Tjejen eller handen?

awE

Ny medlem
Kön
Man
Mitt första medelande här inte.

Måste först säga att innan jag hittade detta forum trodde jag att jag var lite annorlunda, men efter att ha läst runt lite har jag förstått att jag är helt normal. :D

Nå, till saken. Känner någon av er att det ibland kan vara mycket bättre att fixa saken för egen hand istället för att ha sex med tjejen? Har flera gånger i smy dragit mig en tarzan när tjejen har varit i närheten då jag tycker att detta oftast har varit skönare.

// awE
 

GrV

Ny medlem
Kön
Man
Kan inte tala för egen del men 2 av mina polare har sagt att knulla är överreklamerat, mycket skönare att tajja till porr.
 

hallonbåtar

Ny medlem
Kön
Man
ja ni har vekligen rätt, tycker det e lite mysigare att titta på porr än ha sex med tjejen sin. tycker sex e lite svårt lite då o då..:oops:
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
håller med! om jag är riktigt superkåt kan jag uppskatta sex med tjejen mest, men om jag bara är lite småkåt finns inget bättre än att kolla lite på porr och ha det skönt för sig själv. kan dock verkligen rekommendera att onanera tillsammans med sin partner. grymt skönt!!
 
K

kuksugaren81-LÅST-

Gäst
Håller med er!!
Visst e det skönt att varva in sex med sin partner. Men det ena utesluter inte det andra. Jag runkar på som aldrig förr även om jag har regelbunden sex. Det e ju grymt skönt att runka, man vet ju precis vad som är skönast för en själv. Att kolla på porr samtidigt e ju oxå härligt. ;)

-Kåt BS kille! Runka mycket o länge!!!

Härlig amatörsida: http://www.newbienudes.com/?ref=z163024
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Min uppfattning är att det handlar om två helt skilda saker. Under mitt första seriösa förhållande slutade jag helt onanera, men kom efter 2-3 år på att det kanske vore kul att prova någon gång. Kanske ska tilläggas att jag alltid ville ha sex när hon ville, men inte tvärtom. Det blev tyvärr oftare och oftare. Började ladda ner porr när hon inte var hemma också. Det skämdes jag över, men kunde inte låta bli. Tror inte att hon någonsin kom på mig.

Sex är för mig så mycket mer än bara en utlösning. Det handlar om att ha det helt fantastiskt mysigt med en människa man älskar, och penetrationen med (förhoppningsvis) åtföljande orgasm är liksom bara en del av det hela. Faktum är att under ett av de mest fantastiska samlag jag haft, fick jag ingen utlösning. Har väl haft ett antal härliga stunder helt utan penetration också.

Onani tycker jag har ett enda syfte: orgasm. Det är skönt, absolut. Inte så mycket mer. Det tar död på den värsta kåtheten.

Slutsats: Onani och samlag kompletterar varandra.
 

lindalinda

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by fhqwgads

Min uppfattning är att det handlar om två helt skilda saker. Under mitt första seriösa förhållande slutade jag helt onanera, men kom efter 2-3 år på att det kanske vore kul att prova någon gång. Kanske ska tilläggas att jag alltid ville ha sex när hon ville, men inte tvärtom. Det blev tyvärr oftare och oftare. Började ladda ner porr när hon inte var hemma också. Det skämdes jag över, men kunde inte låta bli. Tror inte att hon någonsin kom på mig.

Sex är för mig så mycket mer än bara en utlösning. Det handlar om att ha det helt fantastiskt mysigt med en människa man älskar, och penetrationen med (förhoppningsvis) åtföljande orgasm är liksom bara en del av det hela. Faktum är att under ett av de mest fantastiska samlag jag haft, fick jag ingen utlösning. Har väl haft ett antal härliga stunder helt utan penetration också.

Onani tycker jag har ett enda syfte: orgasm. Det är skönt, absolut. Inte så mycket mer. Det tar död på den värsta kåtheten.

Slutsats: Onani och samlag kompletterar varandra.

men hallå? som tjej tycker jag att pojkvänner/killar ska väl få kolla på porr och runka hur mycket dem vill. de behöver inte dölja sådant. tjejer onanerar också faktiskt. :D

onanera mera :)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Varför det ena eller det andra, varför inte både och? Jag är klart "effektivare" när jag runkar, det vill säga att jag både kan komma snabbare och också styra mera när jag vill komma.

Fast att bli avsugen och känna hur det bygger upp och bygger upp och bygger upp för att sedan komma så det svartnar för ögonen (och att man är lite förundrad över hur tjejen orkar så länge...) - det är riktigt oslagbart. Orgasmerna blir kraftigare och annorlunda om en tjej suger av mig eller om jag sprutar i en trång fitta. Och även om jag rúnkar "skickligare" med handen är det en speciell känsla att bli avrunkad. När jag väl kommer känns det mycket bättre.
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Min tjej erkände lite blygt här om dan att hon hade onanerat. Skithäftigt tyckte jag! Otroligt upphetsande när tjejerna säger så. Vad tycker ni tjejer? Tänder ni på att killar runkar, eller är det bara ett "missat tillfälle"...
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Svar: Tjejens hand är skönast ! :)

Skämt åsido men det ena utesluter inte det andra. Vi brukar onanera ihop ibland. Det är skithäftigt att se en tjej smeka sig själv. Man lär sig något nytt varje gång.

<center>Hälsningar,[/size=3]</center><center>http://i7.photobucket.com/albums/y273/skinnfri/skinnfri6.jpg</center> <center>Skinnfri[/size=3]</center>
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
jag tycker min tjej är så otroligt tråkig, föredrar oftast att runka själv :p men om man skulle ha en tjej som var lite mer initiativrik och inte lika "feg" så kan jag tänka mig att sex skulle vara himla mycket bättre :p
som det är nu gör jag samma sak jämt, tills hon kommer.. när hon har kommit så blir hon helt annorlunda, avtrubbad eller vad man ska säga.. då är det som att ha sex med en död fisk.. så då är det bara att köra tills man kommer.. jättetråkigt.. har jag tur kommer jag samtidigt men för det mesta är hon före..


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Den skönaste Orgasmen = I en kvinna/tjej.
Skönaste sätter så att säga = Onani. Där kan du själv styra "trångheten" :D ....

kort och gott från mig hehe.

Jag kom på Slapphänt :)
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Jo man vet ju vad man får när man runkar själv , ett samlag eller att bli av runkad är ju lite beroende på villket humör man är på och villket ens partner är på , och man vet ju bäst själv var man vill bli smekt ,
 
Toppen