Tips...

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Kan nån ge mig lite tips på hur jag ska göra för att tillfredställa min tjej vid samlag...vi har det jättebra i sängen som det är, men jag skulle vilja göra det lite extra skönt för henne.

Tacksam för svar.


Jerk for your life.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Du kan ju försöka att slicka henne tills det går för henne.:p:p
Originally posted by Jerkerboy

Kan nån ge mig lite tips på hur jag ska göra för att tillfredställa min tjej vid samlag...vi har det jättebra i sängen som det är, men jag skulle vilja göra det lite extra skönt för henne.

Tacksam för svar.


Jerk for your life.

Runkar ofta
 
Kön
Man
Smek kroppen och brösten. Variera samlagställningar. I vissa ställningar kan du ju smeka hennes klitoris.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Levlivet

Ny medlem
Kön
Man
När du slickar...gör det lite varierat. Mjuk, snabbt, långsamt och hårt.. Dock inte hårt så länge utan endast lite korta intervaller. Stoppa in ett/två fingrar i henne ca 4-5 cm och tryck lätt uppåt, inte för hårt.
När du försiktigt trycker uppåt så för du fingrarna lite åt sidorna, var uppmärksam på om hon "reagerar" på något speciellt ställe...finner du den punkten är det där du ska koncentrera dig.
MEN, det får inte bli för intensivt, då slår det över.. Du måste känna dig fram..

Min tjej älskar när jag gör så på henne. Hon gillar även att samtidigt ha en analplugg eller ett sånt där band med kulor...precis när det går för henne drar jag sakta ut pluggen/kulorna...Grymt vad hon kommer!!!
Lycka till

Provar man aldrig så får man aldrig veta...
 
Toppen