Titta på par som har sex

Loverman

Ny medlem
Kön
Man
Otroligt upphetsande tanke både att vara åskådare och bli beskådad! En fantasi som jag och min särbo ofta ”dirty talkar” om medans vi har det skönt tillsammans. vi båda blir extra kåta och vilda av fantasin! Pratar om hur han smeker din kåta kuk framför oss och hur vi ger honom en extra bra show!
Vi har försökt leva ut den också men inte med helt lyckat resultat… lättare att ha den perfekta åskådaren i fantasin än i verkligheten tyvärr…
 

Couple 006

Välbekant medlem
Är en av våra sköna fantasier dom har inte blivit mindre efter alla sköna kommentarerna här på min fru , blir sjukt kåt när jag ser eller vet att andra män blir så skönt kåta på min fru, att knulla henne samtidigt som en annan man ser på oss två är så härligt upphetsande!!! Avslutar med att han sprutar sin sperma över min frus bröst när hon ligger på ryggen med benen brett isär och med min sperma som rinner ut ur hennes fitta
 

Couple 006

Välbekant medlem
Är en av våra sköna fantasier dom har inte blivit mindre efter alla sköna kommentarerna här på min fru , blir sjukt kåt när jag ser eller vet att andra män blir så skönt kåta på min fru, att knulla henne samtidigt som en annan man ser på oss två är så härligt upphetsande!!! Avslutar med att han sprutar sin sperma över min frus bröst när hon ligger på ryggen med benen brett isär och med min sperma som rinner ut ur hennes fitta
Har haft några sköna upplevelser här där jag och en annan man har fantiserat om att vi delar på min fru … tanken på att en annan man ser på när jag knullar min fru och som om stämningen är riktigt och om hon vill så vill jag gärna se hur en annan man knullar min fru . Är några år sedan nu som jag fick uppleva det men blir alltid lika kåt när jag tänker på det
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har haft förmånen att få titta på par när de knullar. Har fått kontakt via BC flera gånger. Jag är sedan unga år en äkta voyeur och älskar att se när män, kvinnor runkar och par knullar. Ofta har det börjat med att antingen mannen eller oftast kvinnan har visat upp sin vackra och sexiga kropp väldigt intimt. De har smekt sig själva och använt dildos. Jag sitter på en stol alldeles intill och runkar. När kvinnan känner att det är dags har mannen, som runkat upp kuken undertiden, klivit upp i sängen och jag får titta på ett härligt knull i olika ställningar. Några gånger har jag fått slicka fittan, sugit på kuken och även knullat lite på slutet. Jag njuter oerhört av föreställningen och som jag har uppfattat det är jag som en liten krydda i deras sexliv. En nypa salt.
 

pune

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kan rekommendera att gå på swingersklubb om ni blir kåta av att titta på andra som knullar. Dock i princip omöjligt att komma in som singelkille, tjejer släpps in och är ni ett par så går det också fint.
Sjukt upphetsande att se, och knulla bredvid andra som har sex. Inte sällan får man hjälpande händer mm
 

HasseGbg2

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Kan rekommendera att gå på swingersklubb om ni blir kåta av att titta på andra som knullar. Dock i princip omöjligt att komma in som singelkille, tjejer släpps in och är ni ett par så går det också fint.
Sjukt upphetsande att se, och knulla bredvid andra som har sex. Inte sällan får man hjälpande händer mm
På Cityswingers i Köpenhamn funkar det utmärkt att gå som singelkille.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kan rekommendera att gå på swingersklubb om ni blir kåta av att titta på andra som knullar. Dock i princip omöjligt att komma in som singelkille, tjejer släpps in och är ni ett par så går det också fint.
Sjukt upphetsande att se, och knulla bredvid andra som har sex. Inte sällan får man hjälpande händer mm
Att komma in på klubben är inga problem. Problemet är att det är svårt att komma intill kvinnorna då de oftast är där med en partner och vad jag förstått oftast före drar andra par...
 

mikkis

Aktiv medlem
Kön
Man
Otroligt upphetsande tanke både att vara åskådare och bli beskådad! En fantasi som jag och min särbo ofta ”dirty talkar” om medans vi har det skönt tillsammans. vi båda blir extra kåta och vilda av fantasin! Pratar om hur han smeker din kåta kuk framför oss och hur vi ger honom en extra bra show!
Vi har försökt leva ut den också men inte med helt lyckat resultat… lättare att ha den perfekta åskådaren i fantasin än i verkligheten tyvärr…
Jag är gärna med
 

Nicke C

Aktiv medlem
Vilken sjukt upphetsande tanke när jag och min fru fantiserar om att en annan man kommer in till oss två på sovrummet och ser på oss två knulla så blir vi båda två så skönt kåta. Och så får han avslutade med att tömma sin varma sperma över hennes bröst

Mmmmm så underbar tanke att komma in till er och se er knulla och få runka min kuk och spruta över hennes underbara bröst
 
Toppen