Tips på bra sexchat?

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Är det någon som vet om det finns en bra chatt där man kan snacka sex och porr?
Förrfanns det ju en chatt på freesex, men den har ju försvunnit.
Gillade den för där kunde man skicka bilder och prata riktigt grovt sex och vara rejält porrig.
Saknar en riktigt kåt sexchat.
Så hjälp mig hitta en :)
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det någon som vet om det finns en bra chatt där man kan snacka sex och porr?
Förrfanns det ju en chatt på freesex, men den har ju försvunnit.
Gillade den för där kunde man skicka bilder och prata riktigt grovt sex och vara rejält porrig.
Saknar en riktigt kåt chatt.
Så hjälp mig hitta en :)

Efterlyser detsamma, en bra chatt. För fanns bland annat lusthuset och sexliv där jag hade fantastisk cybersex med både tjejer och killar.
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Förr några år sedan, fanns en hel del bra sexchatter. Men tyvärr försvinner dom. Hittade en enkel chat, där både tjejer och killar hittade dit. Var inte så många. Man blev ett gäng. Man kunde chatta allmänt, sen gick man in på sex.
Sen blev det rena rama cyber gruppsex.. En gång var en yngre kille och yngre tjej där. En tjej i min ålder. Men den yngre tjejen ville ha mig, och den yngre killen ville ha tjejen i min ålder.. Sen var också en tjej och två killar inne. Så de körde trekant. Då var det hett. Drömmen är att hitta en sån chatt igen.. Hoppas det finns, men var???
 

ula

Ny medlem
Kön
Man
Det finns en chatt där det är en del sköna stunder. Men lite lite folk. Ibland så hettar det till www.cyberdate.se Man kan chatta priv. och man kan chatta allmänt och även camma med varandra eller mad alla.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
MSN eller numera Skype är väl de bästa när man har fått kontakt med varandra....

Sexchatta.nu är lite besynnerligt? Många för unga och lite för många "bullshit-artister".

Skall kolla upp cyberdate.se

Ses där ute!!

/ I
 

Nylonfotfetischist

Aktiv medlem
Kön
Man
När det gäller chatter så är jag med i några såna . men den jag absolut tröttnat på är sexchatta.nu .
Och det på grund av en massa gnäll som blivit när jag varit där trotts att jag hållt mig till reglerna.
Så nu mera håller jag mig till ix.nu och sexochatt.se som det inte är en massa gnäll på när man håller sig till reglerna
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Varför i hela friden chattar ni inte här på onanera.se???? Bästa chatten och trevligt folk med sunda intressen ;)
 
Toppen