Tips på webcamera???

dubbelbibbel

Medlem
Kön
Man
Någon från Creative brukar vara kvalitet :). Själv har jag en Creative NX Pro Webcam, den har några år på sig men är fortfarande väldigt bra. Så något nytt från Creative lär ju inte vara sämre :).
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
jag kör med Logitech QuickCam Communicate STX, mycket skarp och naturlig bildkvalitet samt prisvänlig webkamera ;)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Om du har win x-64 så bör du köpa en Creative Live!

Men jag flikar in med en liten fråga, hur fixar man ljud över MSN??:oops:


[yellow]Och sedan ett litet tips till nästa gång du startar en tråd, denna tråd skulle passa bättre under 'off topic' eller kanske 'support', så slipper du få sådanahär kommentarer;) 'no offence' tänke bara göra dig uppmärksam på det till nästa gång :)[/yellow]
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
aha,:oops: kanske inte fungerade för att jag bara tog "skicka min webkamera" ska kanske ta och testa den andra någon gång då :)
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Hallå där ute. Har funderinga på att köpa en webamera. Något tips på nån bra???
Tacksam för svar.

Själv har jag en Philips webcam och den fungerar bra til de flesta aplikationer som msn, yahoo osv och i tillägg så fungerar den bra på webchat ställen.

Ett tips är att lasta ner ett program som heter Splitcam då kan du använda din webcam på flera ställen samtidigt.

Du kan ju testa det om du har lust det är helt gratis.

splitcamera.com/
 

Duracellman

Ny medlem
Kön
Man
Om du har win x-64 så bör du köpa en Creative Live!

Men jag flikar in med en liten fråga, hur fixar man ljud över MSN??:oops:


[yellow]Och sedan ett litet tips till nästa gång du startar en tråd, denna tråd skulle passa bättre under 'off topic' eller kanske 'support', så slipper du få sådanahär kommentarer;) 'no offence' tänke bara göra dig uppmärksam på det till nästa gång :)[/yellow]


Tack för tipset. Man lär sig nåt nytt varje dag. :D
 
Toppen