Titta på..

eve

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att onanera när min kille tittar på och bland det bästa som finns är när han smeker mina bröstvårtor och nyper i dem när jag är nära att komma!

Jag gillar också att se på när han onanerar och jag brukar vara så nära att jag kan sticka ut tungspetsen och slicka lite på hans ollon och runt urinrörsmynningen och droppa saliv så han blir våt.
Han brukar inte precis protestera heller...;)
 

kallaz

Ny medlem
Kön
Man
Hej. Jag är ny här, men som ett mycket trevligt inslag i vårt sexliv brukar alltid min fru onanera för mig innan vi har sex. Gissa om jag då är tänd!!!
 

frois

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">[/size=2][black][/black]
Jag blir kåt av att veta att nån tittar på mej mens jag onanerar, jag o min sambo brukar onanera/runka ihop när vi ej kan älska me varandra o jag får snabb orgasm.:p
 

Rania

Ny medlem
Kön
Man
hejsan! Jag är en tjej på 15 vintrar som vill onanera. har försökt och det har varit skönt men bara lite, jag vill få utlösning! Kan ingen komma med tips och ideer?
 

blundjohn

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag har provat detta två gånger (att runka framför en kvinna som vill se) och det ger bara mersmak. Jag njuter otroligt av det! Samtidigt blir man lite avtrubbad, eller kanske oförsiktig, när man väl provat. Så visst, är det någon kvinna i Västerås som vill se mig runka så... :p
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Hade besök av en svensk tjejkompis för ett par dagar sedan. Vi låg i min säng och onanerade inför varandra och åt varandra. Jag blir otroligt kåt av att se henne använda pek -och långfinger på sig själv. Underbart gott att suga av hennes fingrar och smaka på hennes safter - hon är så underbar. Gissa om vi kom i störtsköna pulserande orgasmer....
Min kuk blir styv och hård genom att jag bara tänker på det. Hon har rest hem så det blir att smeka sig själv ikväll med mycket sololja på en insmord kuk. Mmmmmmm....det blir underbart skönt att komma...

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 

pernik

Medlem
Kön
Man
Hm???

Detta är lite skumt?! Typ ALLA tjejer här verkar gilla att både titta och bli tittad på... men jag har sökt en tjej för just det i typ 1 års tid utan att hitta någon som vill... Det är lite konstigt?!?!?!?!

Och nej jag är INTE ful, eller psycho... Vill bara uppleva en fantasi... men verkar inte gå hitta en tjej som vill.... Eller?
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

Killar.
Vilket vore bäst om ni fick titta på en tjej som onanerar.
1 Skulle det var mer upphetsande om hon visste om att ni stod och tittade, att ni var där tillsammans.
2 Eller vore det bättre om hon inte visste att ni såg på, så hon trodde att hon var ensam?

Lina

Det beror på
Om du menar att hon fortsätter även om hon vet att jag står o tittar på.Då skulle det defenitivt bli 1.
 

kille20

Medlem
Kön
Man
jag är en kille som blir kåt av att se kvinnor onnanera och tycker om att runka när kvinnor tittar på ochså, en av mina stora fantasierar är att en kvinna säger till mig: "jag skulle vilja se dig runka" jag skulle ställa upp direkt hon fick gärna vara påklädd eller halvnaken eller helnaken

Kåt Kille
 

Phu78

Ny medlem
Kön
Man
Låter riktigt najs! :))

Originally posted by lina

Det skulle vara mysigt om någon kollade på mej när jag gör "det", om det var min kille, en "bra" komis eller så. Då skulle jag nog till och med spela ut lite extra.
Om det var någon jag inte kännde så skulle jag nog sluta, skulle bli osäker, så det skulle nog störa för mycket.
Att titta på en kille är en av mina favorit fantasier.......ryser vid bara tanken.:love:

Lina

There's only one way in life... and that's your own!
 

Jesse

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

Killar.
Vilket vore bäst om ni fick titta på en tjej som onanerar.
1 Skulle det var mer upphetsande om hon visste om att ni stod och tittade, att ni var där tillsammans.
2 Eller vore det bättre om hon inte visste att ni såg på, så hon trodde att hon var ensam?

Lina
En blandning av de båda.

Att hon vet om att jag tittar på, men låtsas som hon inte gör det, och bara njuter av att visa upp sig lite. Och att jag själv då tror att hon inte vet om mig...
Fantasi
 

lina2600

Ny medlem
Kön
Man
Synd att komma in i detta ämne så sent!!!! Om det är någon som vill skicka över en bild/filmsnutt så tittar jag gärna!;) Skickar gääärna på mig själv också..... Skulle bli oerhört kåt av att veta att ngn tittar på mig när jag använder min sköna massagestav...
 

SOLO

Medlem
Tråden spårade ur (det finns ett kontaktforum längre ner på huvudmenymenysidan). Vissa inlägg är därför raderade och tråden låst.
 
Toppen