Tittade på grannens tjej

runknizze

Medlem
Kön
Man
I sommras när grannens tjej var och hälsade på så låg hon ofta i trädgården och solade. Ja då en dag när hon låg ute. Då passade jag på att ta en smygtitt. Hon hade ingen BH. Jag satt och tittade ett bra tag igenom fönstret. Men sen rätt som det var så vände hon sig om och tittade mot fönstret som jag stod i. Jag tror hon såg mig, jag är inte säker. Jag duckade och sen när jag tittade igen så låg hon och blundade och bara njöt av solen. Hon har inget sagt. Hon har ofta kommit in till oss och letat låtar till MP3 spelaren. De har inte internet, så det är därför. Jag tänker på henne hela tiden när hon är inne hos oss. Hon är inte lite snygg.
 

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
Du är lycklig du..tänker närmast på att jag stjälv endast är omgiven av barnfamiljer och pensionärer med tvivelaktigt milöpatos. därför känner jag inte den här evinerliga lusten att ställa mig i fönstret som du :(

ditt scenario påminer mig förövrigt om min sagda Cypern semester i en tidigare tråd.. låg en jävligt najs brud topless

nedanför mitt hotellfönster. Jag ålade mig fram i soffan försiktigt innanför altanen och fixerade blicken..då tittar hon
direkt upp mot min position som om hon hade radar inbyggd i lökarna! och hon tar direkt på sig Bikinin igen, givetvis satt det diverse Fyllon & Polacker innan där och glodde på henne utan att hom brydde sig
Jag kände mig som Mahoney i Poliskolan filmerna, duschscenen..suck

Men jag önskar dig lycka till med lägring av din granne

Try it You'll Like It - 69
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
HEHE tack. Nu när jag läste mitt eget inlägg igen så lät det nästan lite perverst eller något i den stilen;) Jag stod inte i fönstret och fånglodde, jag satt i soffan och tittade ut genom fönstret. När jag läste mitt inlägg så lär det som om jag stod helt synlig i fönstret och glodde.
Det som var lite pinsamt var ju att hon kom in till oss nästa dag och fick låna datorn. Men det verkade ju inte så på henne att hon inte hade märkt någon. Så vem vet. Hon kanske alldrig såg mig.
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Shit, för egen del önskar att jag hade ett lika litet problem som du. På jobbet KRYLLAR det är fina tjejer med tajta toppar, korta kjolar och sugande blickar. Och ALLA är fkyddade zoner. *suck*

Keep that foreskin moving
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Onanisten jobbar tyvärr inte där jag jobbar (eller om det var tvärtom), men det finns några attraktiva tjejer där i alla fall. Dock inga pinsamheter ännu :)
 
Toppen