Tips!

Freddan

Ny medlem
Kön
Man
Satt i en bubbelpool i en norrlänsk stad tillsammans med min sambo.
Poolen var full med andra människor. Till saken hör att det var ovanligt starka jetstrålar och då jag satt sidledes medans jag pratade med min sambo kom jag åt en av dessa strålar.
I början kändes det bara skönt men snart började det kännas riktigt "farligt". Jag gav efter och kom snabbt trots att shortsen var på!
Vilken grej att inte röra "honom" och ändå komma stenhårt! Grabbar testa...
Någon fler som provat?
 

puls85

Ny medlem
Kön
Man
Det är mysigt att bara låta strålen massera pungen mmm och joo det gick för mig också i poolen.
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
hehe... jag kom nyss upp ur badet .. och jag kan lova att runka i badet och i bastun är nog det allra goaste..:D

//// Emmet
 

EriK2

Ny medlem
Kön
Man
en gång har jag kommit till en porrfilm utan att röra "honom", det var när jag var 12-13 och nyss hade börjat runka..det var faktiskt jäkligt skönt :)
 

Kaes

Ny medlem
Kön
Man
Yo göbbs!
Jag ska dra å runka nu. Liten fråga bara, vilket är skönast: Torr eller fuktig? :)

Kaes å husmusen! det är ett par goa grabbs :)
 

G_Spot

Ny medlem
Kön
Man
Tur att jag inte satt i poolen *yuck*
Jag som bara har undvikit "pisspoolerna" med dagisungar... Trodde inte att folk sprutade i de andra bassängerna =/
Jajja, det kan säkert vara skönt, men jag är glad att det var nog länge se'n jag badade för att det inte ska vara nå'n risk för att jag satt i Jacuzzin i fråga! Haha, långmening.nu!

Går igång på vackra ögon och blyghet
 
Toppen