tjejens sysster

sudda

Ny medlem
Kön
Man
Är det normalt eller vad man ska säga att min tjejs syster 2 år mindre än vi min tjej och jag 15 så hon 13. att hon kommer in naken helt naken när min tjej hade gåt på toa och säger är
jag snygg
ja är det första jag får ut i lite förvånad fattar ingenting
Med en snabb följ fråga
är mina bröst också snygga??
vet inte vad jag ska säga men jag hinner inte svara fören min tjej kommer tillbacka hon blir sur och ropar på hennes mamma!
har inte sagt vad hon sa. Tycker ni jag ska göra det??

var ett par veckor sen
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
kanske lite ung typ 13 inte ens lovlig men du gör som du vill , behöver ju inte säga något , och framför allt inte uppmuntra lilla systern tips typ
 

B2B

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Mikke74

kanske lite ung typ 13 inte ens lovlig men du gör som du vill , behöver ju inte säga något , och framför allt inte uppmuntra lilla systern tips typ



Ta chansen och banka på syrran:)
Hon kan ju vara en bättre älskare ;)



Just do it ;)
 
Kön
Man
Hon börjar utveckla sin sexualitet och kropp i den åldern. Intresserar sig för killar förstås (kanske är hon intresserad av dig "sudda"). Vill säkert veta att hon duger. Det är ju mycket hysteri kring bröststorlek och unga tjejer blir förmodligen påverkade av att t ex dokusåpastjärnor har stora silikontuttar.

Men att hon kom in helt naken är kanske inte helt normalt. Förstår verkligen att du blev ställd.

Om hon upprepar det så kanske det är läge att säga till din tjej vad systern sa.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

sudda

Ny medlem
Kön
Man
JAHA okej då vet jag tackar så mycket har fynderat och inte vågat sakt något till tjejen min en ska nog inte göra det!
 
Toppen