Tips på nakenbad

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tar gärna emot tipps runt sthlm men även ställen vi kan åka till med husbilen.
Hej. Tycker helt klart ni ska prova att åka till gustavsberg. Där ligger en fin nudiscamping. Med fina bad o solmöjligheter. Började besöka det stället förra året. En underbar plats. Campingen ligger utanför Nora.
 
  • Gilla
Reactions: Mac

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Mina tips är Yngsjö vid Åhus och Värsnäs Kalmar. Sen är ju Lyckesand på Öland fantastisk.
Som någon tidigare nämt, så är ju hajvar i Blekinge trevligt. Bara varit där 2 gånger.

Får se vart man ska åka till sommar.
 

snuskis

Medlem
Kön
Man
Mina tips är Yngsjö vid Åhus och Värsnäs Kalmar. Sen är ju Lyckesand på Öland fantastisk.
Som någon tidigare nämt, så är ju hajvar i Blekinge trevligt. Bara varit där 2 gånger.

Får se vart man ska åka till sommar.
i sommar får det bli några besök i Yngsjö! hade varit trevligt med sällskap :) Och såklart Hajvar, varit där en del också!
 

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Mina tips är Yngsjö vid Åhus och Värsnäs Kalmar. Sen är ju Lyckesand på Öland fantastisk.
Som någon tidigare nämt, så är ju hajvar i Blekinge trevligt. Bara varit där 2 gånger.

Får se vart man ska åka till sommar.
ska själv testa på yngsjö i sommar :D
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Mina tips är Yngsjö vid Åhus och Värsnäs Kalmar. Sen är ju Lyckesand på Öland fantastisk.
Som någon tidigare nämt, så är ju hajvar i Blekinge trevligt. Bara varit där 2 gånger.

Får se vart man ska åka till sommar.
Yngsjö är nice! Var där några gånger med mitt ex.
 

oneswed

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Finns ett inofficiellt nakenbad i Björndammen, mellan Strängnäs och Malmköping, väg 55.
Ligger vid sjön Ältaren, avfart ca 500 m ifrån cafe'et vid rastplatsen Björndammen.
Man får gå en bit genom skogen, den första stranden man kommer till, där brukar par och så hålla till, ibland öppet ha sex.
Går man åt höger, ut på udden, där håller bs/hs män till, även där kan en del ha sex öppet, men finns mycket skog runt omkring att dra sig tillbaka till om man vill.
Händer även att folk har sex vid parkeringen.
 

Nicke C

Aktiv medlem
Jag tar gärna emot tipps runt sthlm men även ställen vi kan åka till med husbilen.
Älgö//Svärdsön brukar jag åka till, klippor vid havet.
Ågesta är ett officiellt nakenbad, sjö med stora gräsmattor och en liten sandstrand.
Sen finns det även PGs udde vid Hellasgården. Där kan det dock finnas en del textilare samtidigt. Men de brukar aldrig bry sig.
Dessa 3 tycker jag är bra i Sthlm.
 

PerssonsPack

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Här i västra Skåne så tycker jag att det bästa nakenbadet är Ålabodarna strax norr om Landskrona.

Det finns först en stor "vanlig" strand när man kommer ner från parkeringen och vill man hitta nakenstranden så ska man gå norrut längs sandstranden några hundra meter.

Väl på den nakna delen så är det först och främst vanliga nudister som ligger och solar i sanden, kan även vara barnfamiljer så den delen är säkrast att gå förbi (om man har andra avsikter).

När man närmar sig den klippiga delen är det en helt annan femma och det är kan vara flertalet män som befinner sig där - ju längre norrut, desto fler män och om det är en solig helgdag/sen eftermiddag så är det inte ovanligt att man ser flera halvhårda kukar när man kommer dit.

Förutom att ha tillfredställt mig själv i den vackra utsikten över Ven har även hjälpsamma män i olika åldrar sett till att jag kunnat undvika "blue balls" ;)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
I Skaraborg finns ju Truvebadet utanför Lidköping.
Händer ett och annat där, fast det är mer på kvällarna när familjerna åkt hem. Men var dock ett bra tag sedan jag var där.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hej. Tycker helt klart ni ska prova att åka till gustavsberg. Där ligger en fin nudiscamping. Med fina bad o solmöjligheter. Började besöka det stället förra året. En underbar plats. Campingen ligger utanför Nora.
Berätta gärna mer. Vilka hänger där? Är det välbesökt? Osv..
Funderar på lite längre dagsutflykter när semestern vankas.
 
Toppen