Tjej slickade min bak!

kukenstår

Ny medlem
Kön
Man
Hade dam besök här om kvällen.

Denna kvinnan slickade min bak å sen hela vägen upp till mitt ollan!
Fy fasiken vilken njutning jag upplevde!

Inget direkt vanligt som killar å tjejer gör men fan testa!

Avslutade där efter men att föra in min lille vän i hennes trånga sköna stjärt!
Hel lyckad kväll!

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Det där är ruskigt skönt. Jag har själv varit med om det och det går inte av för hackor! Grattis.

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Ingen av er som kanske prövat på att föra in ett finger o stimulerat g-punkten när ni tillfredställt er själv?
Har en fråga om de isf.. :oops:

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Jo du, det händer ibland;) fråga på

Vad jag förstått så sitter g-punkten ungefär 7cm upp(?), kan man känna den med fingret själv eller?
Hade lite skoj i gårkväll med ett ex, (första gången vi testade) lekte lite med ett finger i honom.. men kändes inte som jag hitta "den". Han sa de var skönt, o efter ett tag kom han av de o att jag sög honom, men jag trodde han skulle komma snabbare eller endast av stimulering av g-punkten (som jag hört nån gjort).
Hitta jag inte rätt kanske? eller hade jag kanske för höga förväntningar? :oops::p

123fyrasju

Medlem
Ålder
43
Kön
Kvinna
Jag har också en fråga.
Det som beskriv som den manliga g-punkten är väl prostatan?
Den spelar väl en stor roll i själva sprutet och det är därför som
utlösningen uppfattas som intensivare och kraftigare?

Eller har jag missuppfattat? :oops:

Stockholmarn

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag tycker jag inte riktigt kommer åt den med fingret men med en välformad penna så känns det, änvänder själv halvan av ett tandborstfodral med perfekt form, längd och storlek för att kunna stimulera min egen.
När den väl är hittad ställer sig min penis upp som på min avatar utan att jag spänner den och det känns som om jag ska komma när som helst.
Precis bakom pungen sitter en erogen zon som brukar kallas G-punkten.
Tekniskt sett handlar det om massage av prostata, vilket kan göras både inifrån och utifrån.
Dina förväntningar är inte alls för höga bougyo nästan tvärt om men låt honom njuta länge av "massagen". Jag har alldrig testa komma av bara stimuleringen men det är fullt möjligt, ska kanske testa det idag;).

Utklipp från nätet:

"
Men för dig som vågar vara "hämningslös" presenterar vi här tekniken. Kom ihåg säkerhet, renlighet och en bra olja. Låt ett finger mjukt tränga upp i honom till och med andra leden på fingret. Vippa sedan fingret upp mot hans navel med en "kom hit-"rörelse. Då stimuleras hans prostata mjukt inifrån. Långa naglar är självklart inte att rekommendera.
"

>utlösningen uppfattas som intensivare och kraftigare?

Min utlösning blir mycket mer intensivare, kraftigare, längre och flera sprut så du har absolut inte missuppfattat det 123fyrasju.

Skriv fler frågor om det är något ni undrar över, jag hjälper gärna till.
Mvh//Stolleman

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
De känns nästan som jag inte då funnit riktigt rätt.. men han sa de var skönt iaf, o han kom ju. I en ganska kraftig orgasm.. så ska väl inte klaga precis :)
Fast kommer nog exprimentera vidare på de där.. då han nu inte e främmande för de :)

Tack för hjälpen Stockholmarn :)

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo det är riktigt ... vänster långfinger in till andra knogen ungefär ... o det går att komma riktigt rejält utan ett röra kuken... det handlar som sagt om prostatastimulering...mycket ´kraftigt sprut blir de.

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Jo det är riktigt ... vänster långfinger in till andra knogen ungefär ... o det går att komma riktigt rejält utan ett röra kuken... det handlar som sagt om prostatastimulering...mycket ´kraftigt sprut blir de.

då hade jag nog en bit kvar till målet ja.. brukar du göra de själv, eller de e nån tjej som gör de?

N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst

Hel lyckad kväll!

Fy fasen vad avundsjuk jag blir, skulle vara härligt att prova:D

N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst

Hel lyckad kväll!

Fy fasen vad avundsjuk jag blir, skulle vara härligt att prova:D

Lil E

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag slickar alltid min kille. både på området bakom pungen och anus när vi har kel och sex, man vill ju stimulera sin partner så mycket som möjligt!!:p

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Stjärten är ett skönt ställe för såväl fingrar som tungor... Personligen gillar jag både att ge och att ta emot...

G

Guest

Gäst
Det är prostatan som masseras. Prostatan siter ju runt hela sädesledaren som en "badring" om jag har förstått det hela rätt.
Det är iallafall grymt skönt om en tjej för in sitt finger å trycker uppåt/inåt" med stötar...Fast ha inte för långa naglar bara.
Pröva även att stimulera med en analastav (en stav med "bulor" på) gärna med vibrator i...det är superskönt.
Alternativt en buttplugg som körs in å ut...
Att som kille stå på alla 4 å bli slickad i stjärten är underbart!!! Gärna samtidigt som tjejen "mjölkar" kuken med glidmedel eller babyolja...mmm
Att sedan få in ett finger eller leksak, gör att jag sprutar extra kraftigt å skönt :)

Jag gillar även att bli rakad mellan pung å anus av en tjej, lite svårt att komma åt allt själv som kille, njuter av den behandlingen...mmm

Fråga gärna om det är nått!

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Det är prostatan som masseras. Prostatan siter ju runt hela sädesledaren som en "badring" om jag har förstått det hela rätt.
Det är iallafall grymt skönt om en tjej för in sitt finger å trycker uppåt/inåt" med stötar...Fast ha inte för långa naglar bara.
Pröva även att stimulera med en analastav (en stav med "bulor" på) gärna med vibrator i...det är superskönt.
Att som kille stå på alla 4 å bli slickad i stjärten är underbart!!! Gärna samtidigt som tjejen "mjölkar" kuken med glidmedel eller babyolja...mmm
Att sedan få in ett finger eller leksak, gör att jag sprutar extra kraftigt å skönt :)

Jag gillar även att bli rakad mellan pung å anus av en tjej, lite svårt att komma åt allt själv som kille, njuter av den behandlingen...mmm

Jag är nyfiken på att testa slicka honom där (eller få honom att slickar mig) men jag tror inte han vill o vågar. Småpratat om de lite.. nångång, men han tar aldrig upp de igen. Förrgår var framsteg, men jag vill ta de längre.. hur skulle man kunna få honom mer intresserad? :oops:

G

Guest

Gäst

Jag är nyfiken på att testa slicka honom där (eller få honom att slickar mig) men jag tror inte han vill o vågar. Småpratat om de lite.. nångång, men han tar aldrig upp de igen. Förrgår var framsteg, men jag vill ta de längre.. hur skulle man kunna få honom mer intresserad? :oops:

Hmm...alltid svårt att göra nått utan att prata om det...
För att få honom att slicka dig i stjärten, kan du väl börja med honom först. Sedan sätta dig över hans ansikte med fittan först, å be honom slicka...sedan kanske "råka" glida framåt med ditt anus mot hans tunga...
Eller köp en ny analleksak å visa honom, då kanske det blir lite mer "snack" runt det hela..å sedan utforskande lekar...

Eller visa honom onanera.se å låt honom läsa en tråd med tips på hur man njuter av att bli slickad analt

Tänk om vi hade lekt ihop istället...då skulle det inte va nått problem :)
Jag slickar gärna en tjejs stjärt med min lekfulla tunga...mmm

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna

Hmm...alltid svårt att göra nått utan att prata om det...
För att få honom att slicka dig i stjärten, kan du väl börja med honom först. Sedan sätta dig över hans ansikte med fittan först, å be honom slicka...sedan kanske "råka" glida framåt med ditt anus mot hans tunga...
Eller köp en ny analleksak å visa honom, då kanske det blir lite mer "snack" runt det hela..å sedan utforskande lekar...

Eller visa honom onanera.se å låt honom läsa en tråd med tips på hur man njuter av att bli slickad analt

Tänk om vi hade lekt ihop istället...då skulle det inte va nått problem :)
Jag slickar gärna en tjejs stjärt med min lekfulla tunga...mmm

Mm får nog testa mig fram lite.. men de där med att sitta över hans ansikte kanske kan va nåt. Men kanske borde prata lite om de innan, få honom lite förberädd kanske? Vill ju inte förstöra hela stunden ju ;)

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag slickar alltid mina kvinnor i baken. De flesta säger att de aldrig har varit med om det förut och har ett visst motstånd i början, men har de bara fått känna på så...:p

Det verkar dock vara ett lite större motstånd för de flesta tjejer att göra detsamma. Att njuta av en tunga i sin egen stjärt går bra, men att slicka själv verkar vara en större tröskel. Att vara ren som en nybadad kerub är en bra grundförutsättning. När det väl så småningom lossnar så är det en härlig upplevelse.

Toppen