Tips för att töja vaginan som mycket som möjligt

Sexinstinct

Ny medlem
Kön
Man
--------------------------------------------------------------------------------

Jag och min flickvän håller på mycket med fisting och stora leksaker, än så länge har vi lyckats fått in en dildo på 7cm i diameter och min hand. Men nu undrar jag om någon vet hur man ska kunna gå vidare för att tex komma in med en 10 cm diamters dildo eller rentav två händer? Finns det någon speciel rörelse man kan göra vid ingågnen eller innuti vaginan med handen? Ofast är det ju ingången som behöver töjas mest för att man ska få in något stort eftersom det är större innuti.
Eller finns det något redskap? Någon slags uppblåsbar gummiboll som man sätter vid ingången som töjer, helst vill man ju klara allt med egen hand utan redskap.

Endast seriösa svar!

Ps. Man blir inte slapp av detta, efter som slidan har muskler så tränar man upp dem. Vilket gör att man blir trångare och starkare innuti slidan. Man kan knipa hårdare och orgasmerna blir starkare eftersom slidmusklerna stärks. Det gör att man vi samlag med penis känner väldigt mycket. Vaginan är väldigt töjbar, kan man få ut en bebis som är väldigt stor i jämförelse med en 10 cm diameters dildo.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
mm vad ska jag säga..svarar seriöst.

Har fått tre barn så HALLLÅ vet att man är töjbar.
Men under en graviditet och förlossning så förbereds ju kroppen för det som komma skall. Och dom som fått barn vet hur det känns där nere efter en förlossning och lång tid efter..inte BARA att träna..ler tar tid.

sedan tänder jag inte på fisting.jag gillar mycket...men där går min gräns.

Men ha det så skönt..och tjejen i fråga-KNIP ofta..;)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Jodu skeda.... det är ett konstig fenomän det där med fisting. Tror det är mer män än kvinnor som tycker om det.
Även om kvinnor inte tycker om det, så är det en fantastiskt intimt känslan att vara djupt i en kvinnan med handen. Handen är ju våran viktigaste kontakt med utevärlden vad det gäller beröring. Vi har mera nervändan i en fingertopp än vad vi har i hela magen (spela ingen roll hur stor den är :D ) så upplevelsen är helt enormt. Det ihop med att vi djupt inuti vill tillbaka in ditt gör saken unikt för män... :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har aldrig riktigt gått igång på tanken med fist
om inte tjejen väldigt gärna vill
jag har bara träffat en tjej som gillade det
men hon gillade å andra sidan fyra fingrar i köksingång när hon red mig


kanske finns förklaringen i att jag har stora händer med:D

men ber nån om det så klart att jag ger, men annars blir det bara ett-två fingrar
& min 'kärleksmissil' (haha..)
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Jag förstår inte varför man ska töja ut slidan? ... En tjej är mycket skönare vid sex om hon är tight och kan knipa åt ibland. Inte för att jag föredrar oskulder men man vill ju att det ska kännas lite vid sex.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Å här är en till som inte förstår sig på det där med fisting.
Nu var det ju inte det du ville veta men jag tror faktiskt i n t e man kan tänja slidan hur mycket som helst. Den är ju till för att en bebis huvud ska kunna passera där. Väldigt många kvinnor spricker, ändå.
Sen tror jag att själva töjbarheten är lite ärftlig, faktiskt.
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad jag kan förstå ställde trådskaparen inte frågan: "Vad tycker du om fisting...?". Men ändå lyckas så många säga så mycket som över huvud taget inte handlar om ämnet. Åsikter är man givetvis berättigad till, men herregud, om trådskaparen och hans kvinna vill töja hennes fitta så är det väl deras ensak. Tråden handlar ju inte om detta. Eller rättare sagt: handlade inte om detta.

On topic:
Nä, jag har tyvärr inga bra tips beyond näven. Kommer själv inte längre ens med tid, tålamod och en jävla massa glidmedel.
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
För mig känns fisting mindre som sex och mer som en "kul grej". Lite som en tävling i att få in så många kokosbollar som möjligt i munnen. Men det finns väl de som går i gång på det också kanske!? :D
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
--------------------------------------------------------------------------------

Jag och min flickvän håller på mycket med fisting och stora leksaker, än så länge har vi lyckats fått in en dildo på 7cm i diameter och min hand. Men nu undrar jag om någon vet hur man ska kunna gå vidare för att tex komma in med en 10 cm diamters dildo eller rentav två händer? Finns det någon speciel rörelse man kan göra vid ingågnen eller innuti vaginan med handen? Ofast är det ju ingången som behöver töjas mest för att man ska få in något stort eftersom det är större innuti.
Eller finns det något redskap? Någon slags uppblåsbar gummiboll som man sätter vid ingången som töjer, helst vill man ju klara allt med egen hand utan redskap.

Endast seriösa svar!

Ps. Man blir inte slapp av detta, efter som slidan har muskler så tränar man upp dem. Vilket gör att man blir trångare och starkare innuti slidan. Man kan knipa hårdare och orgasmerna blir starkare eftersom slidmusklerna stärks. Det gör att man vi samlag med penis känner väldigt mycket. Vaginan är väldigt töjbar, kan man få ut en bebis som är väldigt stor i jämförelse med en 10 cm diameters dildo.

Kan pröva att föda barn? Inte för att jag vet det än, men tanken har slagit mig om hur stort det är som ska pressas ut genom mitt lilla sköte... *brrr* ;):love:
 
Toppen