Titta på..

Kennyboy69

Ny medlem
Kön
Man
Hej:)
Har en dröm om att smygtitta på en tjej som onanerar..
Fråga till tjejerna. Är det någon som tycker det vore upphetsande att någon i "smyg" ser på?? Fråga två. Tycker någon tjej det vore upphetsande att smygtitta på en kille som runkar?
Kram så länge, Kenneth.
 

maxxan

Ny medlem
Kön
Man
Kom hem lite sent en kväll och pratade i mobilen. Tände aldrig min lampa utan ställde mig i fönstret och ser att rakt över gatan sitter en tjej i en fåtölj och onanerar. Persiennerna var nerdragna men i en sån vinkel att jag kunde se henne ändå. Det är det mest upphetsande jag sett någon gång.
 

Vic Vega

Ny medlem
Kön
Man
ninni, du får gärna kolla in mig, jag är jävligt upphetsande och garanterat främmande

Varför inte?
 

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
Vic Vega, var bor du? och hur bor du, är det så att man kan smygtitta i nåt fönster?

På egen hand -Ja tack!
 

Vic Vega

Ny medlem
Kön
Man
Ninni, jag bor i Umeå men tyvärr fortfarande hemma (satan) men du kan ju alltid försöka nästla dig in i nått av grannhusen försedd med kikare och dv-kamera :)

Ursäkta om jag drog upp förväntningarna på max (vilket jag naturligtvis antar att jag gjorde)

Varför inte?
 

SOLO

Medlem
Gott om exhibisionister här... Denna diskussion passar ju på fetischforumet. ;) (Själv skulle jag inte vilja att en främling stod å kollade)

Master Bate!
 

uniformerad

Ny medlem
Kön
Man
tanken på att någon skulle sitta och titta på medans jag smekte mig själv till ett jätte sprut är grymt eggande
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
jag har haft en dröm sen länge att åka ut i naturen vid nåt vattendrag o lägga sig ner naken o sola, sen när fantasin börjar komma o kuken börja resa sig, ligger man där o smeker kuken. Då kommer en kvinna o förlustar sig på mig men hur stor e chansen att en kvinna gör så i dagens samhälle, sanningen e väl mer att det kommer ett killgäng o prylar upp en o dödar en istället. Och jag som bara vill runka eller bli avsugen eller t.o.m bli riden på *ler*
 

Anna

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Nyfiken

jag har haft en dröm sen länge att åka ut i naturen vid nåt vattendrag o lägga sig ner naken o sola, sen när fantasin börjar komma o kuken börja resa sig, ligger man där o smeker kuken. Då kommer en kvinna o förlustar sig på mig men hur stor e chansen att en kvinna gör så i dagens samhälle, sanningen e väl mer att det kommer ett killgäng o prylar upp en o dödar en istället. Och jag som bara vill runka eller bli avsugen eller t.o.m bli riden på *ler*

Det är ju som taget ur en porrfilm :cool::p

Puss i Ljumsken ;D
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
(Fan, är det bara jag som trycker på Skriv ut istället för Svara på knappen hela tiden?

Tycker det skulle vara skitkul att både titta på och och bli sedd. Riktigt uppeggande ;)
 

snipe

Ny medlem
Kön
Man
Låter ju ruskigt upphetsande att titta på en tjej när hon onanerar ..... man blirblir ju kåt av bara tanken.....nån som är sugen
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Det är så mycket vackrare på något sätt när en kvinna onanerar om man jämför med en grabb som står genomsvettig och skriker ut sin lusta

Peace out!
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Det skulle vara mysigt om någon kollade på mej när jag gör "det", om det var min kille, en "bra" komis eller så. Då skulle jag nog till och med spela ut lite extra.
Om det var någon jag inte kännde så skulle jag nog sluta, skulle bli osäker, så det skulle nog störa för mycket.
Att titta på en kille är en av mina favorit fantasier.......ryser vid bara tanken.:love:

Lina
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Både att bli smygtittad på och att smygtitta på någon är upphetsande.

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Jag tycker nog bäst om att se på , gärna smygtitta . För om tjejen inte vet att man tittar
så gör hon som hon brukar göra när hon är ensam , annars kanske det blir en pressad situation....?!?!
Det är nog en av mina feticher..... men det bör jag väl ta till fetichforumet som SOLO
sa...




Some play hard to get , I play hard to want
 

zorro

Ny medlem
Kön
Man
Att titta på en tjej som onanerna mitt framför ögonen är kanon. Även att bli tittad på kan vara skoj.
 
Toppen