Tjejer: Erfarenhet av trång förhud?

Nike

Medlem
Kön
Man
Fråga till tjejerna på forumet: Har ni någon erfarenhet av killar med trång förhud? Om svaret är ja, hur har ni reagerat på det, hur har det varit?
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Måste gå till doktorn då! Det finns krämer som kan stretcha förhuden - kolla med doktorn, annars så riskerar du att få sprickbildning på förhuden, som dels gör ont och dels skapar ärrbildning och ännu trängre förhud.

Som sagt - gå till doktorn och be att få salva utskriven -
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Förlåt mig då jag inte är tjej, men jag hade samma problem med trång förhud.
Shaft har helt rätt, doktorn vet vad du behöver, för mig räckte det med att strecha förhuden, men vissa kan behöva ett litet ingrepp.
Jag fick hjälp av doktorn att få fram ollonet första gången, (och det kändes), och sedan sa han åt mig att försiktigt "öva" på att få fram ollonet själv och om det gjorde ont skulle jag smörja in med något, kommer inte ihåg vad, var nästan 30 år sedan.
Och gissa om jag övade!
Det gav mitt onanerade en ny dimension, så det tog inte många gånger tills förhuden var "strechad".
Men som sagt var inte blyg, gå till doktorn, h*n har svaret på ditt problem.
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu finns det säkert ännu bättre salvor än för trettio år sedan så vänta inte!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Känner igen mej där också..... Jag valde att i 20-års åldern operera mej för förhudförträngning och lät ta bort en del av förhuden.
Tycker det var en bra lösning; förhuden täcker ollonet när kuken är slak, mitt ollon är lika känsligt som tidigare trots att förhuden inte skyddar det vid stånd och framförallt problemet är en gång fär alla borta!!

/ I
 
Toppen