Tina Nordström

Nike

Medlem
Kön
Man
runkaärskönt: Tack för dina fina bilder. Personligen föredrar jag Nigella, helt klart. Den där bilden för ju kuken att bli något styvare, om man säger så. Hon har fina bröst. Hon skulle gärna kunna få provsmaka lite mat/såser serverandes på min kuk. Skulle inte ha något emot om hon doppade min kuk i lite sås eller liknande, för att sedan slicka av det. Synd att man inte har sett Nigelles program på ett tag.

lindalinda: Skulle gärna krypa ner mellan dig och Nigella ;)
 
Kön
Man
Nike:

Sås på hennes bröst skulle jag nog hellre vilja ha.

lindalinda:

Om jag måste välja EN så utan tvekan blir det Nigella! Dessutom är hennes ålder 40+ (45-46 år tror jag) och det är bara positivt.
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Originally posted by runkaärskönt
Sås på hennes bröst skulle jag nog hellre vilja ha.

Det låter inte som någon dum idé ;)
Hoppas man ser Nigellas program i TV-rutan snart igen.
Hon har en viss förmåga att få en bli styvare... :D
 

joakims6

Ny medlem
Kön
Man
Kul, att ni tog upp det här med Tina...
Har tidigare trott att det bara var jag som var konstig, som tyckt att Tina har en otroligt kåt blick. Första gången i mitt liv som jag har tittat på ett matlagningsprogram (men givetvis fantiserat om något helt annat).´:D
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Tina tar nog helst såsen i musen, eftersom hon nu har en bulle i ugnen.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
MMM, tänk Tina med satsen rinnande ur mungipan, kåta glansiga ögon och så tittar hon upp och säger bara "Jättegott!"

Då blir det fan ett sprut till på direkten.

/Shack
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Sitter och bläddrar i lite gamla trådar för att se vad alla onanister skrev om förr i tiden. ;) Tänkte att det kunde vara kul att fortsätta på vissa av dem istället för att starta nya trådar om ämnen där det kanske redan skrivits en del mysiga saker. :)

Mat-Tina är grym!! Många goda minnen från hennes TV-program! ;) Undrar vad hon har för sig numera? Är ju ett tag sedan man sett något av henne i rutan... :/
 
Toppen