[Tips/DIY] Hemmagjord lösvagina! (Fleshlight)

almost

Medlem
Kön
Man
Hittade den här hemsidan, som har ett "recept" och en guide till hur du gör en egen lösvagina (i liknelse med en fleshlight)!

http://www.chinasmack.com/2010/pictures ... tizen.html

Lite snabbt bara, vad du behöver är alltså endast potatismjöl (eller liknande stärkelser) och vatten! Plus en mikrovågsugn och kyl förstås...

Jag provade nämligen det här för någon dag sen. Gick väl sådär. Jag hade i 100g potatismjöl och 100g vatten, som sedan tillsattes med ytterligare 100g vatten, och följde stegen. Problemet för mig var väl att jag hade gjort ett för litet hål och var då alltså tvungen att göra hålet större när jag var redo att börja stunden, men då sprack ju hela geléklumpen. Men men, nästa gång får jag göra hålet i den rätta storleken men ÄVEN tillsätta mer vatten! Tyckte gelén blev ganska hård och det kan vara därför den sprack så lätt. Tyckte även att gelén blev för liten, dvs för kort för min storlek, så mer vatten skulle vara ett plus. Runt 300-400g totalt kanske.

Aja, nu har ni fått höra min lilla historia! Prova gärna själva och skriv hur ni tyckte och vad som bör förbättras i det så kallade "receptet". Från min egna händelse så behövde jag som sagt mer vatten.

Hoppas ni gillar det!
 
Toppen