Tips på hur man slickar?

Kungen_123

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Hej har varit tillsammans med min tjej i 8månader men har aldrig lyckats ge henne en orgasm genom bara att slicka henne utan måste alltid knulla henne, det är inge del med det ifs :p men vore kul att kunna ge henne en utanpå med :D
Har försökt väldigt många gånger men hon får bara små orgsmers som hon säger.

Några tips på hur man slickar till orgasm?
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hej har varit tillsammans med min tjej i 8månader men har aldrig lyckats ge henne en orgasm genom bara att slicka henne utan måste alltid knulla henne, det är inge del med det ifs :p men vore kul att kunna ge henne en utanpå med :D
Har försökt väldigt många gånger men hon får bara små orgsmers som hon säger.

Några tips på hur man slickar till orgasm?

Som vanligt skulle jag nog säga att det inte finns ett utan oändligt många sätt att få orgasm på, försök att läsa av henne när du slickar, vad hon tycker är skönt och inte, ett grundtips från mig är dock at ta det väligt försiktigt i början tills du lärt dig hur känlsig hon är, t.ex klitoris brukar vara väldigt känsligt.

Koncentrera dig enbart på henne och hennes njutning, strunta i din egen, utan fokusera på henne.

Låt det ta tid, reta henne t.ex genom att blåsa, slicka, smeka, suga hennes kropp innan du ens börja att närma dig de mer erogena zonerna.
(Som du förstår är detta ett sätt som fubgerar på min kära hustru).

Sen är det så att en del kvinnor får lättare vaginal orgasm än oral, och tvärt om.

Övning ger färdighet, så fortsätt försök om ni vill!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Precis som Bluesman säger så är det säkert olika för olika tjejer. Men jag kan berätta vad som funkar på mig:)

Använd tungan runt omkring klitoris, aldrig mitt på.

Spänn tungan och liksom jucka med tungan mot fittöppningen mellan varven.

Använd omvänt mjuka, sakta rörelser med hårda sakta rörelser. Fladdra aldrig med tungan runt klitoris. Det kittlar bara och är inte särskilt skönt.

Jobba inte för mycket utan visa att du njuter av det du gör. Om tjejen märker att du jobbar för att ge henne orgasm, så kanske hon får svårare att njuta och själv börjar kämpa för att få orgasm.

Det finns inget sämre för njutningen än att försöka få orgasm, på snabbast möjliga sätt.

Hellre en njutfull stund med tungan på de rätta ställena, utan orgasm, än en stunds kämpande för att få orgasm med tungan mellan benen...

Det är min syn. Men jag är övertygad om att det finns andra tjejer som tycker annorlunda...
 

Kungen_123

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Tack för tipsen :)

Jag är värkligen sådan som lägger all vikt åt hennes njutning för att för mig är den största njutningen att se henne njuta :oops:

Men jag ska helt klart tänka på det ni skrivit och hoppas det fungerar :)

Skriv gärna ner något mer om ni känner för det, tar gärna emot alla tips jag kan få! älskar att testa nya saker :D
 

Ritza

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hmm, en sak som verkligen kan underlätta om hon har lättare att komma av penetrering, är helt enkelt att pulla henne medan du slickar...?
Bara för att det är oralsex utesluter inte att fingrarna kan vara med och leka ;)
Och jag är iafall sån att jag "sammankopplar" saker med njutning, så efter du fått henne att komma med fingrar och tunga några gånger så kanske hon kan komma lättare även utan fingrar...
Det kan vara värt ett försök :oops:
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Mina tips är följande:
Försök slicka som en hund, men lite mjuk tunga.
GÖR ALDRIG ELVISPEN! Det är fruktansvärt ont o obehagligt. Klittan bör behandlas försiktigt!
Använd gärna rotation runt klittan!
Om du vill stoppa in ngt/ngr fingrar så var försiktig! Försök inte att stoppa in dem så långt du kan. Det är skönare vid öppningen.
Om du har tänkt slicka direkt på klittan måste du vara VÄLDIGT försiktig! Det är otroligt känsligt där!
Skönt att man glider med tungan upp o ner längs slidan oxå.
Nu kommer jag inte på ngt mer... :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Något som fungerar för mig, vilket jag kom på alldeles nyligen faktiskt, har nämligen bara varit med en kille som lyckats få mig så nära orgasm bara av att slicka mig, sen blev vi avbrutna, men hur som... Efter man pillat lite och sådär, och även kanske knullat lite, så ska killen ner och slicka, då gillar jag att ha två fingrar i mig, inte som far in och ut som om att man bli knullad utan som bara ligger där inne och smeker med fingertopparna, samtidigt som tungan bara lätt ligger på klitoris och smeker, kanske även suger in den lite, men mest bara ligga på lätt och smeka med tungan samtidigt som fingrarna gör största delen av jobbet inne i fittan. :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag tänkte först inte ge mig in i tråden.

mina erfarenheter är ganska enkla som ni flesta redan förstått så vill varje tjej bli "slickad" på olika sätt.

Men ett par saker har jag lärt mig som funkar i alla lägen:

ta er ner sakta, jag börjar med att kyssa bröst, mage, navel, höfter, lår, insida av lår...

sedan ska man inte träffa med tungan det första man gör! det blir för intenssivt!
kyss hellre med läpparna först, sedan med tungan.

undvik klittan till en början, kyss & slicka runt om

kan man så lägg gärna en kudde under stjärten, öppnar upp mer & frilägger klittan som då får ligga fritt & bara svälla & mår "bra"...

kyss & slicka hela vägen från mellangården upp på venusberget, nafsa på insidan av låren, var lekfull & sök ögonkontakt ibland.

har du tur så kommer kvinnan händer och tar dig om huvudet & guidar dig lite, kanske med lite snack.

fingrar, jag hjälper till med dem ibland, då kanske ett finger som jag sakta låter glida in, sätter fingerblomman mot venusgrottan, vill hon ha mer trycker hon sig mot handen.
väl inne så kan man trycka lite mot g-punkten

om tjejen gillar analstimulans så gillar de att få en tunga mot stjärten med, lek hela vägen från stjärten & upp mot klitta & venusberg.

fingrar i stjärten, låt fingerblomman vila mot slutmusklen hon lär trycka sig emot när hon är redo, jag brukar ta ett finger i stjärten & trycka mot g-punkten, endast ett i stjärten för att det ska bli mer intenssivt.

ibland brukar jag fånga brösten med händerna, nypa i bröstvårtorn... men det är nog överkurs med starka armar & viga kvinnor... ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tänkte först inte ge mig in i tråden.

mina erfarenheter är ganska enkla som ni flesta redan förstått så vill varje tjej bli "slickad" på olika sätt.

Men ett par saker har jag lärt mig som funkar i alla lägen:

ta er ner sakta, jag börjar med att kyssa bröst, mage, navel, höfter, lår, insida av lår...

sedan ska man inte träffa med tungan det första man gör! det blir för intenssivt!
kyss hellre med läpparna först, sedan med tungan.

undvik klittan till en början, kyss & slicka runt om

kan man så lägg gärna en kudde under stjärten, öppnar upp mer & frilägger klittan som då får ligga fritt & bara svälla & mår "bra"...

kyss & slicka hela vägen från mellangården upp på venusberget, nafsa på insidan av låren, var lekfull & sök ögonkontakt ibland.

har du tur så kommer kvinnan händer och tar dig om huvudet & guidar dig lite, kanske med lite snack.

fingrar, jag hjälper till med dem ibland, då kanske ett finger som jag sakta låter glida in, sätter fingerblomman mot venusgrottan, vill hon ha mer trycker hon sig mot handen.
väl inne så kan man trycka lite mot g-punkten

om tjejen gillar analstimulans så gillar de att få en tunga mot stjärten med, lek hela vägen från stjärten & upp mot klitta & venusberg.

fingrar i stjärten, låt fingerblomman vila mot slutmusklen hon lär trycka sig emot när hon är redo, jag brukar ta ett finger i stjärten & trycka mot g-punkten, endast ett i stjärten för att det ska bli mer intenssivt.

ibland brukar jag fånga brösten med händerna, nypa i bröstvårtorn... men det är nog överkurs med starka armar & viga kvinnor... ;)


Så talar en mästare;):p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Glömde en annan viktig sak!!!

akta hakan! det kvittar hur nyrakade den än är så är den rivig på en mjuk & känslig yta som fittan ändå är!!!!

HÅLL DEN BORTA & var nyrakad!
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
.Jag har lite svårt m check-lists.....går mer på feeling........ha bara inte för bråttom.........väntan och längtan efter ......:)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
.Jag har lite svårt m check-lists.....går mer på feeling........ha bara inte för bråttom.........väntan och längtan efter ......:)

men det kan ju vara lite dumt också, om tjejen uttryckligen försöker ge dig vinkar om hur du ska slicka så bör du nog följa dem, eller direktioner eller något sånt... bara ett tips.. :p
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
.Jag har lite svårt m check-lists.....går mer på feeling........ha bara inte för bråttom.........väntan och längtan efter ......:)

men det kan ju vara lite dumt också, om tjejen uttryckligen försöker ge dig vinkar om hur du ska slicka så bör du nog följa dem, eller direktioner eller något sånt... bara ett tips.. :p

........såklart......:oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
.Jag har lite svårt m check-lists.....går mer på feeling........ha bara inte för bråttom.........väntan och längtan efter ......:)


det var ingen checklista eller guide line... det var tänkt som små noteringar att tänka på och prova.

jag köra självklart efter samma princip som annars, gillar tjejen vad man gör så kör man vidare på samma spår, man lyssnar på vad som händer och subtila saker
men även rent ut vad hon gillar och önskar.

en annan sak som jag kom på att jag gärna gör för att hetsa på kvinnan

när jag låter fittan "vila" så leker jag med hennes fötter, en kort stund
eller mage & navel & höfter...
 
Toppen