, och det är tjejer i alla åldrar.

Jag e ju inte jätteung, men jag kan erkänna att jag skulle kunna fantisera om att knulla med Pernilla Wahlgren, hon är äldre än jag men väldigt sexig... :p Är säker på att hon skulle vara grymt skön att knulla med, hon vet nog att njuta själv, ta för sig, och det skulle hon gärna få. :) Men jag kan fantisera om yngre tjejer också, unga tjejer är förbannat söta. Åldern är inte så viktig, bara dom är vuxna tjejer och vet vad dom vill... :p;)

Håller f.ö. med Issa, är ju såklart upp till var och en, men alla tjejer duger för någon, och nästan alla tjejer duger för mig. Som runkobjekt i en tidning är det inte personligheten som går först, men som runkobjekt bland tjejer man känner är personligheten grymt viktig. Omöjligt att finna en otrevlig och snobbig/dryg tjej sexig, hur bra hon än skulle se ut skulle jag inte kunna tänka mig att sätta på henne - ingen chans. Inte ens som knulldocka att bara tömma sig i... ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Men issa
man måste väl kunna urskilja på vad man tycker är nåt extra som i detta fallet tycker jag den korthåriga tjejen är nåt extra
Dom andra tre är absolut fina men inget som jag personligen tycker är nåt utöver det vanliga där av "inget att hänga i granen" för där vill man ju bara ha dom finaste hängena :)

i övrigt så är dom unga oavsett hur det såg ut i tv så är dom ännu skolungdommar
 
Toppen