Tjeckisk Glory hole

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det här var lite häftigt. Skulle kunna tänka mig något liknande, liggande med benen särade och könet blottat utan att jag ser vilka som kommer och har sex med mig. Men har då gärna en porrfilm eller något på andra sidan så kan jag får lite härlig inspiration.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Det här var lite häftigt. Skulle kunna tänka mig något liknande, liggande med benen särade och könet blottat utan att jag ser vilka som kommer och har sex med mig. Men har då gärna en porrfilm eller något på andra sidan så kan jag får lite härlig inspiration.
Det finns en kille på Darkside som byggt en sån väg där två tjejer får plats, i sin källare. Jag kan förmedla kontakt om du vill pröva.
 
J

JethroTull

Gäst
Källaren är stor. Åtminstone 20 killar skulle få plats. Fast bara två killar vid tjejernas hål åt gången förstås. Finns i och för sig minst ett traditionelt gloryhole också. Så tre killar kan njuta samtidigt.

Kan man ha sån tur att det ligger i närheten av Malmö?! :-D

Sååå lockande, sååå spännande med GloryHole. Finns dock, iallafall hos mig, den här lilla (obefogade?) oron att nån illvillig jäkel ska koppla grepp på kuken med en slö trädgårdssax...
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Källaren är stor. Åtminstone 20 killar skulle få plats. Fast bara två killar vid tjejernas hål åt gången förstås. Finns i och för sig minst ett traditionelt gloryhole också. Så tre killar kan njuta samtidigt.
Låter riktigt coolt. Behöver han fler män också får du gärna förmedla!
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Källaren är stor. Åtminstone 20 killar skulle få plats. Fast bara två killar vid tjejernas hål åt gången förstås. Finns i och för sig minst ett traditionelt gloryhole också. Så tre killar kan njuta samtidigt.

Har du varit där själv?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan man ha sån tur att det ligger i närheten av Malmö?! :-D

Sååå lockande, sååå spännande med GloryHole. Finns dock, iallafall hos mig, den här lilla (obefogade?) oron att nån illvillig jäkel ska koppla grepp på kuken med en slö trädgårdssax...

Håller med om oron, men den skulle jag nog mest känna i ett runkbås med random person på andrs sidan. I detta fall skulle det ju vara mer uppstyrt och säkert :)
 

Snafft

Medlem
Kön
Man
Låter intressant. Men jag ser inte kopplingen till att tjejen nödvändigtvis ska vara fastbunden, som diskuterades i tidigare tråd?
 
T

Tophat

Gäst
Jag föredrar Tjeckisk gang bang kolla på filmerna på nätet.
Jag har besökt Tjeckien många i mitt jobb men har inte lyckats med att komma med på ett Tjeckiskt GB!
 

LindaEP

Välbekant medlem
Idag såg jag något jättespännande. Var inne på xhamster när jag råkade hitta en film med tjeckiskt glory hole. Men inte det gamla vanliga utan anordnat för bögar. Alltså istället för fastspända tjejer i hålen var där killar. Även i gloryholen var det killar som sög kuk. Det var lika mycket knullande i filmen som i filmerna med tjejer om än analt istället för i fitta. Riktigt intressant och upphetsande. Hittade flera liknande filmer på samma ställe.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag såg jag något jättespännande. Var inne på xhamster när jag råkade hitta en film med tjeckiskt glory hole. Men inte det gamla vanliga utan anordnat för bögar. Alltså istället för fastspända tjejer i hålen var där killar. Även i gloryholen var det killar som sög kuk. Det var lika mycket knullande i filmen som i filmerna med tjejer om än analt istället för i fitta. Riktigt intressant och upphetsande. Hittade flera liknande filmer på samma ställe.

Länka gärna, blev nyfiken.
 
Toppen