tjejer hur funkar dom

kalle_23

Ny medlem
Kön
Man
jag vet inte hur det är med er men om jag går ut singel med polarna på krogen så får man inget napp. men om jag går ut när jag har tjej så står brudarna på rad. är det nån mer som har råkat ut för det fattar inte hur tjejer funkar. hjälp mig

tuta å kör hål som hål
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Inget konstigt alls; vill du ha napp ska nu ha förlovningsringen på. Inget stolt ögonblick i mitt liv men under en kort tid så delade jag hem med en bock. Hyran delades och onsdag fredag så gick vi ut han hade sin gamla förlovningsring på och fick alltid napp/knulla. Jag hade ingen ring och fick aldrig napp/knulla. Men trägen vinner, må så vara att ha säkert fick sätta tjugo så många fittor, jag hittade i alla fall en tjej som jag delade sex år av mitt liv med.

Ska man vara bitter så är det helt enkelt så att kvinnor verkar vara så pass lata att de låter andra prova männen först innan de vågar sig på. En förlovningsring visar att någon iaf godkänt kräket så det är värt försöka sig på...
 

galen

Medlem
Kön
Man
d e som så att då du har tjej och tjejerna har killar så skickar d ut både speciella signaler och en speciell doft som uppsnappas omedvetet av d motsatta könet å gör oss eggade :) förjävlit som ba den men e kvar sen urtidens dagar :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

kavajmannen

Ny medlem
Kön
Man
håller med kalle_23 så är det för mig jag har varit ihop med min tjej i snart 2 ½ mån nu och när hon var utomlands så var jag på en fest med ngra kompis... typiskt så kmr alla tjejer när man redan har en , det var en speciell tjej som stötte men eftersom jag har tjej så var det bara att stöta bort henne! :(

_______________
Keep it steady|
______________|
 

biff

Medlem
Kön
Man
tjejer är inte normala dom är från en annan planet när det gäller ragg

dom vill bara ha killar som inte packade och så ska dom vara stora svin och ha mycket pengar
ja lycka till säger jag..
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by biff

tjejer är inte normala dom är från en annan planet när det gäller ragg

dom vill bara ha killar som inte packade och så ska dom vara stora svin och ha mycket pengar
ja lycka till säger jag..
Jag tror att det är lite av en illusion att svinen får så mycket ragg, svinen skäms helt enkelt inte för att beta av bardisken motsols. Och frågar man tillräckligt många så måste ju någon nån gång vara dum nog.

Fast en annan sak som jag tänkt på just med svin är; Jag och alla killar jag känner kan lukta sig till ett svin på två sekunder, man behöver knappt se honom så känner man instinktivt på sig att den killen behandlar tjejer som ett svin. Dte är bara så uppenbart på något vis.
Dock så verkar det inte vara lika uppenbart för tjejer. Så är det för att de inte har denna magkänsla för killar som är svin, eller skiter de i det? Ingen hemlighet att det finns tjejer som beter sig svinigt heller, kan det vara så att tjejer bara kan lukta sig till dem i så fall?
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
eller är det så enkelt att tjejjer inte atraheras av desperat raggande snubbar, utan när du har ditt "på det torra" så är du mer atraktiv då du inte raggar på allt av honkön[8]
 

puffy

Ny medlem
Kön
Man
Jag känner igen det där. Det har visserligen bara hänt mig en gång. Men det fick mig verkligen att tänka till hur kvinnor är funtade.

Men så en dag fick jag beteendet förklarat. Tjejer, precis som vi killar, är ju naturligtvis också sugna på ett å annat "one night". Att då välja en kille som är upptagen men ledig för stunden gör att tjejen slipper träffa killen igen. Ingen större risk att en förlovad/gift kille börjar jag efter henne. Dels är kanske flickvännen hemma igen och dels sätter skuldkänslorna in.
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
"puffy" har rätt , är du inte desperat jagande så är du antagligen dej själv, ett ickejagande öppnar porten för kontakt och med kontakt vaknar intresset och kanske tycke uppstår

live to ride!
 
Toppen