tips!?,

SOLO

Medlem
Ja då, gör det inte så ofta. Det blir skönare då. Ta gott om tid på dig, stäng av telefoner och lås om dig med mera. Ta det lugnt och njut läänge.:p
 

elev

Ny medlem
Kön
Man
Kommer ihåg första gången jag drog i löken .... På toan och ensam med morsans ellos katalog. Det funkade för mig :oops:

Man ska njuta av tillvaron :)
 

Lillen

Ny medlem
Kön
Man
jag tycker du ska lyx runka!! ta en kondom och sätt igång oh runka!! :D fasst på mig var det inte så skönt ;)

kuk i röven
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Ställ dig i duschen och smörj in hela dig i tvål, sen häller du schampo i handen och håller den som en kupa, sen är det bara att köra på.

Funkar för mig varje gång.
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
En grej som jag rekommenderat till flera som många varit nöjda med. När man känner att man är påväg att komma. Ska man hålla jäkligt löst i dicken med hela handen. Ungefär som om du håller en korv med bröd, fast tummen på ovansidan. Bestämmda fasta tag i handleden (där du gör själva onanirörelsen) och slapphänt som fasen i handen. Knappt krama dicken. Ska vara så att skinnet precis hänger med. Du ska vara helt slapp i handen när du känner att du är påväg att komma. Sen när du kommer håll samma takt och slapphet. Öka inte lr nått. Utan fortsätt bara :). .... Ni som testar detta, skriv gärna sen hur ni tyckte det var ... jag tycker den var skitgo hehe .... Därav min signatur ;) ...


Jag kom på Slapphänt :)
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Bamse-Mannen

En grej som jag rekommenderat till flera som många varit nöjda med. När man känner att man är påväg att komma. Ska man hålla jäkligt löst i dicken med hela handen. Ungefär som om du håller en korv med bröd, fast tummen på ovansidan. Bestämmda fasta tag i handleden (där du gör själva onanirörelsen) och slapphänt som fasen i handen. Knappt krama dicken. Ska vara så att skinnet precis hänger med. Du ska vara helt slapp i handen när du känner att du är påväg att komma. Sen när du kommer håll samma takt och slapphet. Öka inte lr nått. Utan fortsätt bara :). .... Ni som testar detta, skriv gärna sen hur ni tyckte det var ... jag tycker den var skitgo hehe .... Därav min signatur ;) ...


Jag kom på Slapphänt :)

Jag tycker alla som läser detta borde prova på det :D
Kan inte mer än lova att det är skitskönt..!!

//// Emmet
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Zoltan

Ställ dig i duschen och smörj in hela dig i tvål, sen häller du schampo i handen och håller den som en kupa, sen är det bara att köra på.

Funkar för mig varje gång.
Det är inte bra med flytande tvål och/eller schampo för det torkar ut.

Det är precis lika skönt att onanera efter duschen då man fortfarande är varm... då kan man använda glidmedel. Är ju tjej, men det är nog precis lika skönt för er killar. :)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Banjo

Ny medlem
Kön
Man
Miss softie är härlig och äntligen finns det nått för oss män att stoppa termometern i:)

Härligt
 
Toppen