tjej eller kille

nebrub

Medlem
Kön
Man
kille och kille, de tjejer jag är nära bekant med klasar mig inte som kille.... men jag har en stor dase dock :/
 

Ragge45

Medlem
Kön
Man
kul att många svarade på detta...för,håll med om att det är svårt att avgöra om det är en kille eller tjej på "nicket" ibland...(om det inte framgår av nicket förståss)och sen i personens "profil så anges det inte alltid speciellt mkt!! undrar varför...man är ju anonym ändå, så varfär hymmla....
Å' andra sidan så kan man ju vara "tjej" fast man igentligen är kille,eller tvärtom naturligtvis...
 

frequentic

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Ragge45

kul att många svarade på detta...för,håll med om att det är svårt att avgöra om det är en kille eller tjej på "nicket" ibland...(om det inte framgår av nicket förståss)och sen i personens "profil så anges det inte alltid speciellt mkt!! undrar varför...man är ju anonym ändå, så varfär hymmla....
Å' andra sidan så kan man ju vara "tjej" fast man igentligen är kille,eller tvärtom naturligtvis...

men...var inte tanken med tråden att folk skulle börja sätta in det i pressen :sleep: (har inte något att göra med citatet :eek: )
 

SpermaFabriken

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Arial">
Håller med "Erik118", man ska kunna se på användarnamnet vilket kön man har.

Fast det betyder ju inte att man måste använda sitt namn, eller hur?
:cool:
</font id="Arial">
 
Toppen