Tips om nya grejer att prova

Kön
Man
Min flickvän vill prova ngt nytt i sängen som e lite spännande... problemet e att ja inte kommer på ngt... vi har provat analsex, spanking, webcamsex, kolla på porr m m.. hon gillar inte sex på offentliga platser. e det ngn som kan komma med en ide eller fler om vad vi kan prova på som skulle va lite nytt och spännande??
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Några förslag.

1) Börja dagen med att inte klä på er, gå omkring nakna hela dagen, utan att knulla, bara peta på varandra lite då och då, det kan vara en uppladdning som leder till en kraftig utlösning på kvällen.

2) Skaffa en kvinnlig plastdocka och låt din tjej titta på när du knullar dockan och får utlösning.

3) Att vara fler i sängen kan ju vara ett alternativ, antingen en man till som knullar din tjej medan du tittar på, eller att han sugar av dig medan din tjej tittar på. Eller motsvarande med en extra tjej.

4) Fantisera ihop en berättelse om hur du har varit otrogen och berätta den för henne med riktigt smaskiga detaljer. Samma sak för din tjej, hon kan fantisera ihop hur hon har varit otrogen. Gärna med någon som varit mycket ung eller väldigt gammal.

5) Att komma med förslag på nya ställningar kanske är lite förmätet. Men en bra är att du sitter i soffan med utsträckta ben, han ställer sig på knä i soffan, med benen på var sida om dina ben, och så likrar man in kuken. Sedan kan hon glida ner ner en bit på dina ben. När hon juckar kam man då få till ett häftigt gunganade.

6) När ni är i sängen, sätt på en ögonbindel, på dig eller på tjejen Dra sedan igång stora fantasiapparaten vem det det är som hon eller du inte ser, men bara känner.

Några tips, hoppas andra kommer med flera bra tips som vi alla kan testa.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
ni kan alltid köpa någon rolig sexleksak, det fanns inte med ibland sakerna du räknade upp.

Sex utomhus? Det kan ju vara i en avlägsen skogsdunge, behöver inte vara "offentligt". Vill man inte, behöver man ju inte ens gå ur bilen, sex i bilen kan vara riktigt trevligt.
 
Kön
Man
tack så mkt för tipsen, skitschysst.

sex med en annan har vi snackat massa om, det är bara ett problem, hur fan hittar man ngn. vi vill ha en till kille med, men inte ba dra hem ngn från krogen... båda vill känna sig hyfsat säkra med honom å så.

ögonbindel och fastbindning och sånt har vi gjort flera ggr.

hon har också 2 dildos så sexleksaker har vi gjort men tack för tipset ändå...
utomhus kan vara riktigt najs... har haft det några ggr... men inte i bilen än, den har vi missat...

några fler ideer från andra på forumet??
 

Lunix

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Jag är också ute efter nya grejer jag kan testa med min flickvänn. Jag måste nog erkänna att det är mer hon som har velat göra nya saker medans jag tyckt att vårt sexliv varit ok... Det är lite intressant om man läser artikeln på aftonbladets nätupplaga där det just står att killar inte är lika beroende av förändringar i sexlivet som kvinnor är...

Hursomhälst så har jag fått lite ideer från den här tråden så tack så mkt.. men mera förslag är alltid välkommna!
 

raggsockan

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag och mitt x gjord 69 tips från sliz eller nå .. då var det massa roliga grejer bla. att knulla arålan,,, he galet men med lite glid medel .( förutsatt att hon är rakad). så var det inte så umt he he kan va kull att testa ialla fall:)
 

otroligt_kåt

Ny medlem
Kön
Man
jag och mitt x gjord 69 tips från sliz eller nå .. då var det massa roliga grejer bla. att knulla arålan,,, he galet men med lite glid medel .( förutsatt att hon är rakad). så var det inte så umt he he kan va kull att testa ialla fall:)
Va? det där lät konstigt:p
 
Toppen