Tjatig?

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
i början när vi träffades hade jag egen lägenhet som vi alltid var i. När vi var där så knullade vi kanske 3-4 ggr om dagen.
nu har vi flyttat hem till föräldrar och båda jobbar. Så vi ses 3-4 dagar i veckan.
Jag vill ha sex, men igår sa hon att jag var tjatig. Att hon ville att jag skulle ta det lugnt så hon fick ta initiativ. Men det känns som att när jag inte gör det så blir det ingen sex alls. Och den risken "vågar" jag inte ta.
Och jag kan ofta bli irriterad om vi inte har sex.Fast jag visar det inte för henne såklart. Från 3-4 ggr om dagen till 2-3 ggr/veckan. Det är jobbigt. Jag känner att jag inte vill vara som alla andra svenssons, utan jag vill ha ett sexfyllt förhållande.
Det ska tilläggas att vi har skiitabra sex när vi väl har det. Och jag VET att hon är en kåt tjej som vill prova det mesta, och så har vi gjort.

Igår ville hon att jag skulle köpa en sexleksak,(som vi kan ha tillsammans) vad ska man köpa?
Och vad för nytt kan man prova i sängen?

Jag vet inte varför jag skriver detta överhuvudtaget. Men jag kände att jag ville vädra mitt inre lite.

Och lämna mer än gärna kommentarer och sypunkter på mitt problem.

Jag älskar min flicka mer än allt annat i hela universum:oops:
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Känner igen mig i mångt och mycket av det du skriver.

Inte lätt när man har olika starkt sexbehov. Riktigt jobbigt ibland, faktiskt.
 

QT

Ny medlem
Kön
Kvinna
OJ - oj- oj!

Min stackars sambo har fått klara sig med kanske EN gång i VECKAN (om han hade tur) :oops:
Men vi har ju gått och skaffat 2 barn - underbara så klart, men erotikdödare, jajamensan!

Det börjar dock bli bättre nu (minsta närmar sig året) och så sitter vi ju här om kvällarna och fnissar lite tillsamman, det hjälper!!!
:D
 
Toppen